خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار بازی موبایل

معرفی اجمالی سبک بتل رویال

امروزه در نسل هشتم کنسول ها شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه گیم از جمله: گرافیک، گیم پلی و حالت های جدید بوده ایم. یکی از حالت های بازی که بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد سبک بتل رویال است. با ما در نقد و بررسی این سبک همراه باشید.

سبک بتل رویال یک حالت جذاب و بی نظیر بوده که رقابت خاصی بین بازیکنان ایجاد می کند شاید اسم عنوان پر طرفدار پابجی «PUBG» را شنیده باشید. عنوانی که با ۳۰ میلیون کاربر فعال در استیم توانست به یکی از شگفتی های سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تبدیل شود. با وجود اینکه در بازی های آنلاین حالتی به اسم «Last Man Standing» وجود داشت اما به صورت عمده و کلی به سبک بتل رویال نمی پرداخت. عنوان هایی مانند: «PUBG» و «Fortnite» با استفاده از این حالت توانستند طرفداران زیادی پیدا کنند.

حال این سوال پیش می آید که چه دلیلی وجود دارد که این عنوان این همه طرفدار و خواهان را به سمت خود جذب کرده است؟ شما به همراه ۹۹ نفر از افراد آنلاین در جزیره ای متروکه و خالی از سکنه رها شده اید. این جزیره به صورت دقیقی غنی از سلاح بوده و شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید، آخرین نفر که زنده می ماند برنده خواهد بود.

 

اما در این بین یک نکته وجود دارد! مپ با زمان بندی دقیق در حال کوچک تر شدن بوده از این رو برای پیدا کردن سلاح و تجهیزات جهت رویارویی با دشمن زمان کمی در اختیار دارید. این نوع حالت به قدری اعتیاد آور بوده که شما هر بار که بمیرید باز هم برای شروع دوباره اقدام کرده و مخصوصا وقتی با دوستانتان در گروه های ۴ نفره و دو نفره بازی کنید تمام چالش ها و اتفاقات بازی برای شما هیجان انگیز و بی نظیر خواهد بود. عنوانی مانند: پابجی توانسته با گرافیک و فضای ساده اما جذاب به بهترین بازی در سبک بتل رویال تبدیل شده و طرفداران زیادی پیدا کند.

استقبال از این سبک به قدری زیاد بوده که عنوان های معروفی مانند: « بازی Battlefield» و « بازی Call Of Duty» از این سبک در نسخه های جدید خود استفاده کرده و قرار است در سال جاری این نسخه ها را عرضه کنند. اگر از جمله افرادی هستید که از بازی کنسول گروهی لذت می ببرید عنوان های پابجی و فورتنایت را به شما معرفی می کنم.

 

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن