خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

مشخصات اولیه گلکسی A21s یا نسخه بعدی گلکسی A21 منتشر شد!

 گوشی ارزان قیمت دیگر از سامسونگ نیز در دست تولید قرار گرفته است. نظر شما در مورد یک گوشی ارزان قیمت چیست؟ اگر قصد خرید گوشی ارزان قیمت را داشته باشید کدام برند را ترجیح می‌دهید؟ گلکسی A21s سامسونگ یک گوشی ارزان قیمت دیگر است که در دست تولید قرار گرفته است. تاکنون مدل‌های متعددی روانه بازار شده که از آن جمله می‌توان به گوشی گلکسی ای ۲۱، گلکسی ای ۲۰ از سامسونگ و سری ردمی ۸ و ردمی ۸ ای از شیائومی اشاره کرد.

از آنجایی که بار‌ها شاهد انتشار شایعاتی جدید در مورد خصوصیات احتمالی گوشی گلکسی A21s بوده‌ایم، کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد که هنوز شاهد رونمایی از آن نبوده‌ایم. با استناد بر جدیدترین شایعات منتشر شده از طرح جلویی این گوشی، گویا قرار نیست شاهد سوپرایز چشمگیری باشیم چرا که گلکسی ای ۲۱ اس کاملاً مشابه نسخه قبلی خود گلکسی A21 خواهد بود. 

چندی می‌‍شود که سامسونگ گوشی ارزان‌قیمت خود از سری A را روانه بازار کرده است. گلکسی ای ۲۱ در ۸ آوریل ۲۰۲۰ عرضه شد. حال خبرهایی از نسخه بعدی این گوشی نیز به گوش می‌رسد که در ادامه به برخی از مشخصات آن اشاره خواهیم کرد.

گلکسی A21s یک گوشی ارزان قیمت دیگر از سامسونگ

رندر منتشر شده از آن دستگاهی را با حاشیه‌های باریک نشان می‌دهد که این حاشیه در لبه پایینی اندکی بیشتر است. علاوه بر آن اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ از طراحی Infinity-O در طراحی این گوشی استفاده کرده است. در حالی که نمایشگر گوشی گلکسی ای ۲۱ هم همین طراحی را دارد. در صورتی که گلکسی A21s از این طراحی استفاده کند، انتظار می‌رود که در سمت چپ بالای نمایشگر یک سوراخ-پانچ برای میزبانی از دوربین سلفی در نظر گرفته شود. 

مشخصات اولیه نسخه بعدی گلکسی a21 یا گلکسی ای 21 اس!

مشخصات اولیه نسخه بعدی گلکسی A21 یا گلکسی ای ۲۱ اس!

مشخصات اولیه گلکسی A21s

شایعات گذشته حاکی از آن است که گلکسی A21s دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن HD بوده این در حالیست که نمایشگر گلکسی A21 اندازه‌ای برابر با ۶.۵ اینچ دارد. همچنین گلکسی A21s یک تراشه اگزینوس ۸۵۰ با ۳ گیگ رم و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی تأمین‌کننده توان پردازشی این دستگاه خواهد بود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پشتیبانی از microSD، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری،NFC و حسگر اثر انگشت در پشت اشاره کرد.

از این گذشته، گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید یک لنز ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. galaxy A20 اولین گوشی از این خط تولید به دوربین دوگانه مجهز شد. اما این گوشی دارای دوربین سه‌گانه است در حالی که دوربین نسخه قبلی یا گلکسی ای ۲۱ دارای دوربین چهارگانه است. همچنین باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات از دیگر عناصر سازنده galaxy A21s هستند. این درحالیست که باتری بکار رفته در گوشی گلکسی ای ۲۱ ظرفیتی برابر با ۴۰۰۰ میلی‌آمپر دارد. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

از آنجایی که هر روز خبرهای بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود پس می توان حدس زد که عرضه این گوشی هم نزدیک است.  ناگفتنی نماند که قبل از رونمایی از گلکسی A21s، سامسونگ از گوشی سامسونگ ای ۲۱ مجهز به یک تراشه مدیاتک هلیو P35 و باتری کوچک‌‌تر، رونمایی کرده است؛ اما هنوز خبری از عرضه این گوشی نیست. در واقع این گوشی ها را می‌توان گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ در نظر گرفت. آیا از سری قبلی این گوشی استفاده کرده اید؟ تجربه خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن