خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژی

مسنجر رومز ؛ قابلیتی کاربردی و جدید از واتساپ برای ویدئو کنفرانس‌ها!

اخیراً قابلیت‌های جدیدی به واتساپ اضافه شده که از این میان می‌توان به افزایش تعداد تماس گروهی واتس‌آپ و یا قابلیت دارک مود اشاره کرد. مسنجر رومز سرویسی جدید از شرکت فیسبوک است که برای برگزاری ویدئو کنفرانس‌ها تا حدأکثر ۵۰ نفر کاربرد دارد. پیش از معرفی جهانی مسنجر رومز (Facebook Messenger Rooms)، فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد این برنامه را با دیگر برنامه‌های خانگی نظیر اینستاگرام و واتساپ همراه کند.

 

مسنجر رومز؛ قابلیتی جدید در واتساپ

میانبر مسنجر رومز قرار است در قسمت پیوست و مکالمه قرار‌ گیرد. این قابلیت با نسخه اندرویدی آپدیت بتای ۲.۲۰.۱۶۳ برای اندروید و ۲.۲۰.۵۲.۶ برای ios در دسترس قرار می‌گیرد، این آپدیت گزینه جدید “Room” را در منوی اشتراک‌گذاری داخل چت ارایه کرده است. شما به راحتی با کلیک کردن روی آن می‌توانید تماس‌های ویدیویی گروهی را در مسنجر رومز برقرار کنید.

 

میانبر مسنجر رومز جایگزین نماد دوربین شده و با بر چسب Room نامگذاری می‌شود. این نماد به طور جداگانه نیز در بخش تماس واتساپ قرار می‌گیرد. با ضربه زدن روی میانبر مسنجر رومز، از کاربران پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهند برنامه مسنجر را باز کنند و یک تماس ویدیویی گروهی با حداکثر ۵۰ نفر را شروع کنند؟ البته ناگفته نماند که این ویژگی در حال حاضر فقط برای تعداد کمی از کاربران در ایالات متحده و چند کشور دیگر در دسترس است.

 

جدیدترین نسخه بتا whatsapp برای اندروید، هم اکنون با روم‌های پیام رسان فیس بوک ارائه شده که می‌توانید در تماس‌های ویدیویی با ۵۰ نفر دیگر از آن بهره ببرید. گزینه کنفرانس ویدئویی نیز در سطح جهانی در فیسبوک و برنامه مسنجر نیز در دسترس قرار گرفت و بسته به اینکه در کدام کشور هستید، برای واتساپ نیز شروع بکار کرده است. طبق گفته WABetaInfo، برای دسترسی به این قابلیت باید واتساپ خود را برای اندروید بتای ۲.۲۰.۱۶۳ به روز رسانی کنید.

اگر این سرویس به کشور شما آمده باشد، به عنوان روم‌هایی در یک پنجره چت در زیر برگه چت در همان منویی که به شما امکان می‌دهد اسناد، مکان، مخاطبین و.. را به اشتراک بگذارید ظاهر می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی منو کلیک کرده و در آنجا گزینه روم را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از طریق گزینه Calls در WhatsApp برای Android بتا نیز به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. در آنجا با کلیک بر روی دکمه تماس گزینه‌ای برای ایجاد روم مشاهده خواهید کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

 

در حال حاضر، این گزینه در واتساپ برای گوشی‌های iOS موجود نیست؛ اما انتظار می‌رود این ویژگی به زودی رونمایی شود. گزینه دیگری که کاربران واتساپ برای چت تصویری دارند، استفاده از خود برنامه واتساپ است؛ زیرا تماس ویدیویی گروهی واتساپ از ۸ کاربر مختلف پشتیبانی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن