خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلسخت افزار

شرکت کوالکام از تکنولوژی شارژ سریع ۳+ خود رونمایی کرد!

شرکت کوالکام اعلام کرد Quick Charge 3 Plus ، نسل بعدی تکنولوژی شارژ سریع است. این شرکت امریکایی امیدوارست که این نسخه فست شارژ بتواند🛒 گوشی‌های ارزان قیمت‌تری را با پشتیبانی از این نسخه از فست شارژ راهی بازار کند. گفته می‌شود که این فناوری ابتدا در گوشی‌هایی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۶۵ و ۷۶۵G استفاده کنند اولین گوشی که از این تراشه استفاده خواهد کرد گوشی شیائومی می نوت ۱۰ لایت خواهد بود.

 

گفته می‌شود که در مجموع این موبایل از نسخه متفاوت از این فناوری به نام‌های و Quick Charge 4 Plus بهره خواهد برد و این دستگاه تنها گوشی با پشتیبانی از هر دو است و نسخه‌های مختلف از این فناوری بهره خواهند برد.

 

اولین گوشی موبایلی که از این تراشه استفاده خواهد کرد شیائومی می نوت ۱۰ لایت خواهد بود. گفته می‌شود که در مجموع این گوشی از نسخه متفاوت از این فناوری به نام‌های و Quick Charge 4 Plus بهره خواهد برد و تنها گوشی با پشتیبانی از هر دو است و تنها گوشی است که از هر دو نسخه این فناوری بهره خواهد برد. مدل‌های دیگری از تراشه‌ها اسنپدرگون نیز تا سال ۲۰۲۰ تولید خواهند شد؛ اما این کوالکام هنوز مشخص نکرده آیا شرکت‌ها میتوانند به طور گسترده از این تراشه استفاده کنند یا خیر؟

شیائومی می نوت ۱۰ لایت اولین کاندیدای دریافت تکنولوژی شارژ سریع ۳+

تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3 Plus متمرکز بر ارائه شارژ بسیار سریع و در عین حال مقرون به صرفه است. این غول سخت‌افزار می‌گوید در مدت زمان ۱۵ دقیقه می‌تواند دستگاهی را از صفر تا ۵۰٪ شارژ کند که ۳۵٪ سریع‌تر از نسل‌های قبلی است. به علاوه، این شرکت به کاربران خود قول داده که درجه حرارت نیز در زمان شارژ تنها ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. در مورد توان مصرفی فناوری جدید هم می‌بایست گفت که از ۲۰V و ۳A تا ۶۰W استفاده می‌کند.

شرکت کوالکام از تکنولوژی شارژ سریع 3+ پرده برداری کرد! Quick Charge 3 Plus
شرکت کوالکام از تکنولوژی شارژ سریع ۳+ پرده برداری کرد!

گفته می‌شود که فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3 Plus از کابل‌های استاندارد USB-A تا USB-C پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با Quick Charge 4 Plus، اصلی‌ترین چیزی که ۳ پلاس ارائه می‌دهد پشتیبانی از کابل USB-A است که ارزان‌تر از کابل‌های مورد استفاده در Quick Charge 4 Plus است. همچنین کاملاً با نسل‌های قبلی سازگارست، بنابراین باید بتواند طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی را پشتیبانی کند. این امر باعث صرفه جویی در هزینه خرید کابل‌های جدید توسط کاربران هم می‌شود.

Qualcomm در بیانیه‌ای به Android Authority  گفته است «در حالی که همیشه تمرکز روی کارایی و ایمنی بالای دستگاه‌ها است، اما این هدف را هم مد‌نظر داشته‌ایم تا حد امکان این فناوری برای طیف وسیعی از کاربران در دسترس باشد».

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

کمپانی کوالکام جدیدترین عضو خانواده‌ی شارژر سریع خود را معرفی کرد، شارژر سریع ۳+ بزرگترین شارژر سریع دنیا با بیش از ۱۰۰۰ تجهیزات جانبی و دستگاه در سراسر دنیا است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن