خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایل

مقایسه گوشی‌های پرطرفدار ردمی نوت ۸ پرو و نوت ۹ پرو مکس

امسال گوشی‌های محبوب و پرفروش ردمی نوت ۸ پرو و نوت ۹ پرو مکس برخلاف سال‌های قبل و شاید متأثر از شرایط به وجود آمده ناشی از بحران کرونا،در سکوت و بدون جنجال خبری و به صورت آنلاین رونمایی کرد. این سری در دو مدل به نام‌های ردمی نوت ۹ پرو مکس و مدل پرو آن رونمایی شدند. پس اگر قصد خرید گوشی میان رده را دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید. 

این سوال مطرح است که مدل ردمی نوت ۹ پرو مکس با ردمی نوت ۸ پرو سال گذشته چه تفاوت‌هایی دارد و یا چه خصوصیاتی در آن ارتقاء یافته است. در ادامه به مقایسه ردی می نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس می‌پردازیم. 

قبلاً کلمه مکس موجود در نامگذاری گوشی‌های شیائومی بیشتر به اندازه بزرگتر نمایشگر اشاره داشت؛ اما این بار قضیه کمی فرق می‌کند. در واقع واژه مکس بیانگر چندین ویژگی برجسته این مدل نسبت به مدل نوت ۹ پرو است. قبلاً به تفاوت میان ردمی نوت ۹ پرو و Note 9 Pro Max اشاره کردیم؛ اما این بار می‌خواهیم به مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو مکس بپردازیم . 

مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو مکس از نظر طراحی: ‌

از نظر طراحی در جایگاه دستگاه‌های میان رده حد کمال را به جای آورده‌‌اند. برخورداری از شیشه گوریلاگس ۵ هم در بدنه و هم روی پنل نمایش، کیفیت و مقاومت هر دو گوشی را تضمین کرده، در حالی که فریم هر دو از جنس پلاستیک ساخته شده؛ از این رو هر دو از این نظر مشابه هستند.

اما آنچه که تفاوت میان این دو را شکل می‌دهد نوع طراحی بکار رفته است. ردمی نوت ۹ پرو مکس از ماژول متفاوتی بهره برده و به جای استفاده از یک ماژول خطی عریض موجود در ردمی نوت ۸ پرو از یک ماژول مستطیلی شکل پهن استفاده کرده است؛ اما هر دو در بردارنده چهار لنز هستند.

ردمی نوت 8 پرو و نوت 9 پرو مکس

در ادامه مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو مکس به تفاوت دیگر این مدل‌ها که مربوط به سنسور اثر انگشت است میرسیم. در ردمی نوت ۸ پرو سنسور اثر انگشت در پنل عقب جای داده شده در حالی که note9 pro max از نوع جانبی آن بهره برده است. این نوع طراحی برای برخی ممکن است خوشایند باشد و برخی از کاربران احتمالاً این نوع طراحی را دوست نداشته باشند. این همان طراحیست که در شیائومی k30 و گوشی poco x2 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

مقایسه ردمی نوت 8 پرو با ردمی نوت 9 پرو مکس

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

ضخامت هر دو یکیست؛ گرچه ردمی نوت ۹ پرو مکس اندکی پهن‌ترست؛ اما تفاوت آنها تنها سه میلی‌متر است. از نظر وزن نیز ردمی نوت ۹ پرو مکس اندکی سنگین‌تر است، اما بکارگیری یک باتری بزرگ وزن سنگین آن را توجیه می‌کند. 

مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو مکس از نظر نمایشگر:

نوع پنل این دو تفاوتی ندارد؛ اما اندازه مدل ۲۰۲۰ ردمی نوت بزرگتر است. از نظر کیفیت نیز تفاوت خیلی زیادی ندارند به دین جهت که تراکم پیکسلی هر دو ۳۹۵ پیکسل بر اینچ است. از نظر میزان روشنایی نیز ردمی نوت ۸ پرو کمی روشن‌تر است. به لحاظ طراحی نیز این دو تفاوت دارند به جای استفاده از یک نمایشگر ناچ استایل در این دستگاه از نمایشگر هول_پانچ استفاده شده است.

برای اطلاع از قیمت شیائومی نوت ۹ پرو مکس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مقایسه شیائومی نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو مکس از نظر دوربین:

لنز اصلی هر دو ۶۴ مگاپیکسلی از نوع واید است و از این نظر هیچ تفاوتی با هم ندارند. لنز ثانویه هر دو هم ۸ مگاپیکسلی اولتراواید است، اما تفاوت اینها در لنز ماکرو بکاررفته است. این بار شیائومی به جای استفاده از لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی همانند گوشی‌های سامسونگ a71 و سامسونگ ای ۵۱ از نوع ۵ مگاپیکسلی آن بهره برده است؛ اما سنسور ثبت عمق باز هم مشابه است. 

برای اطلاع از قیمت گوشی a71 و قیمت گوشی a51 بر روی  عبارت لینک داده شده کلیک کنید

مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو مکس

هنگام مقایسه شیائومی نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو مکس به تفاوت دیگر این دو گوشی که مربوط به نوع لنز استفاده شده در دوربین سلفی است مواجه میشویم . در ردمی نوت ۹ پرو دوربین سلفی از ۲۰ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل ارتقاء یافته است. از‌این‌رو در هنگام خرید گوشی می‌تواند برای علاقمندان به عکاسی سلفی یک گزینه ایده‌آل در نظر گرفته شود.

پردازنده:

از طریق مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو مکس به این نتیجه میرسیم که نوع تراشه بکار رفته هم از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت انواع گوشی است. ردمی نوت ۸ پرو قدرت و محبوبیت خود را مدیون استفاده از تراشه بازی محور مدیاتک بود و عملکرد بسیار عالی را نسبت به سایر برندها از خود نشان داد؛ اما باز هم عده‌ای نسبت به این برند ساخت تراشه، خوش بین نبودند و شاید یکی از دلایل انتقاد آنها از شیائومی همین موضوع بود. به همین دلیل شیائومی امسال سعی کرد دوباره در هر دو نسخه از گوشی‌های سری نوت خود از تراشه شرکت آمریکایی کوالکام استفاده کند.

هر دو نسخه ردمی نوت ۲۰۲۰ از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده کرده‌اند. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به این تراشه اختصاص داده تقریباً ۲۷۴.۵۹۶ بوده این در حالیست که امتیاز گوشی ردمی نوت ۸ پرو در لیست فوریه ۲۰۲۰ این بنچمارک ۲۹۱۷۳۳ است. پس می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی از نظر قدرت سخت‌افزاری ارتقاء قابل‌توجهی نداشته است. نوع و مقدار رم هم تفاوتی ندارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ پرو به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

باتری:

تفاوت دیگر و شاید یکی از قابل‌توجه‌ترین ارتقاء انجام شده نسبت به نوت ۸ پرو باتری بکار رفته در آن باشد. هر دو نسخه ردمی نوت ۹ سال ۲۰۲۰ به باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری مجهز شده‌اند. note 9 pro max نسبت به نسخه قبلی خود هم از نظر فست شارژ و هم از نظر اندازه باتری ارتقاء یافته است. 

با مقایسه ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس به نظر می‌رسد که تمرکز عمده بر طراحی بوده تا موارد دیگر.

آیا این مدل‌ها از نظر عملکرد می‌توانند به پای نسخه قبلی این سری برسند یا خیر؟ نظرات خود را با ۱۹کالا در میان گذارید. همچنین می توانید برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز موبایل سایت ۱۹کالامگ را دنبال کنید. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

سوالات متداول

مقایسه گوشی‌های پرطرفدار ردمی نوت ۸ پرو و نوت ۹ پرو مکس ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس از نظر طراحی چه تفاوتی نسبت به یکدیگر دارند؟

✔️ طراحی گوشی ردمی نوت ۸ پرو و شیائومی نوت ۹ پرو مکس پرو مکس شباهت ها و تفاوت هایی با یکدیگر دارد. در اینجا صحبت از تفاوت هاست؛ ردمی نوت ۹ پرو مکس از ماژول متفاوتی بهره برده و به جای استفاده از یک ماژول خطی عریض موجود در ردمی نوت ۸ پرو از یک ماژول مستطیلی شکل پهن استفاده کرده است. فاوت دیگر این مدل‌ها که مربوط به سنسور اثر انگشت است که درredmi note8 pro سنسور اثر انگشت در پنل عقب جای داده شده در حالی که note9 pro max از نوع جانبی آن بهره برده است. این نوع طراحی برای برخی ممکن است خوشایند باشد و برخی از کاربران احتمالاً این نوع طراحی را دوست نداشته باشند.

عملکرد پردازشی گوشی Redmi Note8 Pro نسبت به Redmi Note9 Max به چه صورت است؟

✔️ شیائومی نوت ۸ پرو قدرت و محبوبیت خود را مدیون استفاده از تراشه بازی محور مدیاتک بود و عملکرد بسیار عالی را نسبت به سایر برندها از خود نشان داد؛ اما باز هم عده‌ای نسبت به این برند ساخت تراشه، خوش بین نبودند و شاید یکی از دلایل انتقاد آنها از شیائومی همین موضوع بود هر دو نسخه ردمی نوت ۲۰۲۰ از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده کرده‌اند. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به این تراشه اختصاص داده تقریباً ۲۷۴.۵۹۶ بوده این در حالیست که امتیاز گوشی ردمی نوت ۸ پرو در لیست فوریه ۲۰۲۰ این بنچمارک ۲۹۱۷۳۳ است. پس می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی از نظر قدرت سخت‌افزاری ارتقاء قابل‌توجهی نداشته است.

شیائومی نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو مکس از نظر دوربین چه تفاوتی دارند؟

✔️ لنز اصلی هر دو ۶۴ مگاپیکسلی از نوع واید است و از این نظر هیچ تفاوتی با هم ندارند. لنز ثانویه هر دو هم ۸ مگاپیکسلی اولتراواید است، اما تفاوت اینها در لنز ماکرو بکاررفته است. این بار شیائومی به جای استفاده از لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی همانند گوشی‌های سامسونگ a71 و سامسونگ ای ۵۱ از نوع ۵ مگاپیکسلی آن بهره برده است؛ اما سنسور ثبت عمق باز هم مشابه است. هنگام مقایسه شیائومی نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو مکس به تفاوت دیگر این دو گوشی که مربوط به نوع لنز استفاده شده در دوربین سلفی است مواجه میشویم . در ردمی نوت ۹ پرو دوربین سلفی از ۲۰ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل ارتقاء یافته است.

ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس از نظر طراحی چه تفاوتی نسبت به یکدیگر دارند؟

✔️ طراحی گوشی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس شباهت ها و تفاوت هایی با یکدیگر دارد. در اینجا صحبت از تفاوت هاست؛ ردمی نوت ۹ پرو مکس از ماژول متفاوتی بهره برده و به جای استفاده از یک ماژول خطی عریض موجود در ردمی نوت ۸ پرو از یک ماژول مستطیلی شکل پهن استفاده کرده است. فاوت دیگر این مدل‌ها که مربوط به سنسور اثر انگشت است که درredmi note8 pro سنسور اثر انگشت در پنل عقب جای داده شده در حالی که note9 pro max از نوع جانبی آن بهره برده است. این نوع طراحی برای برخی ممکن است خوشایند باشد و برخی از کاربران احتمالاً این نوع طراحی را دوست نداشته باشند.

عملکرد پردازشی گوشی Redmi Note8 Pro نسبت به Redmi Note9 Max به چه صورت است؟

✔️ ردمی نوت ۸ پرو قدرت و محبوبیت خود را مدیون استفاده از تراشه بازی محور مدیاتک بود و عملکرد بسیار عالی را نسبت به سایر برندها از خود نشان داد؛ اما باز هم عده‌ای نسبت به این برند ساخت تراشه، خوش بین نبودند و شاید یکی از دلایل انتقاد آنها از شیائومی همین موضوع بود هر دو نسخه ردمی نوت ۲۰۲۰ از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده کرده‌اند. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به این تراشه اختصاص داده تقریباً ۲۷۴.۵۹۶ بوده این در حالیست که امتیاز گوشی ردمی نوت ۸ پرو در لیست فوریه ۲۰۲۰ این بنچمارک ۲۹۱۷۳۳ است. پس می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی از نظر قدرت سخت‌افزاری ارتقاء قابل‌توجهی نداشته است.

شیائومی نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو مکس از نظر دوربین چه تفاوتی دارند؟

✔️ لنز اصلی هر دو ۶۴ مگاپیکسلی از نوع واید است و از این نظر هیچ تفاوتی با هم ندارند. لنز ثانویه هر دو هم ۸ مگاپیکسلی اولتراواید است، اما تفاوت اینها در لنز ماکرو بکاررفته است. این بار شیائومی به جای استفاده از لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی همانند گوشی‌های سامسونگ a71 و سامسونگ ای ۵۱ از نوع ۵ مگاپیکسلی آن بهره برده است؛ اما سنسور ثبت عمق باز هم مشابه است. هنگام مقایسه شیائومی نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو مکس به تفاوت دیگر این دو گوشی که مربوط به نوع لنز استفاده شده در دوربین سلفی است مواجه میشویم . در ردمی نوت ۹ پرو دوربین سلفی از ۲۰ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل ارتقاء یافته است.

نوشته های مشابه

‫۴۲ نظرها

  1. سلام لطفا مقاله مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو هم منتشر کنید

  2. سلام
    من قصد خرید رو دارم اما واقعا بین ردمی نوت ۸ و ردمی نوت۸پرو و ردمی نوت ۹پرومکس موندم از هر لحاظ کدوم بهتره؟

    1. من نوت ۸ پرو درم واقعا راضیم
      پیشنهاد میکنم امتحان کنی

  3. نوت ۸من دارم واقعا بیظیره ازهرلحاظ که فکر کنی گرم نمی کنه سرعت فوق‌العاده بالاست اصلا بهش نمیاد میان رده باش من ۸ماه استفاده میکنم کوچک ترینر ضعفی ازش ندیدم فقط نوت ۸پرو بخراگر ضرر کردی حتی مایع خونک کننده داره گوشی گرم نمیشه لبه های گوشی گرم میشه طراحیش توری سی پیورا نمیزاره گرم بشه همان مایع خونک کننده گرمی را از سی پیو میگیره انتقال میده ب کناره های گوشی عمرسی پیو تولانی میشه

  4. اقا الان ۹پرو مکس خوبه یا ۸پرو ؟(در کل)با در نظر گرفتن تمام موارد و بدون هیچ تعصبی ها؟ کدومش؟
    میخوام من بخرم بد جوری بین این دوتا موندم

    1. همچنین بنده.

      اخر نفهمیدیم کدوم بهتره.

      لطفا کسانی که بیشتر از یک سال هست نوت ۸ پرو دارن، نقاط ضعف و قوت گوشی را بعد از یک سال استفاده بگن(نوع استفاده تونم بگید)

      خیلی ممنون میشم

  5. سلام خدمت تمامی دوستان میخواستم بدونم که گوشی ۹پرو مکس کی میاد ایران

    1. گوشی نوت ۹ پرو مکس مخصوص بازار هند هست و احتمال اینکه در بازار موجود بشه کم هست. نسخه گلوبال این گوشی هم که با لنز ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شده تفاوت چندانی با نسخه مکس نداره و می تونه جایگزین مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

  6. سلام من می‌خوام گوشی بگیرم و بین ردمی نوت ۸ پرو و نوت ۹s خیلی گیر کردم و تمام اطلاعات درباره شونو می‌دونم و خودم ظاهر نوت ۸ پرو بیشتر به دلم میشینه میشه لطفاً راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام من خیلی تحقیقات کردم گوشی نوت ۸پرو خیلی بهتر از نوت۹اس.
      فقط ظاهر نوت۹ اس زیباتره
      ک شما نوت ۸پرو میپسندید
      پس بهتر برید سراغ نوت۸ پرو

    2. سلام من نوت ۸ پرو دارم از گوشی خیلی راضیم عالیه مخصوص بازی های گیمینگ بدون هک کردم دوربین عالی باتری عاییی

  7. این گوشی ایران اومده اصلن ؟ نسخه گلوباله ؟ قیمت در چه حده ؟

    1. سلام احتمالاً نسخه گلوبال این مدل در بازار ایران موجود بشه

        1. نسخه گلوبال یعنی ردمی نوت ۹ پرو با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی

          1. بعد این نوت۹پرو ک شما میگین،دوربین سلفیشم مث پرومکس۳۲عه؟

  8. دوست من مثلا می نوت۱۰که ۷۳۰gهست تونسته به گرد نوت۸پرو برسه نخیر

  9. با عرض سلام
    مال من نوت هشت پرو هستش
    تا الان ک راضیم ولی خیلی پیچیده هستش از بعضی چیزاش سر در نمیارم شاید خیلی مسخره به نظر بیاد مثلا سطل اشغالو نمیتونم فعالش کنم و وقتی دوربین ۶۴میگاپکسل رو میزنم دوربین وسطی کار میکنه
    فک کنم باید دوربین بالایی کار کنه چون بالایی ۶۴مگاپیکسلیه نمیدونم
    اندروید ۱۰ واسم نیومده و بعضی موقع هاهم هنگ میکنه
    خواهش میکنم ج بدین ک ببینم ماله همه اینطوره یا مشکل از گوشیه منه

    1. شما به نظرم اشتباه کردی اینو گرفتی باید گوشیه کنترلی بدون دوربین داشته باشی بدون اندرویدی

    2. دوربین۶۴ همون دومی هست(جاش همون جاست).

      دیگه بقیه مشکلاتتو نمیدوم
      لطفا یکم توضیح بده که تا الان چجوری عمل کرده گوشیت.
      ممنون.

  10. من نظر شخصی خودگمو میگم پولم ندارم برم نوت ۹ مکس بگیرم نوت هشت پرو رو اوایلی ک اومد خریدم ۶۴ گیگ تا امروز ک تقریبا میشه شیش ماه کوچیکترین مشکلی باهاش نداشتم همچنین طرفدار سرسخت اسنپ دراگون هستم ولی پردازنده مدیا تک خیلی بهتر عمل میکنه نسبت ب پردازنده نوت ۹ مکس اینو سایتای خارجی ام میگن ولی خب اینم فراموش نکنیم نوت ۹ یکم بروز تره شارژ فست ۳۳ واتی و خلاصه ظاهر زیباتر البته سلیقه ای هستش

  11. نکته قابل توجه و مهمی که برای من خیلی اهمیت داشت درگاه کارت حافظه مشترک با سیمکارت دوم در نوت۸ پرو بود که در نوت ۹ پرو مکس درگاه اختصاصی دارد،و اینجوری دوسیمکارت و کارت حافظه رو باهم دارد

  12. سلام
    درسته که ردمی نوت ۸ پرو نمیتونه برنامه هارو تو رم باز نگه داره و موقع باز کردن دوباره برنامه از اول لود میکنه؟

  13. من بشخصه نوت هشت پرو رو برای خرید توصیه میکنم . چون نوت هشت پرو قدرتمند تره و حدود ۲۰ دلار ارزون تر هم هست که میشه حدود ۳۰۰۰۰۰ تومن کمتر

  14. به نظر من گوشی نوت۸پرو قویترازنوت۹پرومکس هستش ولی پردازنده های کولکام بهترن وکیفیت ساخت بالاتری دارن وکم مصرف ترن هنوز مدیا تک کمی بیشتر بایدروی پردازنده هاش کارکنه

  15. من نوت۸ پرو دارم و استفاده ام صرفا گیم هست و به گیمرا توصیه میکنم اگر یه گوشی گیمینگ درجه یک میخان حتما برن سراغ نوت۸ پرو.چون تو گیم عملکرد خیلی خوبی داره تو هیچ زمینه دیگه ای هم کم نمیاره و دوربینشم که حرف واس گفتن نمیزاره.ولی اگ قیمت نوت۹ کمتر از نوت۸ باشه به احتمال خیلی خیلی کم به خاطر طراحی نوت۹ میرم سراغش.البته بازم این سلیقه ایه ولی در کل نوت۸پرو رو پیشنهاد میکنم.

  16. با سلام و عرض ادب
    به حضور تمامی افراد میرسانم اینجانب با توجه به استفاده از بیشتر گوشی ها و تجربه انها می توانم بگویم که بین این سه میان رده پر قدرت redmi note8 proرا قوی تر میدانم.
    برای مثال در گوشی mi 9tکه تراشه snapdragon 730g بکار رفته است باز هم ضعیف تر از helio g90tعمل کرد
    پس چطور می توان گفت که ۷۲۰gاز۷۳۰gقوی تر است!؟
    من شخصا بدون تعصب مدل قبلی را به شما معرفی می کنم.
    همچنان افرادی هستند که از چیپ مدیاتک خوششان نمی اید یا به زبانی دیگر ان را تراشه ای بد می دانند ولی این بار این طور نیست مثلا گوشی پایین رده ی سال۲۰۱۸ hono 7sکه از چیپ مدیاتک استفاده کرد واقعا گوشی نبود بسیار هنگ می کرد ولی دیگر اوضاع فرق کرده است مدیاتک در حال افزایش فروش قطعات خود است چون از اوایل۲۰۱۹دارد چیپ ها گیمینگ میسازد که واقعا قدرت بی نظیری دارد همچنان بعضی افراد راجب افت عملکرد و داغ شدن حرف می زنند!درست است چیپ های مدیاتک داغ می کنند ولی نه به طور دائم شخصا نوت هشت پرو را تست کرده ام در خالت کار مثلا وب گردی و تل یا اینستا اصلا گرما را حس نمی کنید ولی زمانی که شما بازی PUBG MOBILEرا در کیفیت HDRو فریم دهیultraوextremبازی می کنید واقعا حق دارد گرم شود ولی به نظر من هیچ مشکلی نخواهد داشت
    همچنین بعد ۵ماه نوت هشت پرو را با ANTUTU BENCHMARKتست کرده ایم حتی یک هزارم درصد هم افت نداشت.
    و در اخر باتری
    در کل باتری نوت هشت پرو عالی است
    به طور کار عادی دو روز یک بار شارژ زدن
    ولی با کار ابنستاگرام وب گردی و وای فای روشن مکان روشن نور ۶۵٪ کلا از ۱۰۰٪شارژ تا خاموش شدن ۱۴ساعت و ۲۸ذقیقه کار کرد ولی در بازی پابجی با اخرین کیفیت و نور ۸۰٪ ۴ساعت و نیم نگه داشت که شخصا بنظر من عالی است.
    پس دوستان من این گوشی را از هر نظر از هر لحاظ به شما توصیه می کنم که اگر قصد هرید گوشی را دارید شکی در این نیست
    از لحاظ طراحی هم واقعا زیباست بخصوص رنگ سبز
    اگر وقت شما زیاد گرفتم عذر من را پذیرا باشید
    با سپاس فراوان از ان هایی که مطلب من را خوانده اند.

    1. دوستان توجه کنین.
      Redmi not8 pro: رام ۶ دوربین سلفی ۲۰ باتری ۴۵۰۰
      not 9 pro max: رام ۸ دوربین سلفی ۳۲ باتری ۵۰۰۰
      سخت افزار و دوربین اصلی هم تقریبا در یک سطح قرار دارند.پس بنظر من بعلت اختلاف قیمت ناچیز قطعا redmi not 9 pro max انتخاب معقولانه تریه.
      البته از نظر طراحی کاملا سلیقست ولی شخصا طراحی redmi not 9 pro max رو بیشتر میپسندم و در ضمن فراموش نکنید حسگر اثر انگشت not9 در بغل گوشی طراحی شده که کار باهاش‌ اسونتره مخصوصا برا کسایی که از هولدر نگهدارنده در ماشین استفاده میکنن.

      1. لطفا اطلاعات غلط ندهید . ردمی نوت نه پرو مکس مدل پایه اش مثل نوت هشت پرو شش گیگ رم داره و مثل نوت هشت پرو رم هشت هم داره که مخصوص نسخه چین هست

    2. اطلاعات غلط برای چی میدید کی گفتهmi9tاز چیپست اسنپ دراگون۷۳۰g استفاده کرده؟mi9t فقط ازاسنپ دراگون۷۳۰ استفاده کرده کلا ۷۳۰و۷۳۰gخیلی فرق دارن درضمن هلیو۹۰tاصلا با اسنپ دراگون۷۳۰gقابل مقایسه نیست.

      1. داداش قبل کامنت گزاشتن برو بنچ مارکاشونو ببین اصلا واضحه G90T قدرتش بیشتره ولی تو مصرف باطری اسنپ ۷۳۰جی بهتره

    3. من نظر خودمو میگم مدل جدید رو با باطری ۵۰۲۰ میلی آمپری و شارژ ۳۳ واتی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و اندازه بزرگتر و دوربین پشت بهتر (درسته هر دو مثل همن و ۶۴ مگاپیکسلن ولی تستا نشون میدند ۹pro maxدر عکاسی بهتره)ول کنیم بچسبیم به مدل قبلی چون چیپستش بهتره مگه با گوشی میخوایم موشک هوا کنیم تازه این مدل جدیدش چیپست هم مصرفش کمتره و هم تفاوت زیادی نمیکنه و خوبه تازه از نظر من ظاهر گوشی فوق العاده خوشگلتر شده.لطفا به قیمتاش هم توجه کنین و بعد انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن