خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

فست شارژ ۱۰۰ واتی شیائومی شایعه یا حقیقت!

بدون شک باتری یکی از مهم‌ترین اجزاء سازنده‌ی هر موبایل است که عملکرد آن در جلب رضایت کاربران و 🛒خرید گوشی، نقش بسزایی دارد. فست شارژ و میزان مصرف باتری ۲ فاکتوری هستند که برای همه‌ی ما اهمیت زیادی دارد، فکر می‌کنید یک گوشی موبایل با سریع‌ترین نسخه‌ی فست شارژ بعد از چند دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ ‌می‌شود؟ در طی سال‌های اخیر کمپانی شیائومی با خدمات بی‌نظیری که در زمینه‌ی افزایش ظرفیت باتری و قابلیت فست شارژ ارائه داده، یکی از شرکت‌هایی است که مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و موفق شده محبوبیت زیادی در بین خریداران موبایل کسب کند و حال در فکر ارائه‌ی فست شارژ ۱۰۰ واتی به طرفدارن خود است.

 

فست شارژ 100 واتی شیائومی شایعه یا حقیقت!

فست شارژ ۱۰۰ واتی

چندی پیش شایعه‌ شد که برخی از شرکت‌های سازنده‌، در فکر ساخت تکنولوژی سوپر فست شارژ توربو هستند که می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را تنها در ۱۷ دقیقه، تا ۱۰۰ درصد شارژ کند! فکر می‌کنید این خبر به واقعیت تبدیل خواهد شد یا تنها در حد یک تئوری باقی خواهد ماند؟ پس با ما همراه باشید تا در ادامه به این سوال پاسخ دهیم.

حالا به گفته‌ی GizChina؛ به نقل از یک منبع معتبر، استفاده از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی ممکن است به واقعیت تبدیل شود و براساس همین گزارش، شیائومی اولین برندی خواهد بود که موبایل‌هایی با قابلیت شارژ ۱۰۰ واتی را وارد بازار می‌کند.

فست شارژ ۱۰۰ واتی شیائومی

در این مرحله هنوز نمی‌توان حدس زد که این برند از کدام مدل و یا خط تولید برای بکارگیری این نوآوری مفید استفاده می‌کند؛ اما براساس ادعای مدیر خط تولید ردمی، این خط تولید؛ یعنی سری ردمی، اولین کاندیدای دریافت فست شارژ ۱۰۰ واتی خواهد بود. شاید هم می میکس ۴ که قرار است در آوایل ماه آگوست ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود، از این تکنولوژی استفاده کند.

باید گفت که این خبرها هنوز قطعی نیست و نیاز به تایید بیشتری دارد. اگر شیائومی موبایلی با قابلیت فست شارژ ۱۰۰ واتی را به بازار عرضه کند، فست شارژ ۶۵ واتی اوپو فایند ایکس ۲ دیگر سریع‌ترین فست شارژ موجود در بازار نخواهد بود و جایگاه خود را به عنوان سریع‌ترین Fastcharge از دست خواهد داد.

آیا شیائومی تنها شرکتی است که از این فناوری استفاده خواهد کرد؟

فراموش نکنید که شیائومی تنها سازنده‌ایی نیست که در فکر استفاده از این تکنولوژی است. شرکت ویوو نیز مدعی شده که در حال کار کردن بر روی فناوری ۱۲۰ واتی «سوپر فلش شارژ» خود است که می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را تنها در ۱۳ دقیقه کاملاً شارژ کند. سامسونگ هم از قافله عقب نمانده و با معرفی ۲ چیپست جدید، خبر از پشتیبانی شارژ ۱۰۰ واتی با USB-C را اعلام کرد.

زمانیکه شرکت‌‌های مختلف اعلام کردنند که به دنبال این فناوری هستند، بحث‌های زیادی در مورد فست شارژهای فوق سریع ایجاد شد، به نظر شما این باتری‌ها چقدر ایمنی دارند؟ از آنجایی که شارژ باتری با ولتاژ بالا سوالات و نگرانی‌های زیادی را نیز به همراه دارد از طرفی با افزایش سرعت شارژ، باتری ظرفیت بیشتری را هم از دست می‌دهد و به گفته‌ی مدیر خط تولید ردمی استفاده از فست شارژ فوق سریع، ۲۰ درصد از ظرفیت باتری را کم می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

این یکی از دلایل مهمی بود که شیائومی تا چند ماه پیش در مورد این فناوری شک و تردید داشت و احضار داشت که برای استفاده از شارژ ۱۰۰ واتی شیائومی، ظرفیت باتری باید تا ۷۰ تا ۱۰۰۰ هزار میلی‌آمپر افزایش یابد تا ظرفیت از دست رفته‌ی ناشی از شارژ فوق سریع، جبران شود. بنظر شما این تکنولوژی جدید چه مزایا و معایبی دارد؟ فکر می‌کنید سازندگان مختلف، چه بهینه‌سازی‌هایی برای این قابلیت در نظر خواهند گرفت تا این تکنولوژی سریع و بی‌خطر باشد؟ نظر شما چیست؟ نظرات خود را پیرامون تکنولوژی شارژ سریع xiaomi با ما به اشتراک بگذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن