خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

شیائومی ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو معرفی شد

قبلا در خبرها اعلام شده بود که دو محصول جدید شرکت شیائومی در تاریخ ۱۴ فوریه در هند معرفی خواهند شد. در حالی است که قبل از معرفی رسمی این دو محصول بسیار خوب شیائومی بیشتر خصوصیات این دو منتشر شده است. اما تنها چند ساعت قبل این رویداد در هند برگزار شد و این شرکت به طور رسمی از این دو محصول جدید خود رونمایی کرد.

شیائومی ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو معرفی شد

بر اساس اخبار تاکنون منتشر شده گوشی شیائومی ردمی نوت ۵ در واقع باز تولید شیائومی ردمی ۵ پلاس با یک صفحه نمایش ۶ اینچی و چیپست Snapdragon 625 است؛ اما با کمال تعجب مشخص شده است که گوشی شیائومی رد می نوت ۵ پرو با چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ عرضه خواهد شد دوربین این گوشی نیز دوگانه بوده که همانند گوشی آیفون ایکس در قسمت سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است این در حالی است که این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. برای حافظه این گوشی بسیار خوب نیز دو آپشن، ۶۴ با رم ۴ و ۶۴ با رم ۶ گیگابایتی وجود دارد.

از نظر خصیصه های سخت افزاری نیز می توان گفت که Xiaomi Redmi Note 5 Pro دارای یک پردازنده ۸ هسته ای است که با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز در ثانیه به کار افتاده و از پردازنده گرافیکی Adreno 509  نیز پشتیبانی می کند. پنل جلو این گوشی طراحی مشابه به Redmi Note 5 است.

صفحه نمایش این گوشی ۵٫۹۹ اینچ بوده که رزولوشن Full HD + را ارائه می دهد. این صفحه نمایش زیر یک شیشه ۲٫۵D قرار گرفته است و تمام دکمه های آن لمسی بوده و هیچ دکمه فیزیکی وجود ندارد.

دوربین دوگانه عقب از دو سنسور ۱۲+۵ مگاپیکسلی ساخته شده است. اولین سنسور همانند سری شیائومی ردمی ۵ دارای لنز هایی با دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسلی برابر با ۱٫۲۵ میکرومتر بوده این در حالی است که سنسور دوم به منظور خلق پیش زمینه های تار و محو از لنزی با دیافراگم f/2.0 و پیکسل هایی با اندازه ای برابر با ۱٫۱۲ میکرومتر استفاده کرده است. شیائومی در این گوشی از یک سنسور IMX376 ساخت شرکت سونی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است که با یک فلش LED نیز همراه شده است.

سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی قرار گرفته است در حالی که دکمه های پاور و تنظیم صدا در قسمت راست این گوشی قرار گرفته اند. باتری این گوشی نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود اما متاسفانه از طریق میکرو USB قدیمی موجود در قسمت پایین شارژ می شود. یکی دیگر از خصیصه های جدیدی که شرکت شیائومی اولین بار در این گوشی مورد است

 

فاده قرار داده است خصیصه Face Unlock است که در روز های آتی جزئیات بیشتری را از این خصیصه به شما خواهیم گفت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت گوشی شیائومی ردمی ۵ نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. 

شیائومی ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو معرفی شد

از نظر خصوصیات نرم افزاری نیز می توان گفت که این گوشی با رابط کاربری MIUI 9 و اندروید Nougat اجرا خواهد شد. آپشن های رنگی آن نیز آبی، رز گلد، طلایی و مشکی است. خصیصه‌های گوشی شیائومی ردمی نوت ۵ نیز دقیقا مشابه به شیائومی ردمی نوت ۵ پرو بوده با این تفاوت که اندازه و وزن آن کوچکتر بوده و این اندازه برابر با ۱۵۸٫۵ × ۷۵٫۵ × ۸٫۱ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۱۸۰ گرم خواهد بود. این گوشی نیز در چهار آپشن رنگی طلایی، رزگلد، آبی و مشکی موجود بوده و با حافظه های ۳۲ با رم ۳ گیگابایت و ۶۴ و رم ۴ گیگابایت عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو معرفی شد

آیا شما این مدل از گوشی شیائومی را در هنگام خرید گوشی مد نظر قرار خواهید داد نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن