خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

شروع طوفانی سال ۲۰۲۰ با رونمایی و عرضه گوشی‌های جدید!

سازندگان گوشی موبایل در تلاش خود برای فتح بازار جهان با گوشی‌‌های هوشمند خود هستند و از ماه آغازین ۲۰۲۰ این هدف را با تمام قوا دنبال می‌کنند.  ژانویه عمدتاً با نمایشگاه CES در لاس وگاس، ایالات متحده شناخته شده که پیش‌بینی می‌شود امسال از ۷ ژانویه آغاز شود و از ۱۰ ژانویه به پایان برسد. رونمایی در سطح جهانی و عرضه بسیاری از گوشی‌ها هم به احتمال زیاد در این رویداد خواهد بود.

گوشی‌های ۲۰۲۰ سامسونگ

 A71 Galaxy A51 و Galaxy A71

کدام گوشی‌ها آغازگر سال 2020 هستند؟

این دو جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ هستند. این گوشی‌ها در سطح جهانی از ژانویه ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. هر دو Galaxy A71 و Galaxy A51 از نمایشگر هول پانچ، چهار دوربین اصلی با لنز ماکرو ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش و باتری‌های بزرگ با پشتیبانی سریع شارژ برخوردار هستند.

گلکسی A51 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی  Super AMOLED با نمایشگر Infinity-O ، پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

از طرف دیگر، گلکسی A71 از نمایشگر ۶.۷ اینچی FHD +، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۲۵W  برخوردار است. هر دو تلفن از نظر نرم افزاری، Android 9 Pie مبتنی بر One UI 2.0 را اجرا می‌کنند.

 Galaxy S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite

نوت 10 لایت

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite به اواسط ژانویه موکول شده است. پیش از این انتظار می‌رفت این گوشی‌ها در ماه دسامبر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود ، اما به نظر می رسد سامسونگ تغییراتی در برنامه دارد. همانطور که از نام این گوشی پیداست، Galaxy Note 10 Lite و Galaxy S10 Lite به ترتیب گوشی‌های مقرون به صرفه مدل‌های Galaxy Note 10 و Galaxy S10 هستند

Galaxy Note 10 Lite با استفاده از چیپست Exynos 9810 عرضه می‌شود، Galaxy S10 Lite نیز با توجه به بازار هدف از تراشه Snapdragon 855 یا Exynos 9820 بهره خواهد برد. پیش بینی می‌شود که سامسونگ Galaxy S10 Lite از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED ، رم ۸ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی با پشتیبانی از ۴۵W Super Fast Charging 2.0 عرضه شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

از طرف دیگر ، Galaxy Note 10 Lite از نمایشگر Infinity-O، رم ۶ گیگابایتی، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری One One UI 2.0 برخوردارست.

شیائومی

Mi Note 10

کدام گوشی‌ها آغازگر سال 2020 هستند؟

با یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز می‌تواند در ژانویه سال ۲۰۲۰ در سطح جهانی راه اندازی شود. این گوشی شیائومی با حداکثر پنج دوربین، با سنسور اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی ، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ، لنز تله فوتو ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از بزرگنمایی ترکیبی ۱۰ برابری، لنزهای ۲۰ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده عریض و لنزهای ماکرو ۲ مگاپیکسل عرضه می‌گردد. Mi Note 10 از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G بهره می‌برد که با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است.

گوشی می نوت ۱۰ شیائومی از صفحه نمایش ۶.۴۷ اینچی Arc AMOLED با وضوح کامل + HD برخوردار بوده و دارای یک باتری ۵،۲۶۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۳۰W پشتیبانی می کند.

Redmi K30

کدام گوشی‌ها آغازگر سال 2020 هستند؟

گوشی Redmi K30 در چین به بازار عرضه شده و ممکن است این گوشی از اوایل ژانویه سال ۲۰۲۰ در بازار جهانی نیز عرضه گردد. برخلاف نوع چینی ، مدل Redmi K30 در بازار جهانی فقط می‌تواند با اتصال ۴G LTE باشد.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G بهره می‌برد و صفحه نمایش LCD خمیده ۶.۶۷ اینچی با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، رزولوشن Full-HD + و  سوراخ پانچ برای دوربین‌های سلفی دوگانه برخوردارست. در بخش تصویربرداری ، Redmi K30 دارای دوربین‌های چهارگانه با سنسور اولیه ۶۴MP سونی IMX686 ، لنزهای فوق العاده ۸MP با زاویه دید عریض ، ماکرو ۲MP و سنسور تشخیص عمق ۲MP است.

دوربین‌های سلفی این گوشی  ۲۰MP + 2MP هستند. کل این تنظیمات توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷W هدایت می‌شود . رابط کاربری MIUI 11 با اندروید ۱۰ نیز بر روی این گوشی اجرا می‌شود.

وان پلاس

OnePlus Concept One

کدام گوشی‌ها آغازگر سال 2020 هستند؟

وان پلاس قرار است در CES 2020 در لاس وگاس از گوشی مفهومی خود رونمایی کند. هیچ نکته مهمی در مورد  گوشی وان پلاس مشخص نیست و وان پلاس آن را “OnePlus Concept One” می‌نامد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی مفهومی میتواند یک مدل تاشو باشد.

ریلمی

 Realme X50

کدام گوشی‌ها آغازگر سال 2020 هستند؟

رونمایی از گوشی Realme X50 در ژانویه سال ۲۰۲۰ و به احتمال زیاد در چین خواهد بود. این گوشی اولین گوشی هوشمند Realme با اتصال ۵G است که از صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵۵ اینچی ، تراشه Snapdragon 765G SoC با مودم ۵G یکپارچه و لنز ۶۴MP سونی IMX686 نیز بهره می‌برد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰W VOOC از دیگر ویژگی‌های آن است.

به نظر می‌رسد یک شروع طوفانی برای سال ۲۰۲۰ با این گوشی‌های هوشمند در راه داریم. نظر شما چیست؟ َما کدام گزینه را برای خرید گوشی پیشنهاد می کنید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن