خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

نوکیا ۹.۳ PureView به نمایشگری منحصر‌به‌فرد مجهز خواهد شد!

علاقه‌مندان به حوزه‌ی گوشی موبایل در جریان هستند که شرکت HMD در حال ساخت یک گوشی پرچم‌دار به‌ نام نوکیا ۹.۳ PureView است. برای اولین بار چند روز پیش در سایت NokiaPowerUser خبرهایی در مورد این گوشی منتشر شد. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد نوکیا از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد.

این در حالی است که گزارش‌های قبلی حاکی از دوربین سلفی پاپ‌آپ بوده است؛ با این وجود، بر اساس خبرهای منتشر شده صفحه نمایش این پرچم‌دار نوکیا از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

 

Nokia 9.3

مشخصات اولیه نمایشگر قدرتمند نوکیا ۹.۳ پیور ویوو

در صورتی که این پرچم‌دار با پنل صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و همچنین دوربین زیر نمایشگر عرضه شود، اولین گوشی خواهد بود که از هر دو ویژگی همزمان بهره برده است. همچنین در این گزارش آمده است که شرکت نوکیا هنوز در مرحله‌ی آزمایشی ساخت این نوع دوربین است.

 

نگاهی به سایر مشخصات گوشی نوکیا ۹.۳ PureView:

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی هوشمند نوکیا ۹.۳ PureView به پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۶ شرکت کوالکام تجهیز خواهد شد. احتمالاً این گوشی نوکیا با چندین نسخه و با رم و حافظه‌های متفاوت ارائه می‌شود و از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌های منتشر شده از این گوشی پرچمدار، به احتمال زیاد در این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۲۹ اینچی با تکنولوژی pOLED با وضوح ۲k و پوشش محافظ گوریلاگلس ۶ برای دوام و مقاومت بیشتر در برابر خراش استفاده خواهد شد.

این گوشی نوکیا همچنین از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌‌‌آمپری که از تکنولوژی شارژ سریع بهره برده، استفاده می‌کند. اگر بخواهید بدانید که آیا این پرچمدار نوکیا به گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مجهز شده یا خیر؟ می‌بایست گفت که گزارش‌های رسیده از احتمال استفاده از گواهینامه IP69 در این دستگاه خبر می‌دهند.

 

 

انتظار می‌رود نوکیا ۹.۳ PureView در پنل پشتی از دوربین‌های پنج‌گانه استفاده کند. متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد دوربین در دست نیست. با این حال گزارش‌هایی نیز به وجود سنسور اولیه ۶۴ و سنسور ثانویه ۱۰۸ مگاپیکسلی در این گوشی اشاره کرده‌اند. دوربین سلفی هم که قرار است در زیر صفحه نمایش باشد، احتمالاً از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این تنها اطلاعاتی است که از این گوشی منتشر شده است. در نظر داشته باشید که تا رونمایی از این گوشی زمان زیادی باقی مانده و ممکن است برخی از مشخصات آن تغییر کند. نظر شما در مورد پرچمدار ۲۰۲۰ نوکیا چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن