خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

شیائومی می میکس ۲اس اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵!

در حالی که چند هفته از کنگره جهانی موبایل یا MWC) 2018) باقی نمانده است شایعه شده است که شیائومی در حال توسعه Mi MIX 2S است. مدل جدید Mi MIX نسخه ارتقاء یافته Mi MIX 2 است. آخرین گزارشات از این حکایت دارد که این گوشی در MWC) 2018) معرفی خواهد شد. همچنین گزارشی که از کشور چین منتشر شده است نشان می دهد که Mi MIX 2S اولین گوشی خواهد بود که از پردازنده هشت هسته ای با چیپست Snapdragon 845 استفاده خواهد کرد.

 ماه گذشته شرکت شیائومی و شرکت کوالکام همکاری خود را برای استفاده از چیپست های اسنپدراگون ۸۴۵ آغاز کردند. انتظار می رفت اولین گوشی که از این پردازنده استفاده خواهد کرد گوشی شیائومی می ۷ باشد اما این گوشی پرچمدار به احتمال زیاد در نمایشگاه موبایل سال ۲۰۱۸ معرفی نخواهد شد.

شیائومی می میکس ۲ اس اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵

بر اساس گزارش منتشر شده از وبلاگ چینی IT168 گوشی می میکس ۲ اس نه تنها اولین گوشی شرکت شیائومی است که از چیپست اسنپدراگون Mi MIX 2S استفاده می کنند بلکه اولین گوشی در دنیا است که از این چیپست استفاده خواهد کرد. مدل جدید همچنین دارای دوربین بهتری نسبت به گوشی شیائومی می میکس ۲ است که در اواخر سپتامبر سال گذشته رونمایی شد.

همچنین این منبع چینی ادعا کرده است که این شرکت برای ساخت دوربین این گوشی از یک سنسور دوربین IMX363 جدید شرکت سونی استفاده کرده است که به منظور کسب نتایج بهتر هنگام عکس برداری در شب به تکنولوژی «فوکوس خودکار پیکسل دوگانه» مجهز شده است.

شیائومی می میکس ۲ اس اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵

علاوه بر خصوصیات دوربین گفته می شود که این گوشی پرچمدار شیائومی از یک طراحی مشابه به گوشی آیفون ایکس برخوردار است. بنابرین انتظار می رود که برش هایی را در جلو این دوربین ببینیم؛ از طرفی نیز احتمالا الگوی طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش این گوشی حفظ خواهد شد چرا که این طراحی بسیار محبوب کاربران در می میکس سال ۲۰۱۶ بوده است.

همچنین گفته شده است که چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ از عملکرد هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند در نتیجه مدل می میکس جدید می تواند از خصیصه هایی چون تشخیص چهره پشتیبانی کند. گفته می شود که این گوشی هوشمند بعد از رونمایی در نمایشگاه بین المللی موبایل در بارسلونا در ماه مارس در کشور چین عرضه خواهد شد. حال می بایست دید که شیائومی چگونه و با چه روشی می خواهد در میان سایر برند هایی که از این پردازنده استفاده خواهند کرد گوشی شیائومی می میکس ۲ اس را به عنوان اولین گوشی هوشمند با پردازنده ۸۴۵ معرفی کند. شرکت هایی مانند سامسونگ و سونی در فهرست اولین شرکت هایی هستند که از این پردازنده استفاده خواهد کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن