خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

می میکس ۴ با شارژ بی سیم قوی تر از می ۹ عرضه خواهد شد!

شیائومی می میکس ۴ پرچم دار شیائومی مدت هاست که در راس خبرها قرار گرفته اما این شرکت اعلام کرده که در ماه آگوست معرفی نخواهد شد. در نتیجه زمان و تاریخ رونمایی از این پرچم دار همچنان در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. با توجه به اینکه نسل های قبلی میکس در ماه سپتامبر/ اکتبر معرفی شده اند علاقه مندان می توانند امیدوار باشند که این مدل نیز در همین تاریخ رونمایی شود.

اما در پاسخ به سوال برخی از کاربران مبنی بر اینکه آیا می میکس ۴، قوی تر از می ۹ خواهد بود یا خیر؟  “وانگ تنگ گفته است که: به نظر این طور می آید- تکنولوژی شارژ آن بدون شک ارزش انتظار کشیدن را دارد. شیائومی می ۹اولین گوشی دنیا است که از شارژ سریع بی سیم ۲۰ وات پشتیبانی می کند.

بر اساس نظرات مدیر اجرایی این شرکت این احتمال وجود دارد که Mi MIX 4 از این نظر از می ۹ پیشه گیرد. یکی دیگر از خبرهایی که پیرامون می میکس ۴ منتشر شده این است که احتمالاً از طراحی تمام صفحه و جدیدترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 855 Plus بهره برده و از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که در دوربین آن از لنزی بهتر از Samsung GW1 64MP استفاده شود.

می میکس ۴ از سنسور اثر انگشت زیر صفحه بهره برده و به شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز مجهز خواهد شد. حتی برخی از شایعات پیرامون این مدل از این حکایت دارد که به حافظه داخلی UFS 3.1 و به رم بالای ۱۶ گیگابایت مجهز خواهد شد. سنسور اولیه دوربین آن ۶۴ مگاپیکسلی بوده و از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن QHD+ استفاده کرده در حالی که از HDR10+ هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این پرچم دار به گواهینامه IP68 مقاومت در برابر گرد و خاک و آب نیز مجهز خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه هنوز تا زمان رونمایی زمان زیادی باقی مانده این اطلاعات ممکن است تغییر کند. هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن