خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

طراحی‌های جالب گوشی تاشو ۲۰۱۹ در یک نگاه!

بدون شک ده‌ها بار آن را شنیدیم: گوشی‌های هوشمند ۵G و تاشو انقلاب اصلی سال ۲۰۱۹ در بخش موبایل بوده‌اند. بسیاری از سازندگان موبایل نیز در همین راستا گوشی‌هایی با شکل و طراحی خاص خود را آزمایش کرده‌اند و به بازار ارائه داده‌اند. همچنین امسال شاهد رونمایی از طراحی‌هایی بودیم که در سال آینده به ویترین فروشگاه‌ها می‌رسند.

در این مقاله قصد داریم دیوانه‌وارترین طرح‌های تاشو که تاکنون دیده‌ایم را جمع آوری کرده و در اختیار شما بگذاریم . این لیست فقط شامل گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای منعطف است، بنابراین از نبود دستگاه‌هایی مانند Microsoft Surface Duo یا Surface Neo که فقط نمایشگر دوگانه دارند، تعجب نکنید.

Mate X

طراحی‌های جالب گوشی تاشو در سال 2019 در یک نگاه!

در میان گوشی‌های هوشمند تاشو، مورد پسندترین گوشی، Mate X هواوی هست. دارای طراحی تاشو بیرونی است که امکان استفاده از هر دو نمایشگر، هنگام بسته شدن صفحه را فراهم می‌کند. نمایشگر ثانویه همچنین به شما امکان می‌دهد از دوربین چهارگانه عقب نیز برای عکس‌های سلفی استفاده کنید. این گوشی دارای یک پنل منحصر به فرد AMOLED با وضوح کامل HD + است و از یک چیپست Kirin 980 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. در سال ۲۰۲۰ هواوی نسخه ارتقاء یافته‌ای به نام Mate Xs را عرضه کند که دارای چیپست پیشرفته‌تر Kirin 990 است.

Galaxy Fold

طراحی‌های جالب گوشی تاشو در سال 2019 در یک نگاه!

گلکسی فولد سامسونگ اولین گوشی تاشو در جهان است که توسط یک تولید کننده اصلی عرضه شده است. این محصول نسبت به Huawei Mate X طراحی کاملاً متفاوتی دارد. این دستگاه با طراحی داخلی تاشو همراه است، بدین معنی که صفحه نمایش تاشو در داخل قرار گرفته است. این گوشی دارای نمایشگر خارجی کوچکتر با اندازه ۴٫۶ اینچ و اندازه کلی ۷٫۳ اینچی است.

Dual folding by Xiaomi

طراحی‌های جالب گوشی تاشو در سال 2019 در یک نگاه!

شیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند تاشو با طراحی متفاوت است. این شرکت به تازگی طرح خود را در یک فیلم تبلیغاتی رسمی نمایش داده است. طبق گفته این شرکت، رابط کاربری آن مطابق با کنترل ژست‌ها و سایر ویژگی‌های یک دستگاه تاشو تنظیم شده  و این گوشی با روشی بسیار کاربردی قادر به تبدیل شدن به تبلت یا تلفن هوشمند سنتی است. تلفن از دو طرف صفحه اصلی تاشو است و در قسمت وسط بخش پشتی دستگاه بسته می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

Tri-folding by TCL

طراحی‌های جالب گوشی تاشو در سال 2019 در یک نگاه!

TCL امسال نمونه‌ی جالبی از  گوشی‌های هوشمند تاشو به نمایش گذاشت که می تواند به صورت زیگزاگ  تا بخورد تا فضای کمتری داشته باشد. نمونه اولیه TCL دارای اندازه ۱۰ اینچ است که آن را به یک تبلت واقعی تبدیل می‌کند. این موبایل  از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. متأسفانه در صورت تا شدن دستگاه بسیار ضخیم است. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی رونمایی می‌شود و چه تغییراتی تا آن زمان خواهد داشت.

Motorola RAZR

طراحی‌های جالب گوشی تاشو در سال 2019 در یک نگاه!

پیش بینی می‌شود موتورولا اولین گوشی تاشو خود را در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۹، طبق آنچه که در یک فیلم تبلیغاتی رسمی نشان داده، رونمایی کند. این گوشی در واقع  احیای خط RAZR خواهد بود که به صورت عمودی تا خواهد خورد. طبق شایعات، گوشی هوشمند Motorola RAZR از نمایشگر OLED انعطاف پذیر ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۸۷۶ در ۲۱۴۲ پیکسل استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین دارای نمایشگر خارجی است که به شما امکان می دهد اعلان‌ها را بدون بازشدن تلفن بررسی کنید. با وجود طراحی تاشو، انتظار نمی رود موتورولا RAZR پرچمدار باشد: در عوض، باید یک میان رده  مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

لپ تاپ تاشو Lenovo

طراحی‌های جالب گوشی تاشو در سال 2019 در یک نگاه!

شاید جای این دستگاه در این لیست نباشد اما جالب است بدانید که به جای گوشی هوشمند، Lenovo در حال توسعه یک لپ تاپ تاشو است. این لپ تاپ با یک صفحه نمایش بزرگ ۱۳٫۳ اینچی، بدیهی است که از مایکروسافت ویندوز به عنوان سیستم عامل بهره می‌برد. نمونه اولیه آن با شماره مدل و نام ThinkPad X1 ثبت شده و Lenovo هنگام اطمینان از آماده شدن و ایمن بودن آن، در سال ۲۰۲۰ این محصول شگفت انگیز را عرضه می‌کند.

Royole FlexPai

آخرین و مهمترین دستگاه در این لیست، اولین تلفن تاشو در جهان است. بسیاری از مردم انتظار داشتند سامسونگ اولین دستگاه تاشو را رونمایی کند ، اما رویول غول کره‌ای را شکست داد و FlexPai را قبل از سامسونگ رونمایی کرد. این محصول مانند میت ایکس هواوی دارای صفحه نمایش قابل انعطاف است که در قسمت بیرونی قرار گرفته و به بیرون می‌چرخد. در بازار جهانی موجود است و از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. نمایشگر آن هنگام باز شدن دارای اندازه ۷٫۸ اینچی است.نظر شما در مورد خرید گوشی های معرفی شده چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن