خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار ریلمیاخبار گوشی موبایل

ریلمی یک برند کاملاً مستقل؛ قطع وابستگی کامل از اوپو

شرکت ریلمی از جمله شرکت‌هایی است که در ابتدا در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از زیر برند‌های شرکت اپو، پا‌به‌عرصه وجود گذاشت. سپس از سال ۲۰۱۸ جدایی خود را از این برند اعلام کرده و به تحت نام یک شرکت چند ملیتی به نام BBK Electronics فعالیت خود را شروع کرد. اکنون شرکت ریلمی قصد دارد به منظور رقابت با شرکت شیائومی در بخش تولید گوشی موبایل در برخی از بازارها مثل هند به زودی به صورت کاملاً مستقل کار خود را شروع کند. به زودی شاهد مدل های بیشتری از گوشی ریلمی خواهیم بود.

بر طبق گذارش منتشر شده از Digitimes این نام محبوب گوشی‌ موبایل به عنوان یک شرکت قدرتمند مستقل به زودی در کنار برندهای مستقل دیگری مثل اپو، ویوو و وان پلاس قرار خواهد گرفت.

این شرکت در حال آماده‌سازی برای استقلال قریب‌الوقوع خود است.

براساس گزارش منتشر شده به نقل از «چانگ هشیانگ وی»-مدیر ارشد بازرگانی ریلمی تایوان، مشخص شده که این شرکت در حال آماده‌سازی برای استقلال قریب‌الوقوع خود است، این برند قبلاً تیم تحقیق و توسعه مخصوص خود را تشکیل داده و انتظار می‌رود اکوسیستم خود را به صورت مستقل بسازد. این مقام همچنین خاطر نشان کرده است که این برند احتمالاً باز هم منابع خود را با والدین خود به اشتراک خواهد گذاشت.

در رابطه با این موضوع که اپو و ریلمی ممکن است رقیب هم شوند نیز تاکید کرده که این دو شرکت به جای تخریب سهم بازار یکدیگر طوری عمل خواهند کرد که تکمیل کننده فعالیت یکدیگر باشند.

اوپو قصد دارد بیشتر بر تولید گوشی‌های پریمیوم متمرکز شود، در حالی که تلاش عمده شرکت ریلمی مردم محور بوده و جوانان را بیشتر هدف قرار خواهد داد.

وی گفت: این دو مارک دو بخش مختلف بازار را هدف قرار می‌دهند، وی افزود: در حال حاضر۶۰ درصد از کاربران Oppo را زن تشکیل می‌دهند، در حالی که تقریباً همین درصد از مشتریان Realme مرد هستند. وی همچنین ادعا کرد که اوپو قصد دارد بیشتر بر تولید گوشی‌های پریمیوم متمرکز شود، در حالی که تلاش عمده شرکت ریلمی مردم محور بوده و جوانان را بیشتر هدف قرار خواهد داد، از این رو بیشتر شاهد گوشی‌های اقتصادی از این برند خواهیم بود تا گوشی‌های خاص گران‌قیمت.

سال گذشته به منظور رقابت با امثال شیائومی و ایسوس در ابتدا به عنوان یک برند آنلاین مخصوص هندوستان راه‌اندازی شد، اکنون Realme رشد پیدا کرده و به یکی از ۵ برند برتر در فروش آنلاین تبدیل شده است. این برند پس از موفقیت خود در هند، در بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله اندونزی، اسپانیا، روسیه و البته چین نیز راه‌اندازی شده است. تاکنون شاهد گوشی‌های بسیار عالی از این برند بوده‌ایم که از این میان می توان به مدل‌های ریلمی ۵ اس و ریلمی ایکس ۲ پرو اشاره کرد.

ریلمی به زودی به برند مستقل تبدیل خواهد شد

تاریخچه شرکت ریلمی:

  • در سال ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ این شرکت اولین لوگو رسمی خود را معرفی کرد.
  • در ۱۵ می ۲۰۱۹ ریلمی اولین کنفرانس رسمی خود را در شهر پکن برگذار و در آن از مدل‌های ریلیمی ایکس رونمایی کرد.
  • در ژوئن ۲۰۱۹ این برند رسماً وارد بازار اروپا گردید.
  • در ۲۶ ژوئن این شرکت اولین تصویر گرفته شده با لنز ۶۴ مگاپیکسلی خود را منتشر کرد.
  • در جولای ۲۰۱۹ این شرکت رسما ورود خود را به ۲۰ بازار اعلام کرد.
  • بر اساس گزارش موسسه بین المللی تحلیلی معتبر Counterpoint، فروش جهانی realme در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ به ۴٫۷ میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده که این میزان نسبت به سال گذشته ۸۴۸ درصد افزایش داشته و به یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر تلفن همراه در جهان تبدیل شده است.

به زودی شاهد حضور  این برند موفق در کشور ایران و خرید گوشی ریلمی در کنار برندهای دیگر خواهیم بود. نظر شما در مورد این برند چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن