خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

رونمایی نوکیا از سه موبایل در نمایشگاه IFA 2019 برلین

احتمال رونمایی از نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در IFA 2019
شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» در پایان هفته گذشته مصادف با ۹ اگوست سال ۲۰۱۹، تاًیید کرد که در تاریخ ۵ سپتامبر در نمایشگاه تجاری ۲۰۱۹ برلین آلمان حضور خواهد داشت. در حالی که این شرکت برای اولین بار است که در IFA حضور به هم می‌رساند، اطلاعات جدیدی از نام دقیق گوشی‌هایی که قرار است در ماه آتی معرفی شوند در دسترس نیست. حساب‌کاربری Nokia_Anew Twitter که شایعات مرتبط با گوشی‌های بعدی نوکیا را منتشر می‌کند، ادعا کرده که احتمالاً این شرکت فلاندی در این رویداد، نوکیا ۵.۲، نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ را معرفی می‌کند.

Nokia_Anew اظهار داشته است که منابع خبری او رونمایی از این سه مدل را تایید می‌کنند. این سه مدل نسخه بعدی موبایل‌های نوکیا ۷.۱ و نوکیا ۶.۱ و نوکیا ۵.۱ سال گذشته به شمار می‌روند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این شرکت در این رویداد از ۳ مدل موبایل تراز‌اول دیگر نیز رونمایی کند. طبق ادعای این منبع خبری، قبلاً گمانه زنی‌ می‌شد که نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ در ماه می عرضه شوند که به دلایل نامعلومی به تعویق افتاده است.

انتظار می‌رود Nokia 7.2 که با نام کدی Daredevil مشخص شده است از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD و پردازنده Snapdragon 660 یا Snapdragon 710 بهره برده و از ۶ گیگابایت رم برخوردار باشد. این دستگاه به احتمال زیاد در یک نسخه ۱۲۸ گیگابایت عرضه شود. همانند بسیاری از موبایل‌های نوکیا، این مدل هم با Android One اجرا خواهد شد. دوربین آن سه گانه بوده و یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را به خدمت خواهد گرفت. این مدل برای تأمین نیروی لازم برای اجرای عملکردها نیز از یک باتری ۳,۵۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد.

Nokia 6.2 در وب‌سایت گیکبنچ با کد Star Lord نامگذاری شده، همچنین تراشه آن Snapdragon 660 بوده و به ۳ گیگابایت رم نیز مجهز خواهد .شد. احتمالاً از نظر طراحی این مدل مشابه به نوکیا ۷.۲ خواهد بود با این تفاوت که از مشخصات داخلی ضعیف تری نسبت به آن برخوردار است

اطلاعات زیادی از Nokia 5.2 در دسترس نیست اما برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تراشه Snapdragon 632 بهره خواهد برد. طبق اطلاعاتی که تاکنون پیرامون رویداد IFA 2019 منتشر شده انتظار می‌رود ال جی نیز گوشی‌های هوشمند LG G8X و LG V60 ThinQ را معرفی کند و شایعه رونمایی از گوشی‌های هوشمند Xperia 2 و Xperia 20 هم به گوش می‌رسد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن