خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

هوآوی اینجوی ۱۰ نسخه مقرون به صرفه اینجوی ۱۰ پلاس رونمایی شد

امروز مورخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ شرکت هوآوی از یکی دیگر از گوشی‌های خود رونمایی کرده است. این دستگاه در واقع جدیدترین گوشی این برند بوده که یک نمایشگر هول پانچ را به خدمت گرفته است. از نظر آپشن‌های رنگی نیز گفته می‌شود که همانند بسیاری از پرچمدارانی که رنگ‌های گرادیانت را ارائه داده‌اند، این گوشی موبایل نیز با پرداخت گرادیانت ساخته شده و در مقابل برچسب قیمتی بسیار خوب خود، امکانات بسیار عالی را در اختیار کاربران قرار داده است. 

اینجوی 10

هوآوی اینجوی ۱۰ از نظر حافظه و رم در سه نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت. این گوشی موبایل در واقع نسخه ارزان‌قیمت گوشی Huawei Enjoy 10 Plus محسوب می‌شود که در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ با طراحی عالی‌تر، دوربین سلفی پاپ‌آپ و دوربین اصلی سه‌گانه عرضه شد. اینجوی ۱۰ در سه نسخه ۶۴/۴ و ۶۴/۴ و ۱۲۸/۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی مقرون به صرفه هواوی در رنگ‌های متنوعی در دسترس قرار خواهد گرفت که از این میان می‌توان به رنگ‌های مشکی، آبی، سفید کریستالی و قرمز اشاره کرد. 

اینجوی 10

مشخصات هوآوی اینجوی ۱۰ پلاس:

اینجوی ۱۰ از دوربین سلفی هول پانچ بهره برده که در گوشه سمت چپ نمایشگر واقع شده است. ماژول دوگانه دوربین آن هم به صورت عمودی و در قسمت سمت چپ پنل عقب قرار گرفته است. نمایشگر اینجوی ۱۰، ۶٫۳۹ اینچی بوده و دارای رزولوشن ۷۲۰×۱,۵۶۰ پیکسل است. در رابطه با مشخصات نرم‌افزاری این مدل نیز خاطر نشان می‌شود که با رابط کاربری EMUI 9.1 و نسخه ۹ اندروید اجرا خواهد شد؛ اما متاسفانه این گوشی ارزان قیمت هوآوی از سنسور اثر انگشت پشتیبانی نمی‌کند. 

Enjoy 10 چیپست Kirin 710F را به خدمت گرفته و به خوبی با رم ۶ در نظر گرفته شده برای آن سازگاری دارد. در رابطه با دوربین‌های آن هم گفته می‌شود که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و دیافراگم f/1.8 را به خدمت گرفته است. همچنین یک لنز ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز در آن تعبیه شده که از آن برای ثبت عمق استفاده می‌شود. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. نمایشگر بزرگ به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این مدل را به یکی از آپشن‌های عالی ارزان قیمت برای آن دسته از افرادی تبدیل کرده به تماشای فیلم و وبگردی علاقمند هستند. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن