خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

وان پلاس ۸ پرو؛ اولین موبایل وان‌پلاس با دوربین چهارگانه

وان پلاس تی پرو عرضه شد. حال تمام توجهات به عرضه نسخه بعدی گوشی وان پلاس یا همان وان پلاس ۸ معطوف شده است. معمولاً این سری از گوشی وان پلاس طبق روال همیشه تا نیمه اول هر سال عرضه می‌شود. اوایل همین ماه مورخ اکتبر ۲۰۱۹ اولین رندرهای وان پلاس ۸ به نمایش درآمد. حال رندرهایی دیگری نیز از وان پلاس ۸ پرو  منتشر شده و جزئیاتی را پیرامون این پرچم‌دار نشان می‌دهد. از این رندرها می‌توان دریافت که اولین پرچم‌دار این برند بوده که به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد. در واقع با این اقدام این برند نیز به جمع برندهایی مثل هوآوی و سامسونگ خواهد پیوست که در پرچم‌داران خود دوربین‌های چهارگانه را به خدمت گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد حتی مدل Pro نیز قصد ندارد یک دوربین سلفی روی صفحه نمایشگر را کنار بگذارد؛ زیرا این رندرها نشان می‌دهند که one plus 8 pro به جای یک ماژول پاپ‌آپ از دوربین هول پانچ روی صفحه بهره خواهد برد. در رابطه با پنل جلو آن می‌بایست گفت که شباهت بسیار زیادی با مدل کوچکتر خود دارد. این نمایشگر دارای لبه‌های منحنی و دوربین سلفی هول پانچ است. در هر حال اندازه این نمایشگرها با هم تفاوت دارد. وان پلاس ۸ اندازه‌ای برابر با ۶٫۵ اینچ داشته؛ اما اندازه وان پلاس ۸ پرو ۶٫۶۵ اینچی است. این درحالی است که اندازه نمایشگر وان پلاس ۷ تی پرو برابر ۶٫۶۷ اینچ بوده و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی را ارائه داده است.

در پنل عقب شما شاهد یک ماژول دوربین عمودی خواهید بود. همان طور که مشاهده می‌کنید، سنسور ۳D ToF در خارج از این ماژول و در کنار آن واقع شده است. فلش LED نیز درست در زیر ماژول حاوی ۳ لنز قرار گرفته و نام و لوگو این شرکت هم روی این پنل حک شده است. در لبه سمت راست شما شاهد دکمه‌‌های Alert Slider و پاور خواهید بود در حالی که لبه سمت چپ نیز میزبان راکر تنظیم صداست. 

در لبه پایین پورت USB Type-C در وسط قرار گرفته و در کنار آن هم پنجره اسپیکر مشاهده می‌شود. در لبه بالا تنها شاهد میکروفون کاهش نویز خواهید بود و به لطف استفاده از دوربین سلفی هول پانچ، ماژول پاپ‌آپ از این قسمت حذف شده است. احتمالاً وان پلاس ۸ پرو اندازه‌ای برابر با ۱۶۵٫۳ × ۷۴٫۴× ۸٫۸ میلی‌متر خواهد داشت.

وان پلاس پرو

بر این اساس، OnePlus 8 Pro در سال آینده از نظر طراحی حرف زیادی برای گفتن ندارد، گرچه موارد زیادی (از جمله نرم افزار آن) وجود دارد که ما هنوز درباره آنها چیزی نمی‌دانیم. همچنین سنسور ۳D ToF که به دوربین‌های آن اضافه شده از چندین قابلیت کاربردی مانند عکاسی سه بعدی، تصاویر پرتره AR و… پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه این احتمال وجود دارد که سری OnePlus 8 از شبکه ۵G پشتیبانی کند که در ترکیب ۷T وجود ندارد.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن