خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

طراحی گوشی جدید هواوی پی اسمارت اس مشخص شد!

بالاخره بعد از خبرهای متعدد، به زودی شاهد رونمایی از گوشی جدید و مقرون به صرفه هواوی پی اسمارت اس خواهیم بود. بر اساس گزارشات منتشر شده، این گوشی موبایل هواوی با طراحی و آپشن‌های رنگی جذاب و زیبای خود می‌تواند یکی از گزینه‌های وسوسه‌ کننده دیگر برای کاربران در نظر گرفته شود. خاطر نشان می‌شود، Huawei P Smart S نه تنها نسخه به روز شده آنر ۲۰ لایت خواهد بود، بلکه می‌توان آن را جایگزین مناسبی برای گوشی هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ در نظر گرفت. با ما همراه باشید تا با خصوصیات این گوشی هوشمند فوق‌‌العاده آشنا شوید.

 

گوشی هواوی پی اسمارت اس

گوشی هواوی پی اسمارت اس

مشخصات دوربین، نمایشگر و باتری هواوی پی اسمارت اس

از لحاظ طراحی دوربین سلفی Huawei P Smart S باید گفت، پنل جلویی میزبان یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی در یک پانچ-قطره‌ای خواهد بود، البته این طراحی در سری Huawei P smart 2020 نیز دیده می‌شود. نکته قابل توجه اینکه، خبری از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی یا در قسمت سمت راست گوشی نیست که به لطف صفحه نمایش آمولد، این سنسور به زیر صفحه نمایش انتقال یافته است.

از نظر دوربین اصلی باید گفت، پنل پشتی هواوی پی اسمارت اس میزبان ماژول سه‌گانه خواهد بود که سنسور لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل و سنسور‌های زیر لنز اصلی ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل خواهند بود. از طرفی ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از قابلیت فست‌شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از نوآوری‌های جذاب این گوشی مربوط به رنگ بندی آن بوده که در رنگ‌های سبز زمردی، کریستالی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هواوی پی اسمارت اس

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی هواوی پی اسمارت اس

مشخصات سخت‌افزاری/ نرم‌افزاری هواوی پی اسمارت اس

با وجود اینکه هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی وجود ندارد؛ اما امتیازات کسب شده در لیست بنچمارک نشان می‌دهد پی اسمارت اس احتمالاً به تراشه کایرین ۷۱۰ با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد. نکته قابل‌توجه اینکه مشخصات دیگر این گوشی می‌تواند به گوشی آنر ۲۰ لایت نیز نزدیک باشد.

Honor 20 Lite که در اکتبر ۲۰۱۹ تولید شد، به صفحه نمایش آمولد ۶.۳ اینچی مجهز شده که با نسبت صفحه به بدنه ۲۰:۹ و رزولوشن FULL HD+ میزبان سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر است. بعلاوه، این گوشی در یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع UFS 2.1 عرضه شده و با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10 اجرا می‌شود.

در آخر باید گفت گوشی هواوی پی اسمارت اس از لحاظ ظاهری و طراحی بدنه شباهت بسیار زیادی به مدل هواوی اینجوی ۱۰ اس خواهد داشت. باید دید آیا این مدل جدید هواوی همانند بسیاری از گوشی‌های قبلی این شرکت جای خود را در بازار باز خواهد کرد و سهم خوبی از بازار گوشی موبایل را ازآن خود می‌کند یا خیر؟ نظرات خود را در مورد گوشی‌های هواوی از نظر دوربین و طول عمر باتری با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن