خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

ساخت اولین لپ تاپ با نمایشگر تاشو توسط سامسونگ

دستگاه هایی با نمایشگرهای قابل انعطاف در سال های آینده به طور فزاینده ای بازار را تحت سلطه خود در خواهند آورد. استفاده از این نوع پنل موبایل را به تبلت و تبلت را به لپ تاپ تبدیل می کند. شرکت های هوآوی، سامسونگ، اپل و شیائومی در حال حاضر بر روی موبایل های تاشو کار می کنند. انتظار می رود که سامسونگ و هوآوی در سال آینده از موبایل های تاشو خود رونمایی کنند همچنین بر اساس برخی اخبار رسیده لنوو هم در حالت ساخت این نوع دستگاه های لپ تاپ است اما اخیرا سامسونگ تایید کرده که بر روی یک لپ تاپ با پنل قابل انعطاف کار می کند.

از جمله نقاط برجسته این نوت بوک برخورداری از سرعت بالای Wi-Fi تا (۱٫۷Gbps) صفحه کلید یکپارچه که با الهام از ماشین های تایپ ساخته شده و حس گر اثر انگشت است. تاکنون مشخص نشده که این نوع لپ تاپ چه امکاناتی را ارائه خواهد داد اما جالب است بدانید که سامسونگ در حال توسعه تکنولوژی OLED که برای صفحه نمایش های بزرگ تر و همچنین تکنولوژی که قابلیت انعطاف پذیری را به این صفحه نمایش های بزرگ ببخشد، است.

ساخت اولین لپ تاپ با نمایشگر تاشو توسط سامسونگ

چندی پیش خبری اعلام شد مبنی بر اینک لنوو هم یک قرارداد همکاری با ال جی برای ساخت پنل های OLED امضاء کرده است. بدون شک Samsung Display می خواهد در جایگاهی قرار بگیرد که بتواند نمایشگرهای انعطاف پذیر را به سازندگان کامپیوتر ارائه دهد. تاریخ دقیق معرفی این مدل صفحه نمایش هنوز مشخص نشده است.

عرضه این محصول سال ها است که به تاخیر افتاده و یکی از دلایل آن مربوط به تجربه کاربری است. موبایل انعطاف پذیر سامسونگ که تا به امروز به نام Galaxy F شناخته شده احتمالا در ماه مارس معرفی و سال بعد عرضه خواهد شد. سامسونگ می تواند این دستگاه را در ماه نوامر در کنفرانس توسعه دهندگان به نمایش گذارد که متعاقبا جزئیات بیشتری آن منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، گزارشات دیگر از این حکایت دارد که این شرکت قصد دارد از گوشی گیمینگ خود نیز رونمایی کند. گیمنگ ترند جدیدی است که نظر سازندگان گوشی های اندروید را به خود جلب کرده است. این مدل ها همانند پرچمداران از امکانات رده بالا استفاده کرده و  صفحه نمایش و سیستم خنک کننده بهتری هم دارند. تعداد مدل های گیمینگی که تاکنون معرفی و عرضه شده بسیار اندک بوده که می توان به مدل های Asus ROG Phone ،Xiaomi Black Shark ،Huawei Mate 20 X اشاره کرد.

بر اساس برخی از گزارشات منتشر شده سامسونگ به زودی از GPU ساخت خود رونمایی خواهد کرد. از طرفی دیگر SamMobile منتشر کرده که سامسونگ بر روی گوشی گیمینگ خود کار می کند احتمال دارد سامسونگ از این گرافیک در ساخت مدل گیمینگ خود استفاده کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن