خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار شیائومیگجت‌های هوشمند

شیائومی می بند ۳ بر دست مدیرعامل شیائومی !

همان طورکه اخیرا در خبرها شنیده اید اخیرا شرکت شیائومی از یکی دیگر از مدل های پرچم دار گوشی شیائومی به نام شیائومی بلک شارک رونمایی کرده است. این گوشی با هدف اجرای بازی ها طراحی شده و علاوه بر طراحی زیبا و منحصر خود عملکرد بی نظیری در ارائه بازی ها داشته و به این منظور طرحی شده است. به علاوه از دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز برخوردار است. اخیرا تصاویری از مراسم رونمایی رسمی گوشی Xiaomi Black Shark منتشر شده است که دستبند شیائومی می بند ۳ را روی دست مدیرعامل شرکت شیائومی نشان را نشان می دهد.

در تصاویری که از معرفی گوشی شیائومی بلک شارک منتشر شده است به صورت سهوا دستبند شیائومی می بند ۳ رونمایی شده است. زمانی که  مدیر عامل شرکت شیائومی لی جون در حال بررسی گوشی هوشمند جدید بود دستبند می بند ۳ سهوا روی دست او نشان داده شد. از عکس های منتشر شده می توان فهمید که این دست بند همانند ورژن های قبلی خود مثل شیائومی می بند ۱ و شیائومی می بند ۲ از یک بند لاستیکی بسیار راحت استفاده کرده به نظر می رسد که صفحه نمایش این دست بند نیز در مقایسه به نحو قابل توجه ای افزایش یافته است؛ که نشان می دهد این Xiaomi Mi Band 3 از یک صفحه نمایش OLED بزرگتر استفاده خواهد کرد. کناره های شیشه صفحه نمایش نیز حالت خمیده داشته و به طرفین خم شده که با خمیدگی بند لاستیکی ترکیب شده است.

شیائومی می بند ۳ بر دست مدیرعامل شیائومی !

در رابطه با خصیصه های احتمالی این دستبند می توان گفت که از سنسور ضربان قلب استفاده کرده و همانند برخی دیگر از گجت سلامت شیائومی دارای GPS و شتاب سنج نیز خواهد بود. به احتمال زیاد دستبند می بند ۳ از بلوتوث نسخه ۴٫۲ نیز پشتیبانی خواهد کرد. یکی دیگر از خصیصه های منحصر به فرد این دست بند این است که از گواهنامه IP67 مقاومت در برابر گرد خاک و آب برخوردار است. علاوه بر این گفته می شود این احتمال نیز وجود دارد که در این دستبند سلامتی یک موتور ویبره نیز گنجانده شود. با توجه به اینکه مدیر عامل این شرکت این دست بند را در اختیار داشته می توان حدس زد که عرضه این گجت پوشیدنی نزدیک است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن