خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

مونتاژ و تولید آیفون XR در هند

مدت زمان زیادی نیست که از معرفی گوشی‌‎های آیفون ۲۰۱۹ می‌گذرد. این گوشی‌ها شامل ایفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرو می‌شود. انتظار می‌رفت که اپل، تولید گوشی‌های قبلی را متوقف و یا محدود کند؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته، به منظور رقابت با سایر رقبا و از آنجایی که قیمت به نسبت پایین‌تری دارد، تولید آیفون ایکس آر را در برخی از بازارهای محلی افزایش دهد.

بعد از انتشار تصاویری از آیفون ایکس آر، با برچسب «مونتاژ در هند» در اینترنت، اکنون مشخص شده که این گوشی در هند مونتاژ خواهد شد. آیفون ایکس آر در سال ۲۰۱۸ به بازار آمده و هنوز هم در برخی از بازارها از جمله مقرون به صرفه‌ترین آیفون‌های موجود در نظر گرفته می‌شود. یکی از تولید‌کننده‌های هندی به نام Foxconn وظیفه مونتاژ این گوشی را به عهده گرفته است.

مونتاژ مجدد آیفون ایکس آر

همچنین این واحد تولیدی به اپل کمک خواهد کرد که در آینده نزدیک فروشگاه‌های خرده فروشی خود را در هند افتتاح کند، گسترش چنین بازارهایی دقیقاً همان هدفی است که این غول کوپرتینو به دنبال آن بوده است. بعد از معرفی مدل‌های جدید اپل یعنی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو مکس، قیمت آیفون ایکس آر کاهش چشمگیری پیدا کرد. در طی رویدادهای مختلف فروش که در سایت هندی آمازون و فلیپکارت اتفاق می‌افتد، تخفیف‌های قابل‌توجهی برای مشتریان ارائه شده است. در میان افزایش رقابت، سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند وان پلاس و سامسونگ، حرکت اپل به منظور تولید محصولات خود در سطح محلی در نهایت می‌تواند به کاهش قیمت محصولاتش کمک کند.

آیفون XR یکی از بهترین گوشی‌های موبایل این شرکت بعد از گوشی‌هایی که اخیراً توسط این شرکت معرفی شده در نظر گرفته می‌شود، از باتری بسیار خوبی با برچسب قیمت مناسب برخوردار بوده و در رنگ‌های مختلفی نیز عرضه می‌شود. در واقع می‌توان آن را یک گوشی به روز و مقرون به صرفه در نظر گرفت، بنابراین اگر هنوز از آیفون ۶ S یا آیفون ۷ استفاده می‌کنید، می‌توان گفت که آیفون ایکس ار از نظر دوربین، عمر باتری، طراحی و نمایش یک جایگزین عالی برای آنها خواهد بود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن