خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

کرونا MWC 2020؛ بزرگترین رویداد معرفی گوشی موبایل دنیا را کنسل کرد.

با وجود اینکه شرکت‌های زیادی بزرگترین رویداد گوشی موبایل دنیا؛ MWC 2020 را برای معرفی محصولات خود انتخاب کرده بودند؛ اما متاسفانه می‌بایست گفت که این رویداد در سال ۲۰۲۰ رسماً برگذار نخواهد شد. GSMA چند ساعت پیش (۱۳ فوریه ۲۰۲۰) اعلام کرد که بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان به دلیل نگرانی‌های فزاینده ناشی از شیوع کرونا کنسل شده است. 

از آنجایی که طی چند روز گذشته برند‌های زیادی عدم شرکت خود را در این رویداد اعلام کردند، کنسل شدن این رویداد بعید به نظر نمی‌رسید. کمپانی‌هایی مثل ویو، HMD Global ،Vodafone ،Sony ،LG ،Amazon ،TCL ،Nvidia و Ericsson قبل از این اعلام کرده بودند که در MWC 2020 شرکت نخواهند کرد. 

mwc2020

جان هافمن، مدیر عامل GSMA در بیانیه‌ای اظهار داشت که شیوع ویروس کرونا برگذاری گنگره MWC 2020 را غیر ممکن کرده است.

جان هافمن، مدیر عامل GSMA در بیانیه‌ای اظهار داشت که شیوع ویروس کرونا برگذاری گنگره MWC 2020 را غیر ممکن کرده است. در بیانیه چنین آمده است که: MWC 2020 در شهر بارسلونا لغو شد. به دلیل نگرانی جهانی در رابطه با شیوع ویروس کرونا و نگرانی افراد دخیل از سفر و سایر شرایط، برگزاری این اجلاس را غیر ممکن کرده است.

احزاب شهر میزبان این تصمیم را محترم شمرده و درک می‌کنند. GSMA و شهر میزبان همچنان به طور هماهنگ و پشتیبانی از یکدیگر برای MWC بارسلونا ۲۰۲۱ در آینده همکاری خواهند کرد. GSMA اعلام کرده است: «همدلی ما در این زمان با کسانی است که در چین و در سراسر جهان تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته‌اند.»

قرار بود MWC 2020 بین ۲۴ تا ۲۷ فوریه در بارسلونا برگزار شود. این نمایشگاه گوشی موبایل از سال ۲۰۰۶ به عنوان یک گردهمایی سالانه شرکت‌های بزرگ فناوری برای نمایش جدیدترین و بهترین محصولات فناوری برگزار می‌شود. قرار بود کمپانی‌هایی مانند HMD Global ،Xiaomi، Vivo ،Huawei ،OPPO و حتی Realme در MWC 2020 امسال گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کنند.

لغو MWC امسال نه تنها بر شرکت‌های فناوری تأثیر می‌گذارد؛ بلکه از نظر اقتصادی نیز بر شهر بارسلونا تأثیر خواهد گذاشت. بر اساس گزارش‌ها، لغو MWC 2020 492 میلیون یورو برای شهر بارسلونا هزینه داشته است. این رویداد همچنین به طور معمول حدود ۱۴۰۰۰ شغل پاره وقت ایجاد می‌کند.

به نظر می‌رسد برندهایی مانند اچ.تی.ام گلوبال، شیائومی، ویوو، اپو و مواردی از این دست در آینده رویدادهای مستقلی را برای اعلام محصولاتی که برای MWC 2020 برنامه‌ریزی شده‌اند برگذار کنند؛ اما می‌بایست دید که این شرکت‌ها چه زمانی را برای معرفی محصولات خود در نظر خواهند گرفت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن