خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

نوکیا ۷٫۲؛ اولین میان‌رده نوکیا با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

به نظر می‌رسد که لنز ۴۸ مگاپیکسلی، کل گوشی‌های میان‌رده را به تسخیر خود درآورده است. در ابتدا شیائومی، بعد از آن سامسونگ و اکنون نوبت به طرفداران نوکیا رسیده که طعم دلچسب ثبت تصاویر جذاب با این لنز را تجربه کنند. شرکت نوکیا در رویداد IFA سال ۲۰۱۹ چندین دستگاه را رونمایی کرده که یکی از موارد نوکیا ۷٫۲ بود که در واقع نسخه بعدی نوکیا ۷٫۱ سال گذشته به حساب می‌آید.

این گوشی علاوه بر بهرمندی از لنز ۴۸ مگاپیکسلی، از لنز‌های Zeiss بهره برده و نمایشگر با بریدگی قطره‌ای نیز دیگر خصوصیات آن به حساب می‌آید. در رابطه با طراحی آن گفته می‌شود که این شرکت ادعا کرده که جنس مواد سازنده آن دو برابر قوی‌تر از پلی‌کربنات بوده و وزن آن نصف بدنه‌های آلومینیومی  است. همانند تمام مدل‌های گوشی نوکیا این مدل هم با نسخه اندروید وان گوگل اجرا می‌شود. برخورداری از نسخه خام گوگل دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری اصلی و امنیتی را برای آن تا ۳ سال تضمین کرده است. نوکیا رنگ‌های نسبتاً تیره را برای آن درنظر گرفته که شامل مشکی زغالی و سبز تیره است.

نوکیا 7.

درمورد خصوصیات آن هم گفته می‌شود که از یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی برخوردار بوده که این شرکت آن را PureView نامیده است. این نمایشگر کیفیت تصویر full-HD+ را ارائه داده و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر هم به ۵۰۰ نیت می‌رسد که از این بابت از بسیاری از موبایل‌های هم‌رده خود روشنایی آن بیشتر است. در بریدگی قطره‌ای شکل این نمایشگر نیز شما شاهد یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی Zeiss با اندازه دیافراگم f/2.0 خواهید بود. صفحه پشت این گوشی نیز یک ماژول دایره‌ای حاوی سه دوربین را در خود جای داده است. در این ماژول یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ثبت عمق و یک لنز ۸ مگاپیکسلی زاویه‌باز با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. فلش LED نیز در همین ماژول واقع شده است. بر خلاف ترند کنونی گوشی‌های موبایل، این بار از سنسور قدیمی استفاده شده که به صورت دایره‌ای شکل و در زیر ماژول دوربین‌ها واقع شده است.

گرچه این گوشی قرار است به اندروید ۱۰ به روز رسانی شود اما به صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ اجرا شده است. پردازنده Snapdragon 660 را به خدمت گرفته که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه همراه شده است. علاوه بر این از کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. از یک باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده اما از همان فست شارژ استاندارد ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر خصوصیات آن هم می‌توان به NFC، Type-C، دستیار صوتی هوشمند گوگل و … اشاره کرد.هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن