خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

پرچم دار جدید سامسونگ به همراه ۶ دوربین و پشتیبانی از ۵G

بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده سامسونگ قصد دارد به جای دو، سه نسخه مختلف از گوشی سامسونگ گلکسی S10 را عرضه کند اما برخی از گزارشات از تولید نسخه چهارم این گوشی هم حکایت دارد. این نسخه در واقع یکی از مدل های گران قیمت این سری پرچم دار سامسونگ محسوب شده که از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می کند.

تا به امروز این احتمال وجود داشته که این قابلیت در نسخه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس گنجانده خواهد شود اما یک گزارش جدید می گوید که Galaxy S10 با تکنولوژی ۵G از ویژگی هایی برخوردار خواهد بود که در گذشته مورد استفاده قرار نگرفته است.

مجله وال استریت اعلام کرده است که نسخه ۵G سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در ماه مارس در چندین بازار در دسترس قرار خواهد گرفت، در حالی که انتظار می رود سامسونگ از این گوشی در ماه فوریه رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که شرکت سامسونگ این دستگاه را در نمایشگاه MWC 2019، معرفی خواهد کرد یا خیر؛ اما برخی از خبرها حاکی از آن است که سامسونگ رویدادی را برای معرفی این محصول رده بالای خود برگذار خواهد کرد.

این مجله گفته است که Galaxy S10 5G، به یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی مجهز بوده که از صفحه نمایش های ۵٫۸ و ۶٫۴ اینچی دیگر ورژن ها بزرگتر است. همچنین به ۶ دوربین مجهز شده که دو عدد از این دوربین ها به دوربین سلفی و چهار عدد از آنها به دوربین اصلی اختصاص یافته است. علاوه بر این از فنآوری شارژ بی سیم معکوس هم پشتیبانی کرده که امکان اتصال به منبع قدرت دستگاه های دیگر را برای آن فراهم می کند.

 سامسونگ گلکسی اس 10 با تکنولوژی 5 جی

چندی می شود که این شرکت از یک گوشی میان رده با چهار دوربین رونمایی کرده است از این رو جای تعجب ندارد که سامسونگ گلکسی اس ۱۰هم دارای چهار دوربین در عقب باشد. یکی دیگر از گوشی هایی که از شارژ بی سیم معکوس استفاده کرده گوشی هوآوی میت ۲۰ پرو است که اخیراً در بازارهای بین المللی در دسترس قرار گرفته و می تواند به یکی از بهترین گوشی های اندروید امسال تبدیل شود.

این مجله می گوید که سامسونگ برای یک فروش انحصاری در حال مذاکره با Verizon ،AT & T و T-Mobile است. علاوه بر این گزارشات حاکی از آن است که گوشی منعطف این شرکت هم در اوایل سال آینده به بازار خواهد آمد و احتمالا نام آن Samsung Flex ،Galaxy Flex خواهد بود. هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی مذکور دردسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن