خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ اس؛ دو نسل متفاوت از سری محبوب

در این ویدئو شما شاهد مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹اس؛ دو نسل متفاوت از سری محبوب ردمی خواهید بود.

از بین مدل‌های گوشی شیائومی، سری ردمی نوت همیشه جزء گوشی‌های محبوب و پرفروش این شرکت محسوب می‌شود. قیمت گوشی شیائومی در این سری نیز به نسبت امکانات و در مقایسه با هم‌رده‌های خود از برندهای دیگر هم بسیار مقرون به صرفه‌ترست. بعد از فروش بسیار عالی محصولات خط تولید ردمی نوت، این شرکت حساب ویژه‌ای روی این خط تولید باز کرده و هر ساله سعی می‌کند امکاناتی که در این مدل‌ها ارائه می‌دهد را به نحو قابل‌توجهی ارتقاء دهد.

ویدئو مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ اس

این ارتقاء در سال ۲۰۱۹ یک جهش چشمگیر داشته، چرا که گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو توانست از نظر قدرت سخت‌افزاری و همچنین سایر ویژگی‌ها، خود را به صدر جدول امتیازات گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۱۹ و همچنین صدر جدول فروش گوشی‌های میان‌رده در برخی از بازارها برساند. در این ویدئو شما شاهد مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹اس؛ دو نسل متفاوت از سری محبوب ردمی خواهید بود.

به طور کلی ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر در سطح کشور این دو گوشی موبایل را از نظر طراحی، نمایشگر، دوربین، سخت افزار و باتری مورد بررسی قرار داده تا زمان خرید انتخاب راحت‌تری از بین این دو داشته باشید. اگر از نظر قیمت گوشی روی میان‌رده‌ها حساب کرده‌اید، این ویدئو را تا انتها تماشا کرده تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اما با وجود اینکه هنوز هم این گوشی موبایل میان‌رده به فروش می‌رسد، شیائومی نسخه بعدی آن را در چند مدل روانه بازارهای مختلف کرده است. از آنجایی که این دو نسل متفاوت از سری محبوب ردمی در حال حاضر در بازار موجود بوده، ممکن است بخواهید بدانید که Redmi Note 9S و ردمی نوت ۸ پرو چه تفاوت و شباهت‌هایی با هم دارند و نقاط  ضعف و قوت این دو در چیست؟ و آیا اصلا نسخه دوم ارزش چشمگیری نسبت به مدل قبلی خود دارد یا خیر پس برای مقایسه گوشی‌های محبوب ردمی نوت ویدئو را آخر دنبال کنید.️️

اگر از آن دسته افرادی هستید که بین خرید این نسخه و نسخه قدرتمند قبلی خود مردد بوده و یا نمی‌دانید که کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد ویدئو مقایسه ردمی نوت ۸ پرو و شیائومی ردمی نوت ۹ اس را تماشا کنید؛ بدون شک تماشای این ویدئو می‌تواند به شما در این امر کمک کند. تیم ۱۹کالا به عنوان مرجع موبایل ایران این دو مدل میان‌رده و فوق‌العاده Xiaomi را از چندین نظر مورد مقایسه و بررسی قرار داده و نتیجه را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با اطمینان خاطر و با شناخت کامل نسبت به این دو محصول خرید کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که این دو مدل از چه لحاظی مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند.

طراحی:

مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با ردمی نوت 9 اس؛ دو نسل متفاوت از سری محبوب ردمی
مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ اس؛ دو نسل متفاوت از سری محبوب ردمی

همانند تمام موارد مقایسه اختصاصی گوشی‌ها در این سایت، این بار هم تیم ۱۹کالا در ابتدا ردمی نوت ۸ پرو و نسخه بعدی آن یعنی نوت ۹ پرو را از نظر طراحی مورد بررسی و مقایسه قرار داده است. ویدئو را تماشا کرده تفاوت‌های موجود در طراحی این دو مدل و همچنین مواد بکار رفته در ساخت را مشاهده کنید؛ اما قبل از این کار باید دید که این گوشی‌ها از چه ترکیب موادی برای ساخت بهره برده‌اند و آیا نسبت به نسخه قبل ارتقاء قابل‌توجهی دارند یا خیر؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو یکی از گوشی‌هایی است که از پنل و بدنه شیشه‌ای بهره برده و فریم آن نیز از جنس پلاستیک است.

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو یکی از گوشی‌هایی است که از پنل و بدنه شیشه‌ای بهره برده و فریم آن نیز از جنس پلاستیک است. به نظر می‌رسد که شیائومی در نسخه دوم این گوشی ارتقاء قابل‌توجهی را ارائه نداده و از نظر مواد ساخت تفاوت قابل ملاحظه‌ای با هم ندارند؛ اما حقیقتاً هر دوی این مدل‌ها از نظر آپشن‌های رنگی بسیار جذاب به نظر می‌رسند و در واقع مورد پسند افراد زیادی واقع شده‌اند. اگر ویدئو مقایسه گوشی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ اس را مشاهده کنید بهتر می‌توانید تفاوت‌های این دو از نظر طراحی را مشاهده کنید پس بعد از تماشای قسمت طراحی ویدئو نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایشگر:

در مرحله دوم این مقایسه گوشی به سراغ تست نمایشگرها رفته‌ایم تا ببینیم گوشی ردمی نوت ۸ پرو بهتر عمل می‌کند یا نوت ۹ اس که نسخه جدیدتر این سری محسوب می‌شود. در ادامه به برخی از مشخصات این نمایشگر‌ها اشاره خواهیم کرد.

ردمی نوت ۹ اس:

  • اندازه: ۶.۶۷ اینچ
  • رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی: ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
  • میزان روشنایی: ۴۵۰ نیت

ردمی نوت ۸ پرو:

  • اندازه: ۶.۵۳ اینچ
  • رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی: ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
  • میزان روشنایی: ۵۰۰ نیت

نکته دیگری که می‌بایست در نظر داشته باشید این است که از نظر محافظت و گلس استفاده شده، ردمی نوت ۸ پرو تفاوتی با ردمی نوت ۹ اس ندارد و هر دو به یک صورت عمل کرده‌اند. پس اگر بخواهید کیفیت هر دو را در کنار هم مقایسه کنید و متوجه شوید که کدام یک بهتر عمل کرده‌اند این قسمت ویدئو مقایسه را تماشا کنید.

تست باتری دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و شیائومی ردمی نوت ۹ اس

برای تست عملکرد باتری‌ها هیچ معیاری بهتر از پخش ویدئو نیست به این دلیل که نمایشگر یکی از اجزایی است که بیشترین شارژ یک دستگاه موبایل را مصرف می‌کند، پس اگر از آن دسته هستید که از نمایشگر زیاد استفاده می‌کنید و یا از طرفداران عکاسی با موبایل هستید به این قسمت ویدئو هم باید توجه کنید.

در این تست تیم ما یک ویدئو مشابه را بر روی هر دو دستگاه اجرا کرده، این دو ویدئو در شرایط استاندارد میزان نور و صدای متوسط و به مدت یک ساعت بر روی هر دو دستگاه پخش شده است. نتیجه آن را می‌توانید در ویدئو مشاهده کنید تا دید کاملی نسبت به عملکرد باتری این دو پیدا کنید. خصوصاً اینکه اگر یک گیمر هستید و زیاد بازی می‌کنید، این قسمت را از دست ندهید.

سخت افزار:

کوالکام یا مدیاتک؟!

کوالکام یا مدیاتک ؟! تراشه بکار رفته در Redmi note 8 pro ساخت شرکت تایوانی مدیاتک است؛ اما این تراشه گیم‌محور بوده و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را برای این گوشی به ارمغان آورده است؛ اما در مقابل ردمی نوت ۹ اس از تراشه شرکت کوالکام استفاده کرده است.

در این قسمت ویدئو می‌توانید ببینید که کدام یک از این شرکت‌ها عملکرد بهتری را برای دو نسخه گوشی شیائومی به ارمغان آورده‌اند. در مرحله اول این قسمت تست، دو گوشی از نظر امتیازات ثبت شده در بنچمارک آنتوتو مورد بررسی قرار گرفته‌اند؛ اما قطعاً شما می‌خواهید بدانید که این دو نسل در عمل به چه صورت بوده و در عملکردهای چند وظیفه‌ای مثل بازی‌ها به چه صورت عمل خواهند کرد؟

در این مرحله گوشی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ اس، از نظر اجرای دو بازی مختلف مورد مقایسه قرار گرفته‌اند و نتیجه در اختیار شما قرار داده شده است. پس اگر می‌خواهید  بدانید از نظر عملکرد بازی کدام یک از این مدل‌ها بهتر عمل می‌کنند این قسمت ویدئو را مشاهده کنید و نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ اس از نظر دوربین

در مرحله آخراین مقایسه دوربین‌های ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ اس بررسی و مقایسه شده‌اند. همان طور که در مقاله‌های قبلی نیز اشاره شده این بار شیائومی در ابتدا سه نسخه با سه نام متفاوت از نسخه ۲۰۲۰ این سری را روانه بازار کرده و عمده تفاوت‌های این دو مربوط به دوربین آنهاست؛ اما ردمی نوت ۹ اس که یکی از این نسخه‌ها محسوب می‌شود بر خلاف مدل Redmi Note 9 Pro Max با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شده در حالی که لنز اصلی استفاده شده در ردمی نوت ۸ پرو ۶۴ مگاپیکسلی است.

در این مرحله نیز دوربین این مدل‌ها از چندین نظر و در چندین موقعیت مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. نتیجه عکاسی با این دو نسل از سری محبوب و پر فروش ردمی نوت بسیار جالب است.

ابتدا نمونه تصاویر ثبت شده در عکاسی روز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند، اما خب شاید این مورد، مسئله چالش برانگیز این گوشی‌ها نباشد به همین دلیل عملکرد آنها در عکاسی شب را نیز مورد بررسی و نتیجه آن را در اختیار شما قرار داده‌ایم. در واقع نقاط قوت و‌ ضعف بسیاری از گوشی‌های موبایل در همین شرایط‌های غیرعادی آشکار می‌شود.

در مرحله بعدی به سراغ تست و مقایسه نمونه‌های سلفی رفته‌ایم که باز هم نتیجه غافل‌گیر کننده است.

در مرحله بعدی به سراغ تست و مقایسه نمونه‌های سلفی رفته‌ایم که باز هم نتیجه غافل‌گیر کننده است. در مرحله بعد مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با نسخه بعد خود قابلیتی را تست و مقایسه کرده‌ایم که شاید برای اکثر شما مهم باشد، خصوصاً اگر بخواهید عکس‌های باکیفیتی را در شب ثبت کنید.

فیلمبرداری هم مسئله مهمی است، پس ما نتیجه این تست را هم در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید این موضوع را هم در این دو سری بررسی و مقایسه کنید. حتی قابلیت لرزش‌گیر این دوربین در حین حرکت نیز بررسی و مقایسه شده است.

در نظر داشته باشید که ردمی نوت ۹ اس گوشی جدید‌تری بوده و از تراشه جدید‌تری هم استفاده کرده است؛ گرچه هر دو به نسبت سایر مدل‌های میان‌رده از عملکرد قابل قبولی برخوردار هستند. امیدواریم که بعد از تماشای این ویدئو به پاسخ سوالات و ابهامات خود در این مدل‌ها رسیده باشید. در ویدئو می‌توانید نظر کارشناسی تیم ۱۹ کالا را مشاهده کنید. از طرفی شما هم می‌توانید نظر خود را پیرامون بررسی و مقایسه شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو بیان کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید.

نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار روز موبایل را از مجله ۱۹کالا دنبال کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

سوالات متداول

قیمت گوشی شیائومی در کدام سری‌ مقرون به صرفه‌ترست و ارزش خرید بالایی دارد؟

✔️ از بین مدل‌های گوشی شیائومی، سری ردمی نوت همیشه جزء گوشی‌های محبوب و پرفروش این شرکت محسوب می‌شود. قیمت گوشی شیائومی در این سری نیز به نسبت امکانات و در مقایسه با هم‌رده‌های خود از برندهای دیگر هم بسیار مقرون به صرفه‌ترست. بعد از فروش بسیار عالی محصولات خط تولید ردمی نوت، این شرکت حساب ویژه‌ای روی این خط تولید باز کرده و هر ساله سعی می‌کند امکاناتی که در این مدل‌ها ارائه می‌دهد را به نحو قابل‌توجهی ارتقاء دهد.

کدام دو مدل شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ اس برای اجرای بازی مناسب‌تر است؟

✔️ تراشه بکار رفته در Redmi note 8 pro مدیاتک است؛ اما این تراشه گیم‌محور بوده و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را برای این گوشی به ارمغان آورده است؛ اما در مقابل ردمی نوت ۹ اس از تراشه شرکت کوالکام استفاده کرده است. در ویدئو گوشی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ اس، از نظر اجرای دو بازی مختلف مورد مقایسه قرار گرفته‌اند و نتیجه در اختیار شما قرار داده شده است. پس اگر می‌خواهید بدانید از نظر عملکرد بازی کدام یک از این مدل‌ها بهتر عمل می‌کنند این قسمت ویدئو را مشاهده کنید.

Redmi note 8 pro دوربین بهتری دارد یا Redmi note 9s؟

✔️ ردمی نوت ۹ اس با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شده در حالی که لنز اصلی استفاده شده در ردمی نوت ۸ پرو ۶۴ مگاپیکسلی است. در ویدئوی مقایسه‌ای که در مقاله وجود دارد این مدل‌ها از چندین نظر و در چندین موقعیت مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. عملکرد دوربین در عکاسی در شب، نقاط قوت و‌ ضعف سلفی این دو مدل و حتی تست کیفیت فیلمبرداری هم در ویدئو گنجانده شده است.

نوشته های مشابه

‫۵۱ نظرها

  1. السلام و علیکم
    ویدیو خوب و اموزنده ای بود ولی من در خصوص گرافیک و گیمینگ باید بگم نو ت ۸ پر و قویترین میانرده موجود تو بازاره حتی از پوکو ایکس تری هم بهتره ولی به ایکس تری پرو نمیرسه.
    گذشته از این حرف ها این گوشی از تمامی جهت ها ( خوش دستی ، گیمینگ ، عکاسی ، صفحه نمایش و _ _ _ ) به غیر از باتری از نو ت ۹اس خیلییییی بهتره پیشنهاد میکنم برید نوت ۸ پرو بگیرید بعضی ها هستن بی دلیل و کاملا از نوت ۹اس طرفداری میکنن و اصلا اینی که گفتید نو ت ۸ پرو تو گیم ضعیفه کاملا غلطع و از پوکو ایکس تری هم حتی بهتره بنچمارک بالاتری داره و فریم ریتش کاملا بیشتره و همچنین قدیمی بودن گوشی دلیلی نمیشه که نو ت ۹اس تو گیم قوی تره پس کسایی که دانشی از دنیای موبایل ندارن بیخودی کامنت هارو پر نکنن و دستشون رو خسته نکنن
    ویدیو شما عالی بود و گوینده کاملا مسلط اطلاعات رو بیان کرد
    ممنون از زحمات شما

    1. سلام
      pocox3 و note8pro و note9s همه خوب هستند ولی برای کار های متفاوت
      pocox3 برا گیم عالیه و قویه برا همین از ردمی گرونتره خانوادهpocoکلن عالیه
      note8pro بسیار گوشی خوبیه برا گیمه مثل pocox3 تازه خنک کننده داره که تو گیم راحت تری
      دوربینش هم که ۶۴ است اصلیه البته که تو این رنج قیمت خیلی خوبه و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی که عالیه
      ۹s یه مدل بالاتره ولی مث هشت پرونیست چون برای کارای معمولی ساخته شده برا همین ارزون تره البته تو گیم مث کالاف خوبه البته کمی از بد بهتره ، لگ بسیاری داره و در حالت لو یا مدیوم باید بازی کنی
      در اصل pocox3 و note8pro رقیبن
      حالا ایرادات کلی اینه که
      ردمی note8pro اثر انگشتش جای دوربینه و دوربینو کثیف یا حتی خراب میکنه
      باز pocoموقع زیاد کردن صدا لنز دوربین پشتی صدا میده
      اما در کل نسبت به پولی که میدی
      ۸pro خیلی بهتره
      تو این رنج سامسونگ چیز بدرد بخوری نمیدن و این بهترین انتخابه
      بعضیا البته فقط سامسونگ میخرن و تعصبی هستن ولی شیائومی الان بهترن انتخابه
      ولی بعضیا میگفتن ۸pro تو گیم ضعیه عجبا
      اصن پایهnote8pro بر اساس گیمه و گیم پردازنده قوی و گوشی خوبی رو به همراه داره ینی تو کار سنگینم کم نمیاره.
      باتریشم ۵۲۰ تا بیشتره که طبیعیه چون مدل بالاترییه
      اما به x3 و نمیرسه من خودم موبایل فروشم
      و گوشی ۸pro ،۹s،پx3،ای ۲ ۱ اس ، note9t فایو جی رو تست کردن تو همه اینها note8proبهتر بود و منم همونو هنوز دارم و یه با رم از دست پسرم لیز خورد و با تاچ به زمین خورد و هیچیش نشد ولی ای ۲ ۱ ام پایم روفت روش شب صب داغون بود
      اگر خواستید بخرید شک نکنیدnote8proبهترینه.
      با تشکر

  2. یعنی با این ویدیوتون کاملا طرفداری از ردمی نوت ۸ پرو بود یعنی نشد ببینم توی جاهای مهم از ردمی نوت ۹ اس حرف بزنید. شما که این همه می گید نوت ۸ پرو خوبه پس نرم افزار هم باید براتون مهم باشه که توی هیچکدوم از ویدیوهای مقایسه تون حرفی نمی زنید ازش. الان ردمی نوت ۸ پرو دو نسل عقبه و اندروید ۹ داره ولی ردمی نوت ۹ اس یک نسل جلوتر این گوشیه یعنی اندروید ۱۰ تازه نوت ۸ پرو پرباگ ترین و قدیمی ترین رابط کاربری شیائومی در سال ۲۰۲۰ یعنی می یو آی ۱۰ رو داره ولی نوت ۹ اس یه نسل جلوتره یعنیی می یو آی ۱۱ اما حرفی نزدید، که توی هیچکدوم از ویدیو هاتون از نرم افزار صحبت نمیشه.یعنی طرفداری کامل از نوت ۸ پرو. نوت ۸ پرو هزار تا باگ نرم افزاری داره چون می یو آی ۱۰ روش کار گذاشته شده و تازه خیلی قدیمی تر می یو آی ۱۱ هست با امکانات جدیدتری که نوت ۹ اس داره.

    1. سلام دوست عزیز چه دلیلی داره که ما از بین دو مدل از یک برند از یکی طرفداری کنیم گرچه نظر شما هم برای ما محترم هست اما زبان طراحی هر دو یکیست و در واقع این روند ساخت گوشی ها رو همه می دونن که گوشی که سال جدید به بازار میاد نرم افزار جدیدتری داره و شیائومی هم سعی می کنه در هر نسخه جدید باگ های نسخه قدیمی تر رو حذف کنه اما در نظر داشته باشید که گوشی هاشو تا دو سال هم به روزرسانی می کنه پس نیازی به اشاره به این موضوع نیست
      و اینکه در ویدئو جداگانه ما تغییرات نسخه جدید اشاره کردیم.

      1. بله حرف شما درسته.
        ولی چرا وقتی که دوستام تست میکردن من مقایسه کردم برعکس در اومد یعنی بیش تر ردمی نوت ۹اس بهتر بود. چطور اینجا فرق داشت؟!

    2. داداش ، نرم افزار اصلا مهم نیست تازه نوت ۸ پرو میو ای ۱۲ رو هم دریافت کرده . و من واقعا نمیدونم این ویدیو چجوری گفت که کالاف دیوتی موبایل کیفیتش تو نو ت ۹ اس بهتره ، من خودم نو ت ‌۸ پر و دارم به جرعت میتونم بگم رو کیفیت very high بازی میکنم خیلی هم بهتر از نوت ۹ اس هست در ضمن نوت ۹ اس خیلی گرم میکنه ولی نوت ۸ پرو اصلا اینجوری نیست پردازنده نوت ۸ پر و اصلا مخصوص گیم ساخته شده و من ۱ سال این گوشی رو دارم اصلا تا الان نه لگ زده نه هنگی شده نه داغ کرده نه اف پی اس دراپ داشته . اصلا نو ت ۹ اس تنها نقطه قوتش صفحه نمایشش هست و باتریش بقیه چیزها نوت ۸ پرو سر تر و بهتره

      1. خیلی هم نوت ۹ اس خوبه من خودم فری فایر بازی میکنم بدون یک لگ عالیه نسبت به قیمتش همه چی تموم نوت۸ پرو خیلی قدیمیه

  3. سلام میشه بگین الان ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ قیمت ردمی نوت ۹ اس در بازار تبریز چند است میخوام یک گوشی بخرم قیمت دقیق رو نمیدونم لطفا قیمت بگید ممنون

  4. سلام ممنون از سایت خوبتون .من دنبال یک گوشی هستم که دوربین خوب داشته باشه پردازنده و باطری خوب و توش بازی کالاف دیوتی پابجی رو خیلی خوب بالا بیاره تا بتونم بازی کنم و دوربینش خوب باشه من بین نوت۹اس و نوت۸پرو ماندم چیکارکنم. لطفا جواب بدین

    1. اگر دوربین برای شما مهم هست ردمی نوت ۸ پرو لنز قوی تری داره و کیفیت عکس های گرفته شده هم بهتر هست

  5. سایت بسیار خوبی دارید ممنون از راهنمایی تون تصمیم گرفتم نوت اس بخرم

  6. سلام و خسته نباشید…
    بابت ویدیو مقایسه ممنونم کامل بود
    من گیمر هستم و میخاستم بدونم کدوم عمر بیشتری داره مدیا تک عمرش بیشتره یا اسنپ دراگون؟

    1. با سلام عمر چیپست بیشتر به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی داره، برای مثال اگر باتری تحت فشار قرار بگیره و ضعیف بشه، پردازنده رو هم ضعیف خواهد کرد. پس شرکت سازنده زیاد تاثیرگذار نیست. تراشه گیمینگ مدیاتک هم عملکرد بسیار خوبی رو در برخی از گوشی ها از خودش نشون داده

  7. سلام خسته نباشید

    من نمیدونم بین نوت هشت پرو و نوت نه اس کدمو بخرم

    زیاد اهل گیم نیستم ولی میخام اونی که بهتر هست رو بخرم

    1. سلام من موندم گوشی چی بخرم من بیشتر به گمینیگ حساسم یعنی گوشی که کیخوام اطلاعات نرافزاریش قوی باشه و بازی های با گرافیک سنگین رو بگیره الان من نوت ۸پرو بگیرم یا نوت ۹s لطفا بگید

  8. سلا به نظر شما نوت ۹اس بخرم یا نوت ۸پرو

    ممنون از سایت شما

    …………

  9. سلام، ببخشید کدوم از این دو گوشی برای اجرای بازی ازقبیل پاپجی موبایل و کالاف دیوتی بهتر اجرا میکنه؟

      1. شنیدی که نوت نه اس کالاف رو با گرافیک بالاتری اجرا می‌کنه

  10. سلام .میخوام یه گوشی خوب بخرم که بازی هایی مثل کالاف و پابجی و… رو به خوبی و بدون لگ اجرا کنه .
    بین شیائومی نوت۹پرو و نوت۸ پرو کدوم رو پیشنهاد میکنید
    هم برای بازی و انجام کارهای دیگه

  11. سلام ببخشیدمن یه گوشی میخوام فقط برای بازی استفاده میکنم وپردازنده گرافیک هم بالا باشه شماکدوم پیشنهاد میدید

    1. سلام
      اگه گیمر هستید.
      قطفا نوت ۹ اس بهتره.
      و در هر حال هردو تقریبا در یک سطح هستند اما ردمی نوت ۹ اس یه سرو گردن بالاتره.
      ممنون.

  12. سلام و خسته نباشید یک مورد رو احساس میکنم در ویدیو مقایسه اشتباه شده پردازنده مدیاتک نوت هشت پرو خیلی سریعتر از نوت نه اس هست حتی محمد شکوری تایید کرده که از نظر پردازنده نوت هشت پرو سریعتر از نوت نه اس هست ویه سوال داشتم قبلا در کالاف موبایل با نوت هشت پرو کیفیت رو مدیوم میتونستیم فریم ریت رو روی مکس بزاری و با کیفیت هایت رو فریم ریت رو وری هایت نمی دونم چرا پس از چند آپدیت فریم ریت در نوت هشت پرو به سه گروه تقسیم شد

    1. با سلام این امتیاز بنچمارکی هست که برای این دو مدل ثبت شده و تفاوت خیلی زیادی هم با هم ندارند؛ اما خب تراشه نوت ۸ پرو گیم محور هست در مقابل نوت ۹ اس تراشه جدیدتری داره، بهینه سازی نرم افزاری بهتری داره

  13. سلام Redmi Note 9 Pro Max رو کی موجود می کنید؟کی به ایران وارد میشه و قیمت احتمالی چند است؟

    1. با سلام دوست عزیز این گوشی فعلا فقط تو برخی از کشورها مثل هند عرضه شده و نسخه گلوبالش همون نوت ۹ پرو هست

  14. من note 8 pro دارم از گوشی و خصوصا دوربینش خیلی راضی ام حتی در مقایسه با گوشی قوی قبلی ام( سامسونگ s7 edge) حسابی عرض اندام می‌کنه.

    1. آره چون نوت ۹ اس در واقع ریبرند شده نوت ۹ پرو هست اما اختلاف بینشون واقعا نا چیزه.

  15. سلام
    ممنون از ویدئو
    منتها تن صدای گوینده اصلا مناسب نبود

    1. میتونستی نبینی اگه مناسب نبود و اینجا انرژی منفی نمیدادی به این زحمتی که کشیدن

  16. در مورد چیدمان دوربین ها اطلاعات اشتباه بود، در نوت ۸ پرو لنز زیر فلش مربوط به لنز ماکرو هست و لنز عمق سنج لنز وسط زیر اصلی قرار داره. در توضیح مربوط به چیپست هم استفاده از لغت پردازنده های قویتر اشتباهه و استفاده از «هسته های قوی تر» توضیح بهتریه تشکر از ویدوو خوبتون

  17. سلام میشه یه کلیپ کلی درباره کار با تنظیمات دوربین نوت ۸ پرو بزارید؟

    1. ول کن آقا جون . محمد شکوری کیه آخه . اون فقط یه وارد کننده است و طرف گوشی رو میگیره که داره وارد میکنه . هیچکس خیر تو رو نمیخواد حتی همین ……
      و اینایی که میان نقد و بررسی میزارن عاشق چشم و ابروی ما نیستن و فقط و فقط به فکر پول توی جیبشونن . من خودم note 9 s دارم و خیلی راضیم چون درواقع ارزش خرید بالاتری نسبت به a 51 و no te 8 p ro داره . البته اینم بگم که سامسونگ و شیائومی و هواوی و نوکیا و موتورالا و رلمی و…. باگ های خودشونو دارن و اگه دنبال گوشی بدون باگ و لگ می گردید باید گوشی آیفوندبگیرید

    1. سلام.علیکم ورحمته الله وبرکاته بطورکلی هنوزدرمراحل اولیه شناخت میباشم ودراین حدبرای دیدگاه هنوزشناخت اولیه ومراحل آن برای نظر دادن زود.. خیلی زوداست.التماس دعا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن