خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

سری ردمی نوت ۸ رکوردار فروش گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۱۹

در اوایل امروز مورخ ۲ دسامبر ۲۰۱۹، ردمی رسماً اعلام کرد که فروش جهانی گوشی موبایل سری ردمی نوت ۸ برای ۳ ماه متوالی از مرز ۱۰ میلیون نسخه فراتر رفته است. این بدان معناست که به طور متوسط این شرکت ​​روزانه ۱۱۰،۰۰۰ دستگاه از این دو مدل را به فروش رسانده است. برای برند ردمی این آمار بسیار عالی و قابل‌توجه‌ای محسوب می‌شود. ردمی نوت ۸ با فروش ۱۰ میلیون نسخه توانسته رکورد سرعت فروش سری ردمی نوت ۷ را طی یک ماه کامل بشکند. پس به جرأت می‌توان گفت که سری ردمی نوت ۸ رکوردار فروش گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۱۹ است.

سری ردمی نوت ۸ رکوردار فروش گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۱۹

سری ردمی نوت ۸ با فروش ۱۰ میلیون نسخه توانسته رکورد سرعت فروش سری ردمی نوت ۷ را طی یک ماه کامل بشکند.

Redmi Note 8 Pro دارای نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی IPS LCD با بریدگی قطره‌ای است. این دستگاه از پردازنده Helio G90T و ۶ و ۸ گیگابایتی حافظه رم از نوع UFS 2.1 بهره می‌برد. در پشت این گوشی شیائومی یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین از اسکنر اثر انگشت(که در پنل عقب قرار دارد)، بلستر مادون قرمز، جک صوتی، NFC و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات نیز برخوردار است.

سری ردمی نوت ۸ رکوردار فروش گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۱۹

ردمی نوت ۸ هم از نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی LCD با کیفیت تصویر FHD + و پردازنده Snapdragon 665 برخوردار است. در پشت آن یک دوربین چهارگانه وجود دارد که از لنزهای ۴۸، ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰درجه، دوربین ماکرو ۲ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی دیگر تشکیل شده است. به طور کلی این دستگاه با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد جای تعجب نیست که در بین محصولات عرضه شده، فروش بسیار خوبی را در بازار رقابتی موبایل به خود اختصاص دهد. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده که در روزهای آتی در رابطه با گوشی ردمی کی ۳۰ نیز اطلاعاتی را منتشر خواهد کرد؛ گرچه هنوز مشخص نیست که دقیقاً شامل چه مواردی خواهد بود.

جای تعجب ندارد که سری ردمی نوت ۸ با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد در بین محصولات عرضه شده، فروش بسیار خوبی را در بازار رقابتی موبایل به خود اختصاص دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده از ردمی کی ۳۰ تاکنون، احتمالاً این گوشی به یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی IPS LCD با طراحی هول‌پانچ مجهز خواهد شد. نمایشگر این گوشی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در عکس‌های درز شده از  ردمی کی ۳۰، این موارد کاملاً مشهود است. پردازنده این گوشی احتمالاً Snapdragon 730G خواهد بود که در گوشی ردمی کی ۲۰ نیز وجود دارد؛ اما گفته می‌شود که احتمالاً نسخه ۵G آن از چیپست MediaTek Dimension 1000 استفاده خواهد کرد.

سری ردمی نوت ۸ رکوردار فروش گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۱۹

هول‌پانچ ردمی کی ۳۰، دارای یک لنز اولیه ۳۲ مگاپیکسلی بوده که برای تشخیص چهره سه‌بعدی با یک سنسور ToF همراه شده است. قسمت پشتی گوشی دارای یک دوربین چهارگانه است. این ماژول شامل سنسور اولیه ۶۰ مگاپیکسلی IMX686 شرکت سونی، یک سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر است. دستگاه جدید شامل یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژ سریع ۲۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

سیستم عامل Android 10 مبتنی بر MIUI 11 روی دستگاه از قبل بارگذاری می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، بلستر مادون قرمز و NFC اشاره کرد. گفته می‌شود که به دلیل فروش بسیار خوبی که شرکت ردمی در این دو مدل خود داشته، در برخی از بازارها تخفیفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین این شرکت شایعه تولید نسخه‌ای از ردمی نوت ۸ پرو با پردازنده Snapdragon 730G را که گفته شده بود قرار است، به منظور رقابت با گوشی ریلمی ایکس تی یا ریلمی ایکس ۲ معرفی شود را رد کرده است. شایان ذکر است هنوز قیمت گوشی تخمین زده نشده است.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن