خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

انتقاد از زمان عرضه گلکسی نوت ۲۰ لایت و دلایل آن!

بی‌شک گلکسی نوت ۲۰ دیر یا زود وارد بازار می‌شود و بطور همزمان با گلکسی نوت ۲۰ اولترا عرضه خواهد شد. تقریباً همه می‌دانند زمانی که پسوند اولترا با نام یک مدل همراه باشد، قیمت این مدل قطعاً سر به فلک خواهد کشید و گلگسی نوت ۲۰ اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست! اما تکلیف نسخه‌ی اقتصادی این سری یعنی گلکسی نوت ۲۰ لایت چیست؟ سامسونگ گوشی نوت ۲۰ لایت را چه زمانی عرضه خواهد کرد؟

سامسونگ به عرضه‌ی گوشی‌های گران قیمت معروف است و همیشه افرادی هستند که برایشان اهمیتی ندارد برای یک ویژگی لوکس مثل زوم فضایی ۱۰۰ برابری هزینه زیادی را پرداخت کنند؛ اما تکلیف افرادی که دوست ندارند هزینه‌ی نجومی برای موبایل پرداخت کنند چیست؟ از این هم که بگذریم حال که ویروس کرونا، این مهمان ناخوانده اوضاع را بدتر کرده، آیا عموم مردم دنیا می‌توانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا داشته باشند؟

چرا از سامسونگ برای زمان عرضه‌ی گلکسی نوت ۲۰ لایت انتقاد شده است؟

به احتمال زیاد گلکسی Note 20 lite که یک نسخه‌ی اقتصادی از این سری سامسونگ است در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی و بعد از عرضه‌ی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا وارد بازار می‌شود و برخی کارشناسان به خاطر این موضوع سامسونگ را به باد انتقاد گرفته‌اند؛ زیرا ویروس کرونا به اندازه‌ی کافی اقتصاد جهان را در هم کوبیده حال چرا سامسونگ در این شرایط باید عرضه‌ی نسخه اقتصادی سری پرطرفدار خود را به تعویق بیندازد؟ در خبر‌هایی قبلی به نقل از رسانه‌های خبری به زمان دقیق رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ اشاره شده است.

چرا سامسونگ باید گلکسی نوت 20 لایت را عرضه کند؟

قطعاً گلکسی نوت ۲۰ اولترا نسبت به گلکسی نوت ۲۰ لایت موبایل خیلی بهتری است! اگر به سال قبل برگردیم گوشی note20 با قیمتی در حدود ۹۴۹ دلار وارد بازار شد و پس از آن گلکسی نوت ۱۰ لایت ۶۴۰ دلاری به بازار آمد! در اینکه هر دو مدل گران‌قیمت هستند شکی نیست، اما اختلاف قیمت ۳۰۰ دلاری هم قابل چشم پوشی نیست و این داستان در مورد سری نوت ۲۰ هم تکرار می‌شود!


منتقدان و کارشناسان در حال حاضر از سامسونگ انتظار دارند با درک شرایط بدی که ویروس کرونا در سرتاسر دنیا ایجاد کرده، عرضه‌ی گلکسی نوت ۲۰ لایت که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است را در اولویت قرار دهند!

نظر شما در مورد نسخه‌های لایت این پرچمدار چیست؟ به نظر شما سامسونگ صدای منتقدان را می‌شنود و عرضه‌ی گلکسی نوت ۲۰ لایت را در اولویت قرار می‌دهد؟ آیا شما به خرید گوشی گلکسی نوت ۲۰ فکر می‌کنید؟ نظرات خودتان را با دوستان مجله ۱۹ کالا مگ به اشتراک بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن