خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه و اولین تجربه کار با گوشی‌های جذاب سری اس ۲۰+ویدئو

شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ رویداد خود را برای معرفی مدل‌های گوشی سامسونگ ۲۰۲۰ را برگذار کرد. در این رویداد جمعاً ۴ گوشی معرفی شد. علاوه بر معرفی مدل‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا، مدل دیگری از گوشی سامسونگ نیز به نام گلگسی زد فلیپ رونمایی شد. در این ویدئو شما شاهد اولین تجربه کار با گوشی‌های سری اس ۲۰ سامسونگ خواهید بود.

در ویدئو زیر به شما نشان خواهیم داد که نسخه استاندارد این گوشی‌ سامسونگ با نسخه پلاس و یا نسخه اولترا چه تفاوت‌هایی دارد.

از نظر تراشه بکار رفته در آنها نیز می‌بایست گفت که سامسونگ امسال نیز همانند سال‌های قبل از دو مدل تراشه استفاده کرده است. نسخه امریکا تراشه کوالکام و نسخه گلوبال آنها به تراشه اگزینوس خود شرکت سامسونگ مجهز شده‌اند. نوع نمایشگر‌های هر سه نیز یکی است و هر سه از نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند؛ اما آنچه که متفاوت بوده، اندازه این نمایشگرها است. گلکسی اس ۲۰ کوچک‌ترین و نسخه اولترا آن بزرگ‌ترین نمایشگر را داراست.

برای اطلاع از قیمت گوشی اس ۲۰ اولترا به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مقایسه مدل های گلکسی اس 20

اما نکته جالب و آنچه را که عملکرد این سه مدل را مجزا می‌سازد دوربین مورد استفاده در آنهاست.

اما نکته جالب و آنچه را که عملکرد این سه مدل را مجزا می‌سازد دوربین مورد استفاده در آنهاست. دوربین استفاده شده در نسخه معمولی گلکسی S20 با نسخه پلاس یکی است، هر دو برای دوربین اصلی از یک ماژول سه‌گانه استفاده کرده که لنز اصلی آنها ۶۴ مگاپیکسلی است. لنز واید هر دو ۱۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید آنها نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دو نیز ۱۰ مگاپیکسلی است؛ اما نمایشگر این دو اندازه متفاوتی با هم دارند. نمایشگر GALAXY S20 اندازه‌ای برابر با ۶.۲ اینچ داشته در حالی که نمایشگر اس ۲۰ پلاس ۶.۷ اینچی است. باتری بکار رفته در گلکسی اس ۲۰ برابر با ۴۰۰۰ میلی‌آمپر و گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است؛ اما هر دو از فست‌شارژ ۱۵ واتی بهره برده‌اند.

برای اطلاع از قیمت گوشی اس ۲۰ اولترا به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

اما دستگاه جنجالی این رویداد گلکسی S20 اولترا بود که نسبت به دو نسخه دیگر قابلیت‌های قابل‌توجهی دارد. اولین ویژگی قابل‌توجه این گوشی سامسونگ لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بکار رفته در آن است. استفاده از این لنز نسبت به نسخه‌های قبلی سامسونگ، یک جهش بسیار بزرگ به حساب می‌آید. می‌بایست دید که این لنز به همراه الگوریتم‌های هوش مصنوعی تراشه اسنپدراگون یا اگزینوس چه نتیجه‌ای را به ارمغان خواهد آورد. باتری این گوشی سامسونگ نیز دومین ویژگی برجسته گلکسی S20 اولترا محسوب می‌شود. این باتری نیز ظرفیتی برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر داشته و از فست شارژ ۴۵ واتی بهره برده است. حال در این ویدئو گوشی‌های سامسونگ با هم مقایسه شده‌اند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

سوالات متداول

مدل‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا از چه نظر تفاوت عمده دارند؟

✔️ اما نکته جالب و آنچه را که عملکرد این سه مدل را مجزا می‌سازد دوربین مورد استفاده در آنهاست. دوربین استفاده شده در نسخه معمولی گلکسی S20 با نسخه پلاس یکی است، هر دو برای دوربین اصلی از یک ماژول سه‌گانه استفاده کرده که لنز اصلی آنها ۶۴ مگاپیکسلی است. لنز واید هر دو ۱۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید آنها نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دو نیز ۱۰ مگاپیکسلی است؛ اما نمایشگر این دو اندازه متفاوتی با هم دارند. اما دستگاه جنجالی این رویداد گلکسی S20 اولترا بود که نسبت به دو نسخه دیگر قابلیت‌های قابل‌توجهی دارد. اولین ویژگی قابل‌توجه این گوشی سامسونگ لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بکار رفته در آن است. استفاده از این لنز نسبت به نسخه‌های قبلی سامسونگ، یک جهش بسیار بزرگ به حساب می‌آید.

عملکرد باتری گوشی S20, S20 Plus و S20 Ultra نسبت به یکدیگر چگونه است؟

✔️ باتری بکار رفته در گلکسی اس ۲۰ برابر با ۴۰۰۰ میلی‌آمپر و a href="https://www.19kala.com/samsung-galaxy-s20-plus?search=galaxy+s+20+plus">گلکسی اس 20 پلاس نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است؛ اما هر دو از فست‌شارژ ۱۵ واتی بهره برده‌اند. باتری توانمند نیز دومین ویژگی برجسته گلکسی S20 اولترا محسوب می‌شود. این باتری نیز ظرفیتی برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر داشته و از فست شارژ ۴۵ واتی بهره برده است.

نمایشگر گوشی های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا چه شباهت ها و تفاوت هایی دارند؟

✔️ نوع نمایشگر‌های هر سه نیز یکی است و هر سه از نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند؛ اما آنچه که متفاوت بوده، اندازه این نمایشگرها است. گلکسی اس ۲۰ کوچک‌ترین و گلکسی اس 20 اولترا آن بزرگ‌ترین نمایشگر را داراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن