خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار بازی موبایلویدئو

معرفی ۱۲ بازی برتر و مهیج نوامبر ۲۰۱۹ + لینک دانلود

اگر سری به مارکت‌های موبایل بزنید با دریای بی‌پایان بازی روبرو می‌شوید که گاه انتخاب را برای دانلود و نصب سخت می‌کند. برای راحت‌تر شدن این کار، در ادامه ما در ۱۹کالامگ به معرفی ۱۲ بازی برتر و مهیج نوامبر ۲۰۱۹ پرداخته‌ایم.

۱- Darkness Rises

معرفی 12 بازی برتر و مهیج نوامبر 2019

Darkness Rises یک بازی اکشن  و مهیج است که گرافیک زیبا، گیم پلی ابتکاری و نبردهای شدید را در هم می‌آمیزد . تاریکی در سرتاسر زمین پخش می‌شود و انبوهی از شیاطین وحشیانه به جنگ با شما برمی‌خیزند. این بازی یک RPG تخیلی حماسی است؛ مسیر این بازی ناخوشایند است، اما شما باید به راه خود ادامه دهید تا شر را  قبل از اینکه دنیای ما نابود کنند، از بین ببرید. شخصی سازی کاراکتر به شما امکان می‌دهد استایل شخصیت خود را به شکلی که مناسب می‌بینید، طراحی کنید. این بازی نقش آفرینی شما را در مقابل شیاطین قرار می‌دهد و چه چالشی از این هیجان انگیزتر؟

برای دانلود کلیک کنید

۲- Kof

این بازی یکی دیگر از شاهکارهای شرکت بازی‌سازی محبوب Netmarble است که سبک اکشن ساخته شده و با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود پا به خیابان گذاشته و به مبارزه با خلافکاران خواهید پرداخت. مبارزه‌ای سراسر هیجان که گیم پلی روان و پرسرعت آن به همراه گرافیک خیره کننده تا ساعت‌ها اجازه تکان خودرن از پای بازی را نمی‌دهد.

برای دانلود کلیک کنید

۳- Plants vs. Zombies 2

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

برای محبوبیت این بازی کافیست بدایند که تاکنون ۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود و نصب شده است. یک بازی ماجراجویی، استراتژی و اکشن که در آن با لشکرهای زامبی‌های خنده‌دار از سپیده دم تا پایان روز ملاقات کرده و می‌جنگید و باید شکستشان بدهید. برای جنگ با این زامبی‌ها، گیاهان مانند بمب‌های گیلاسی به کمک شما خواهند آمد. اگر از طرفداران بازیهای برج دفاعی باشید بدون شک بعد از نصب این بازی یک لحظه هم گوشی خود را زمین نخواهید گذاشت.

برای دانلود کلیک کنید

۴- DATA WING

قطعاً DATA WING اعتیادآورست. این بازی شما را برای ماجراجویی به درون کامپیوتری می‌فرستد و به شما نقش یک داده را می‌دهد که باید از دستورات کاراکتری به اسم مادر پیروی کنید. سرعت این بازی بسیار بالاست و مرز شکست و پیروزی به ثانیه‌ای بسته است. هیجان و آدرنالین خونتان را با این بازی بازی بالا ببرید.

برای دانلود کلیک کنید

۵- Silly Walks

Silly Walks یا گام‌های احمقانه یک بازی آرکید – ماجراجویی بسیار دوست داشتنی است. در این بازی قرار ست شما دوستانتان را نجات دهید. امکان حرکت آزادانه در این بازی به واسطه کنترل‌های تک لمسی فراهم شده است. موانعی هم مانند تبر و چاقو و اجاق گاز سر راهتان قرار می‌گیرد تا شما را به چالش بکشند. تنها با کشیدن انگشت روی صفحه کافیست موانع را رد کنید و دوستانتان را از قفس آزاد کنید. گرافیک و ساخت زیبای این بازی بدون شک شما را جذب خواهد کرد.

برای دانلود کلیک کنید

۶- Doodle Jump

هیجان، هیجان، هیجان! بهترین توصیف برای این بازی است. یک بازی تفریحی و کلاسیک که بسیار نیز در جهان پرطرفدارست. با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود و گرفتن امتیاز ۴٫۷ از ۵ یکی از بهترین‌های مارکت اندروید به شمار می‌رود. در این بازی شما نقش یک موجود بامزه با نام دودل را را ایفا می‌کنید به پرش بر روی سکوها یک راه را ادامه می‌دهید و البته با دشمنان خود هم باید روبرو شوید.

برای دانلود کلیک کنید

۷- Bombastic Brothers

در یک کلام با این بازی قرارست زمین را از دست بیگانگان نجات دهید. وقتی در روی زمین همه شکسنت خورده‌اند، برادران بامبستیک پا به میدان می‌گذارند و به اسلحه به جنگ بیگانگان می‌روند. شما در این بازی می‌توانید قهرمان مورد نظر خود و اسلحه‌اش را انتخاب کنید و به مبارزه بپردازید.

در یک کلام گیم پلی دویدنی و تیراندازی که سبک کلاسیکی دارد اما از آن خسته و دلزده نخواهید شد. بهتر است شانس خود را برای نجات زمین امتحان کرده و همین الان این بازی را نصب کنید.

برای دانلود کلیک کنید

۸- Cube Escape

اگر جز آن دسته از افراد هستید که به بازی‌های فکری علاقه دارید بهترست این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. کافیست با کاراکتر اصلی بازی همراه شده مراحل مختلفی را که شامل چالش‌های متنوع از جمله حل پازل و معما را پشت سربگذارید.

علاوه بر بازی فکری بودن، حالت ماجراجویانه بودن این بازی بدون شک شما را جذب خود خواهد کرد تا ساعت‌ها خود را به چالش بکشید.

برای دانلود کلیک کنید

۹- Flick Kick Football Legends

دوست دارید با گوشی فوتبال بازی کنید، در لیگ‎‌های مختلف بازی کنید، شوت سرکش بزنید و پاس طلائی بدهید؟ بازی Flick Kick Football Legends با بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان ثابت کرد که می‌تواند خواست شما را برآورده کند.

می‌توانید بازیکن جمع کرده، تیم تشکیل دهید و برنده شوید تا به یک اسطوره تبدیل شوید. این تجربه اندرویدی بازی فوتبال بدون شک برای شما جذاب خواهد بود، آنقدر که از پای آن تکان نخورید.

برای دانلود کلیک کنید

۱۰-Real Boxing Manny Pacquiao

اگر اهل بازی‌های بزن بزن هستید و دوست دارید در یک رینگ بوکس مجازی زور خود را امتحان کنید، بهترست همین الان این بازی را دانلود و نصب کنید شبیه ساز بوکس چند نفره که باید مشت‌های خود را برای جنگ آماده کنید و به فکر ناک اوت کردن حریفان قدری باشید که روبروی شما می‌ایستند.

برای دانلود کلیک کنید

۱۱- Gods of Rome

Gods of Rome یا خدایان روم یک بازی محبوب اندرویدی در سبک اکشن و مبارزه‌ای است و شما در قالب شخصیت‌های مختلف و در میدان‌های نبرد گوناگون قرارست، مبارزه کنید . هیجان این مبارزه‌ها با گرافیک خیره کننده و صداگذاری میهج این بازی بسیار بالا می‌برد. شخصیت‌های اسطوره‌ای قطعاً شما را جذب خواهند کرد تا به دل ماجرا زده و این بازی را امتحان کنید.

برای دانلود کلیک کنید

۱۲- Good Pizza, Great Pizza

اگر دوست دارید صاحب یک مغازه فست فود باشید بهترست ابتدا شانس خود را با بازی Good Pizza, Great Pizza  امتحان کرده و مدیر یک پیتزافروشی مجازی شوید. در این بازی سرگرم کننده قرار است با طیف گسترده مواد اولیه پیتزاهای مختلف برای مشتریان خود با سلیقه‌های مختلف درست کنید و امتیاز کسب نمایید.

بدون شک برای کسانی که به بازیهای آشپزی علاقه دارند پیتزای خوب یک گزینه مناسب برای دانلود، نصب و بازی کردن است.

برای دانلود کلیک کنید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن