خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

میان‌رده دیگر هوآوی با پشتیبانی از خدمات گوگل در دست تولید قرار گرفت!

در اکتبر ۲۰۱۹ خط تولید آنر یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده خود به نام آنر ۹ ایکس رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که نسخه لایت این گوشی نیز در راه است. تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی هوآوی آنر ۹ ایکس لایت، نیز در خط تولید قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که این گوشی مرموز از همان زبان طراحی نسخه‌های قبلی خود پیروی خواهد کرد یا یک مدل کاملاً جدید است. این گوشی مرموز ماژول دوربین مستطیلی شکل نسبتاً پهنی را در پنل پشتی بکار گرفته است. این ماژول دوربین مستطیلی دقیقاً مشابه به مدلی است که در گوشی آنر وی ۳۰ نیز بکار رفته است.

از نظر مشخصات دوربین نیز گفته می‌شود که این مدل از یک دوربین دوگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گرچه هنوز مشخص نیست ولی احتمالاً لنز دوم این گوشی یک سنسور عمق خواهد بود. همچنین در پنل عقب نیز، آنر ۹ ایکس لایت برای باز کردن ققل از سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. شکل آن دایره‌ای بوده و همان طراحی متداول گوشی‌های سال ۲۰۱۹ را خواهد داشت.

گوشی آنر 9 ایکس لایت

یکی از جالب‌ترین اطلاعاتی که در رابطه با Honor 9X Lite منتشر شده، این است که این گوشی از خدمات گوگل پلی پشتیبانی خواهد کرد. 

با در نظر گرفتن این اطلاعات بهترین حدسی که می‌توان زد این است که که احتمالاً Honor، همان چیپست HiSilicon Kirin 710F که قبلاً در Honor 9X معمولی نیز استفاده شده، را بکار بگیرد. این رویکرد به آنر ۹ ایکس لایت اجازه خواهد داد تا تحریم‌های آمریکا را دور زند. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از این گوشی منتشر خواهیم کرد.

آنر 9 ایکس لایت

شاید تعجب کنید که با وجود تحریم‌ها چگونه این دستگاه هوآوی می‌تواند از خدمات گوگل پشتیبانی کند. احتمالاً این دستگاه همان دستگاه‌های قبلی تولید این شرکت است که تغییر کوچکی پیدا کرده است. این همان سیستم عاملی است که در آنر ۹ ایکس نیز مورد استفاده قرار گرفته و باز تولید گوشی‌های هواوی پی اسمارت زد و یا هواوی وای ۹ پرایم محسوب می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که Honor 9X Pro نیز یکی دیگر از گوشی‌هایی است که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ در سطح جهانی عرضه شود، ۹X Pro با پردازنده جدید Kirin 810 عرضه شده، اما به احتمال زیاد با خدمات Huawei Mobile  عرضه خواهد شد. Honor 9X با حافظه رم ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی در نوامبر سال ۲۰۱۹ در مالزی رونمایی شد.

نظر شما در مورد این مدل از گوشی‌های هواوی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن