خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

مشخصات کلیدی و تاریخ رونمایی سری وان پلاس ۸ مشخص شد!

مشخصات کلیدی و تاریخ رونمایی سری وان پلاس ۸ مشخص شد. برطبق خبرهای منتشر شده این سری از گوشی‌ها قرارست در تاریخ ۱۴ آوریل رونمایی شوند. مدیر عامل شرکت وان پلاس؛ پیت لاو در اوایل امروز مورخ ۱ آوریل ۲۰۲۰ از طریق انجمن رسمی وان پلاس اعلام کرد که این شرکت متعهد شده تا یک تجربه کاربری “سریع و روان” را در مدل‌های گوشی‌ موبایل ۲۰۲۰ ارائه دهد. این استراتژی از همان ابتدا در قلب تلاش‌های OnePlus بوده و تغییر نخواهد کرد. در ادامه به مشخصات کلیدی سری وان پلاس ۸ می‌پردازیم. 

استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

به منظور کمک به پیشبرد این استراتژی در سری OnePlus 8 از نمایشگر‌هایی با نرخ تجدید ۱۲۰Hz استفاده شده است. گمانه‌زنی می‌شود که این ویژگی احتمالاً مخصوص مدل پرو این سری خواهد بود و مدل‌های ارزان‌تر از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی پایین‌تر بهره خواهند برد. 

 

استفاده از قوی‌ترین تراشه کوالکام:

علاوه بر استفاده از بهترین نمایشگر، از نظر سخت افزار هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. همانند رقبایی چون گلکسی اس ۲۰ اولترا و یا شیائومی می ۱۰ پرو سری وان پلاس ۸ نیز از تراشه قدرتمند کوالکام؛ اسنپدراگون ۸۶۵ بهره خواهند برد.

مشخصات کلیدی و تاریخ رونمایی سری وان پلاس 8 مشخص شد!T

تراشه مورد نظر در مقایسه با Snapdragon 855 مورد استفاده در OnePlus 7 و ۷T افزایش ۲۵٪ را در عملکرد CPU همچنین افزایش ۲۵٪ در  عملکرد GPU و کاهش چشمگیر ۲۵ درصدی مصرف انرژی را ارائه خواهد داد.

OnePlus همچنین از این واقعیت ابراز خرسندی کرده که اکنون در زمان ثبت ویدیو ۱۶٪ انرژی کمتری مصرف شده و قدرت پردازش پیکسلی نویز در ویدئوها تا ۴۰٪ افزایش یافته است، سرعت عملکرد‌های هوش مصنوعی اسنپدراگون ۸۶۵ هم از گذشته سریعتر است.

استفاده از تراشه‌های رم UFS 3.0 و LPDDR5

OnePlus می‌گوید، برای بهره بردن هر چه بیشتر از قدرت تراشه Qualcomm، تراشه‌های سریعتر RAM LPDDR5 را در جدیدترین گوشی‌ موبایل خود  استفاده کرده است. مصرف انرژی این مدل‌ها تا ۴۵ درصد از فن‌آوری‌های نسل قبلی کمتر بوده در حالی که قادراند حداکثر تا ۵۱.۲ گیگابایت داده را در هر ثانیه منتقل کنند که بسیار قابل‌توجه است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

علاوه بر این، OnePlus بار دیگر متعهد به استفاده از فناوری UFS 3.0 برای حافظه در سری OnePlus 8 است، چیزی که سرعت خواندن و نوشتن را تا ۱۷۰۰ مگابایت در ثانیه افزایش می‌دهد. استفاده از این نوع حافظه به نوبه خود، ویرایش فیلم‌ها یا عکس‌ها را سریعتر کرده و حتی برنامه‌ها را کمی سریع‌تر اجرا خواهد کرد.

همچنین این شرکت از نظر نرم‌افزاری نیز بهینه‌سازی‌هایی را در این سری از گوشی‌های خود ارائه خواهد داد تا بتواند تا جایی که می‌شود بازدهی تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ را افزایش دهد. یکی دیگر از پیشرفت‌های سری OnePlus 8، اتصال به شبکه ۵G خواهد بود. مشخصات کلیدی و تاریخ رونمایی سری وان پلاس ۸ مشخص شد در روزهای آتی منتظر اخبار بیشتری از این گوشی قدرتمند باشید. نظر شما در مورد سری وان پلاس ۸ چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن