خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

وان پلاس ۶ با حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌ نمایش!

همان طور که می دانید یکی از مباحث داغ امروز در رابطه با طراحی گوشی های هوشمند قرار دادن حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌نمایش است. از آنجایی که قرار دادن این حس‌گر در پنل عقب گوشی‌های همراه مشکلاتی را پدید آورده است برندهای زیادی روی این فنآوری کار می کنند تا بتوانند حس‌گر اثرانگشت را روی صفحه‌نمایش قرار دهند. شرکت سامسونگ یکی از برند هایی است که روی این خصیصه کار می‌کند و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی سامسونگ اس ۹ احتمال می رود که این پرچم‌دار نیز با حس‌گر اثر انگشت روی صفحه‌ نمایش عرضه شود؛ اما این اخبار منتشر شده غیررسمی بوده و می‌بایست منتظر بود.

وان پلاس ۶ با حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌ نمایش!

حال برخی شایعات منتشر شده است که نشان می دهد که پرچم‌دار بعدی برند «وان پلاس» نیز با حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد. همان طور که می دانید که سنسور اثر انگشت در گوشی وان پلاس ۵ در زیر دکمه هوم در پایین صفحه نمایش قرار دارد که عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است.

تا آنجا گفته می شود که این حس‌گر حتی سریع تر از حس‌گر اثرانگشت موجود در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ عمل می کند اما با این وجود این شرکت قصد دارد که حس‌گر اثر انگشت گوشی هوشمند وان پلاس ۶ را روی صفحه نمایش قرار دهد تا بتواند کاستی های مربوط به سنسور اثر انگشت در زیر دکمه هوم را برطرف سازد.

وان پلاس ۶ با حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌ نمایش!

گفته می شود که Oneplus 6 از پردازنده ۸۴۵ که یکی از قدرتمندترین چیپست های موجود در بازار است بهره می برد و از یک صفحه نمایش AMOLED 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD برخوردار خواهد بود و از یک باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد که نسبت به مدل قبلی ظرفیت آن افزایش یافته است.

وان پلاس ۶ با حس‌گر اثرانگشت روی صفحه‌ نمایش!

 

این گزارش از منبعی منتشرشده است که همیشه اخبار درستی را در رابطه با این برند منتشر کرده است. علاوه بر این، اشاره شده است که این پرچم‌دار در ماه مارس ۲۰۱۸ به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی در اواسط مارس معرفی شده و یک ماه بعد فروش آن آغاز شود. خبرهایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه یک گوشی دیگر با این فنّاوری قرارست در نمایشگاه CES 2018 به صورت رسمی رونمایی شود بنابراین وان پلاس تنها برندی نیست که از این فنّاوری استفاده خواهد کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن