خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

وایلدفایر ایکس؛ برگ برنده‌ی اچ ‌تی سی

گوشی اچ تی سی هم مانند نوکیا به منظوراحیای و بازگشت مجدد به دنیای اسمارتفون‌ها، به تولید عرضه گوشی‌ میان‌رده روی آورده است. رونمایی از وایلدفایر ایکس به عنوان برگ برنده‌ی این برند محسوب می‌شود و حیات مجددی را برای آن رقم خواهد زد. احیاگر HTC کمپانی مشهور InOne Smart Technology نام دارد که بازگشت به روزهای گذشته را برای این برند ممکن کرده است. وایلدفایر ایکس یکی از محصولات جدید اچ تی سی با همکاری این شرکت است.

پیش بینی می‌شود اگر HTC Wildfire X با توجه به مشخصاتی که دارد با قیمت پایه ۱۵۵ دلار وارد بازار جهانی شود، فروش بالایی داشته و یک برگ برنده برای رهایی اچ تی سی از رکودی باشد که در سال‌های اخیر تجربه کرده است.

مشخصات:

از میان مشخصات فنی این گوشی، نکته قابل توجه ماژول سه گانه دوربین اصلی با کیفیت‌های ۱۲، ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. که امکان بوکه تصاویر را دارد و در تست‌های عکاسی سربلند ظاهر شده است.

نمایشگر ۶٫۲ اینچی با حاشیه بسیار کم و یک ناچ کوکچک قطره ای شکل نقطه قوت دیگر وایلد فایرایکس محسوب می‌شود. وضوح تصویری آن نیز برابر با ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر به همراه بدنه آبی رنگ از لحاظ ظاهری نیز وایلدفایر ایکس را دلخواه‌تر و چشم‌نوازتر می‌کند.

عرضه آن در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی با رم ۳ گیگابایت و ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ گیگابایت، دست مخاطب جهت انتخاب این گوشی با توجه به نیازهای شخصی، باز می‌گذارد. البته به منظور خرید نسخه‌ی دوم باید قیمت بیشتری یعنی ۱۹۵ دلار پرداخت.

می توان گفت Wildfire X یک سر و گردن از رقیبان خود بالاترست زیرا با چیپست هشت هسته‌ای Helio P22 پشتیبانی می‌شود و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری دارد که از شارژدهی و دوام مناسبی برخوردارست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

سوپرایز ویژه‌‌ی HTC برای خریداران Wildfire X ارائه یک ابزار جانبی بسیار جالب و کاربردی به همراه آست. این ابزار MyBuddy نام دارد و پیدا کردن گوشی وقتی نمی دانید کجا گذاشته اید و یا مفقود شده را به راحتی ممکن می‌سازد. البته داشتن آژیر و ارسال لوکیشن کاربران به گوشی افراد خانواده و دوستان هم قابلیت دیگر آن به شمار می‌رود.

هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن