خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

هیولای سامسونگ با بهترین نمایشگر!

سامسونگ از Dynamic AMOLED در نمایشگرهای Note 10 plus استفاده کرده است که نسل جدید پنل‌های AMOLED  به‌شمار می‌رود و دارای گواهی HDR+ است. این صفحه نمایش توانسته بالاترین نسبت کنتراست و ماکزیمم روشنایی بالای ۱۲۰۰ نیت را کسب کند.

در ابتدای سال ۲۰۱۹، گوشی GALAXY S10 توانست رکود سایت DisplayMate را بشکند. حال نوت ۱۰ پلاس این مقام را در دست دارد. همانطور که می‌دانید شرکت دیسپلی میت برجسته‌ترین شرکت در زمینه ارزیابی نمایشگر گوشی‌های تلفن همراه است.

بررسی این سایت بیان می‌کند که نمایشگر پرچم‌دار جدید سامسونگ Note 10 plus از لحاظ دقت عمق رنگ، کنتراست و تراکم تصویر در حال حاضر بهترین است. پنل این مدل به مقدار قابل ملاحظه‌ای  بهبود یافته و دارای شدت نوری معادل ۱۳۰۸ نیت است که باعث شده ۲۵ درصد از گوشی نسل قبل خود یعنی Note9  پر نورتر باشد. این پیشرفت باعث می‌شود در نور روز شما بتوانید صفحه نمایش را بهتر ببینید.

سامسونگ همچنین قابلیتی به نام Automatic Color را اضافه کرده که رنگ‌ها را بسیار واقعی‌تر نشان می‌دهد. گرچه زاویه دید در این گوشی چندان عالی نیست و رنگ سفید، قرمز و سبز تنها ۳۰ درجه منحرف می‌شوند که این مقدار عدد بزرگی نیست و می‌شود از آن چشم‌پوشی کرد.

با این وجود، نمایشگر Note 10 plus توانسته رکورد کارایی صفحه نمایش گوشی ‌های موبایل را بشکند و بالاترین امتیاز را در DisplayMate ثبت کند.

مشخصات نوت ۱۰ پلاس

این پرچمدار جدید سامسونگ در اوایل آگوست ۲۰۱۹ در رویدادی با عنوان  Unpacked در شهر نیویورک معرفی شد. نوت ۱۰ پلاس در چهار رنگ‌بندی Aura Glow, Aura Red, Aura White و Aura Black عرضه می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۹ (Pie) بوده و به رابط کاربری OneUI مجهز شده است. نمایشگر این گوشی  ۶.۸ اینچی و دارای استاندارد  QHD+ Dynamic AMOLED است. حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد. پردازنده ای که در این گوشی استفاده شده Exynos 9825 بوده و دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

یکی از بزرگترین تفاوت‌های این گوشی دوربین‌‌های چهارگانه مورد استفاده در آن است، که به ترتیب ۱۲MP + 12MP +16MP +3D ToF بوده و این فبلت را به یک غول بی‌رقیب تا به امروز تبدیل کرده است.

یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت فست شارژ و وایرلس برای نوت ۱۰ پلاس در نظر گرفته شده است. بهترست بدانید تنها تفاوتNote10  با این گوشی در صفحه نمایش و باتری کوچک‌تر و نیز نداشتن لنز ToF  است. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن