خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

نوکیا ۸ پرو با دوربین پنج گانه

NPU یکی از وبلاگ های خبری است که تمرکز آن بر شایعات پیرامون مدل های مختلف گوشی نوکیا است اخیرا نیز این وبلاگ گزارش داده است که شرکت نوکیا بر روی پروژه جدیدی کار می کند که Nokia 8 Sirocco نام دارد. در حال حاضر نیز این وبلاگ در یکی از خبرهای خود اعلام کرده است که این شرکت بر روی ساخت گوشی دیگری کار می کند که نسخه Nokia 8 Sirocco نام دارد.

امکان ندارد که نسخه پرو گوشی نوکیا ۸ در نمایشگاه MWC رونمایی شود؛ اما انتظار می رود که در ماه آگوست از این گوشی رونمایی شود.

نوکیا ۸ پرو با دوربین پنج گانه

برخورداری از پنج لنز دوربین:

 
یکی از عجیب ترین ویژگی های این گوشی این است که دارای پنچ لنز دوربین در قسمت عقب است. نسبت به چگونگی عملکرد این دوربین حس و گمانه زنی های بسیاری وجود دارد اما یکی از آنها منطقی تر از بقیه به نظر می رسد و آن این است که این دوربین ها روی یک صفحه چرخشی قرار گرفته اند و فاصله کانونی و دیافراگم های مختلفی دارند. احتمال دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه یکی از دوربین ها جهت ثبت عکس های پرتره ساخته شده است؛ اما هنوز چیزی تایید نشده است. فقط می توان گفت که می تواند یک خصیصه منحصر به فردی باشد که می بایست دید که نتیجه آن به چه صورتی خواهد شد و تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است.
 

سایر خصوصیات:

یکی دیگر از خصیصه های آن این است که از یک صفحه نمایش با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ استفاده خواهد کرد. این صفحه نمایش هم در قسمت عقب و هم در قسمت جلو از شیشه منحنی ساخته خواهد شد؛ اما هر خصیصه دیگری که داشته باشد نمی تواند همانند ۵ لنز دوربین بر بازار مصرفی تاثیر گذارد. از آنجا که نوکیا یکی از شرکت های بسیار خوب در بازار است شرکت HMD Global به عنوان شرکت اصلی نوکیا می بایست همه تلاش خود را برای نوآوری به کار گرفته تا بتواند این روند را ادامه دهد.
 
گفته شده است که این همان گوشی است که قبلا در خبرها به نام گوشی نوکیا ۱۰ مشخص شده بود. احتمال می رود که این گوشی با چیپست Snapdragon 845 به بازار آید. همچنین سنسور اثر انگشت نیز در قسمت عقب در زیر تنظیمات دایره ای قرار خواهد گرفت طراحی این گوشی نیز مشابه به طراحی Nokia 9 خواهد بود احتمال دارد این گوشی در نمایشگاه MWC امسال عرضه شود. نظر شما در مورد خرید گوشی نوکیا ۸ پرو چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن