خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

چگونه پست‌های ما در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد؟

از زمانی که اینستاگرام مورد توجه قرار گرفت، مشاغل و افراد از آن برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. این هیولای فضای مجازی، بارها ثابت کرده است که ابزاری فوق العاده قدرتمند برای تبلیغ است. از این گذشته، چه راهی بهتر برای تبلیغ برند شما با مخاطبان گسترده اینستاگرام؟ و بهترین راه برای این کار، راه یافتن به صفحه اسکپلور است. آنچه در ادمه بدان پرداخته می‌شود تلاش برای پاسخ دادن به این سوال است که چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم؟

الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم؟
مطالب نمایش داده شده در این صفحه بر اساس پست‌هایی که فرد لایک کرده نمایش داده می‌شود. اینستاگرام نحوه تعامل فرد با این بستر اجتماعی را کنترل می‌کند و محتوا را با نحوه استفاده فرد از برنامه همگام سازی می‌کند.

بسیاری از ما مطمئناً به طور روزانه از یوتیوب و اینستاگرام استفاده می کنیم. یکی از صفات اساسی این شبکه‌ها الگوریتم “توصیه” آن است. همانگونه که گفته شد به روشی کاملاً ساده کار می‌کند. بسته به آنچه کاربر است جستجو و دنبال می‌کند با کمک هوش مصنوعی فیلم‌ها و عکس‌ها متناسب با معیارها و علایق کاربر در صفحه اکسپلور او ظاهر می شوند.

چرا باید برای دستیابی به صفحه اکسپلور تلاش کنم؟

چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم؟

پاسخ این سوال کاملاً واضح است. اگر محتوای شما راهی به صفحه کاوش پیدا کند، برای بسیاری از افراد یا مشتریان بالقوه نماش داده خواهد شد و یک ابزار تبلیغی موثر در عین حال کم هزینه در دستان شما قرار دارد. عین یک بیلبورد بزرگ در شلوغ‌ترین نقطه شهر با این تفاوت که نباید برای اینستاگرام هزینه چندانی بپردازید.

چگونه می‌توان به اکسپلور اینستاگرام راه یافت؟

برای دریافت بازخورد بیشتر نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد. برخی ساده هستند، بعضی دیگر کمی پیچیده است. از جمله:

چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم؟

پیدا کردن یک فیلد تولید محتوای پرطرفدار: یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه هرچه بیشتر مطالب بازخورد بگیرند، پیدا کردن مطالب پرطرفدار است. به طور مثال برخی از سازندگان محتوا بر ایجاد کلیپ‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر در مورد اخبار جهان و برخی در مورد آموزش‌های آرایشی صحبت می‌کنند. تخصص در چند یا شاید حتی یک نوع محتوا به شما امکان می‌دهد تا با کارایی بیشتری به مخاطبان هدف خود برسید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

جذب فالوئر: بنابراین پروفایل‌های مشابه با صفحه خود را جستجو کنید و سعی کنید هرگونه تاکتیک هوشمندی را که برای بدست آوردن فالوئر بیشتر استفاده کرده‌اند، به کار بگیرید.

محتوای غنی: کیفیت و کمیت مطالب شما نیز تأثیر زیادی برای راه یافتن به این بخش دارد، سعی کنید هرچه بیشتر هنر و صنعت خود را نشان دهید. کیفیت کارهایی که در اینستاگرام ارسال می کنید باید همیشه بهترین کاری باشد که می‌توانید انجام دهید. یک تصور خوب به همراه محتوای نوشتاری خاص و روایتمند شما را قدم به قدم به سمت نمایش در صفحه اکسپلور نزدیک‌تر می‌کند. 

 

عکس یا فیلم؟

برخی ادعا می‌کنند که هیچ محتوایی از یک عکس با کیفیت اثرگذارتر نیست، در حالی که برخی دیگر سوگند می‌خورند که فیلم‌ها گزینه محبوب‌تری هستند. با این حال، بهترین گزینه، تعادل این دو است. برای جلب توجه بیننده خود از عکس‌های چشم نواز استفاده کنید و از فیلم‌ها برای سرگرم کردن و آگاهی آنها.

استوری‌ها یکی دیگر از ابزارهای عالی برای استفاده هستند. شما می‌توانید هر دو عکس و فیلم را در Stories خود قرار دهید. بسیاری از اینفلوئنسرها دوست دارند از Stories استفاده کنند تا طرفداران خود را از هر اتفاقی با خبر کنند. یک حرکت هوشمندانه استفاده از این استوری‌هاست.

HASHTAGS GALORE

استفاده هوشمندانه از هشتگ یک راه دیگر است. دانستن اینکه چگونه خود و محتوای خود را بطور مناسب بازاریابی کنید، ضروری است. با استفاده از هشتگ‌های صحیح در عکس‌ها و کلیپ‌ها و دروغ نبودنشان به مخاطبان شما اطمینان می‌دهد.

 

خلاصه آنکه هیچ تضمینی واقعی برای رسیدن به صفحه اکسپلور وجود ندارد، ترکیب این نکات کلی می‌تواند نقطه شروع خوبی را برای شما رقم بزند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن