خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

ساخت گوشی های بدون دکمه فیزیکی؛ ترند بعدی طراحی گوشی های موبایل

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 4 بدون دکمه طراحی خواهد شد

هفته قبل شرکت گوگل از Pixel 3a رونمایی کرد که تنها به مدت یک هفته عنوان بهترین میان رده را به خود اختصاص داد اما با معرفی رسمی OnePlus 7-پرچم داری با برچسب قیمتی میان رده ها جایگاه این گوشی گوگل در جدول تنزل پیدا کرد. بر اساس اخبار منتشر شده مشخص شده که گوگل بر روی یک Pixel جدید دیگر کار می کند. سری های پیکسل ۴ که قرار است در نیمه اول اکتبر معرفی شوند سورپرایز بعدی گوگل خواهد بود. بر اساس برخی گزارشات، مشخص شده که طراحی این سری پیکسل شباهت بسیار زیادی به گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و سامسونگ گلکسی اس ۱۰ خواهد داشت.

ولی گزارشی که اخیراً از یک منبع خبری معتبر منتشر شده جزئیات بیشتری را پیرامون این دستگاه آشکار کرده است. این اطلاعات نشان می دهد که همانند گلکسی اس ۱۰ از یک نمایشگر Infinity-O بهره برده که دوربین سلفی روی آن پانچ شده و سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار خواهد داشت.

نمایشگر Infinity-O نزدیک ترین طراحی به پنل های تمام صفحه بوده که از دوربین های پاپ آپ و یا کشویی بهره نبرده اند. از آنجایی که طراحی Pixel 3 حقیقتاً قدیمی بوده به کار گیری طراحی hole-punch می تواند یک ارتقاء قابل توجه برای آن به حساب آید. همچنین در این خبر اشاره شده که از اسپیکرهای استریو نیز پشتیبانی می کند.
Pixel 4 احتمالا هیچ دکمه فیزیکی نخواهد داشت و به جای آن این موبایل از دکمه های لمسی خازنی موجود در کناره ها بهره خواهد برد. قبل از این نیز ما شاهد دو مدل دیگر بودیم که به همین شکل تمام کلیدهای فیزیکی در آنها حذف شدند. ممکن است این روند طراحی بعدی موبایل های هوشمند باشد اما گوگل دارای مشخصه Active Edge بوده که با استفاده از آن می توانید گوشی خود را برای راه اندازی یک عملکرد فشار دهید.
19kala

همان طور که قبلا نیز اشاره شد ممکن است استفاده از کلیدهای لمسی خازنی به جای استفاده از دکمه های فیزیکی پاور و تنظیم صدا ترند بعدی طراحی گوشی های هوشمند در نظر گرفته شود. علاوه بر این، خبر دیگری نیز منتشر شده که نشان می دهد اپل نیز طرحی را برای گوشی های بدون دکمه ثبت کرده از این رو به زودی شاهد دستگاه هایی بدون دکمه اپل هم خواهیم بود اما بر اساس این خبر گوگل جز اولین هایی است که این تکنولوژی را به کار گرفته است. هر چه ما به معرفی رسمی Pixel 4 نزدیک تر می شویم اطلاعات بیشتری پیرامون آن نشر پیدا می کند از این رو به زودی مشخص خواهد شد که آیا این گوشی طراحی بهتری نسبت به پرچم داران سامسونگ خواهد داشت یا خیر؟ نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن