خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

طراحی نهایی اپل برای مدل های آیفون در ۲۰۱۹

کمتر از ۲ ماه دیگر به برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان نرم افزار اپل در سال ۲۰۱۹ (WWDC) باقی مانده است. این کنفرانس رویداد آموزشی و شبکه برای برنامه نویسان بوده که در تابستان برگذار می شود اما در این رویداد اپل هر ساله رونمایی از چند دستگاه را هم برنامه ریزی می کند.

بر خلاف تلاش های اپل برای فاش نشدن اطلاعات پیرامون دستگاه های جدیدش، ثابت شده که این شرکت در چند سال گذشته در مخفی نگه داشتن این اطلاعات چندان موفق نبوده است. در واقع بسیاری از اطلاعات و شایعاتی که منتشر شده از شخص ثالثی نبوده بلکه از خود شرکت اپل نشات گرفته است.

از سال گذشته تا به امروز اپل سر سختانه در این زمینه مقاومت کرده اما این به این معنی نیست که تاکنون شایعاتی پیرامون آن منتشر نشده برعکس هر چه زمان می گذرد این شایعات بیشتر می شود، برای مثال این هفته قالب های فلزی از آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس در برخی از سایت ها نشان داده شده که یک دید روشن تری را نسبت به آنچه را که این شرکت قصد دارد در خط تولید جدیدش قرار دهد را در اختیار ما قرار داده است.

عکس های زیر در سایت Weibo نشان داده شده است. آنچه که شما در اینجا مشاهده می کنید، قالب هایی از بدنه هستند که ظاهرا توسط تولید کنندگان بدنه و بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از زنجیره تامین اپل منتشر شده در کنار یکدیگر قرار داده شده اند. بنابراین نمی توان گفت که این دو قالب صد در صد همان طرح نهایی گوشی های ۲۰۱۹ اپل است.

طراحی ظاهری آیفون در سال 2019

اما آنچه که از این تصویر و شایعاتی که قبل از آن منتشر شده می توان فهمید که گوشی های سال ۲۰۱۹ اپل از طراحی سه گانه دوربین ها بهره خواهند برد. احتمالاً برای کاربران خود زوم پیشرفته تر و عکس های زاویه فوق باز فوق العاده ای به همراه قابلیت های دیگر را فراهم خواهند آورد. باز هم پیش گو و تحلیل گر اپل “مینگ چی کو”، هفته قبل گفته است که آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید برخوردار خواهند بود. این شخص همچنین اضافه کرده که دوربین های جلو در هر دو دستگاه از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

از این رو می توان نتیجه گرفت که نسبت به سنسورهای ۷ مگاپیکسلی دوربین جلو آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس یک جهش بزرگ به حساب خواهد آمد. طراحی کلی پنل جلو مدل های آیفون ۱۱ را می توانید در زیر مشاهده کنید هر چند چیز زیادی از آن مشخص نیست. این قالب ها نشان می دهد که بریدگی حفظ شده اما لازم به ذکر است که اپل با عرضه مدل های آیفون ۱۱ برخی از قابلیت های امنیتی و عملکرد مشخصه Face ID را ارتقاء خواهد داد.

19kala

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن