خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

رونمایی از گوشی Xiaomi Mi 7 در فوریه ۲۰۱۸!


علاوه بر گوشی OnePlus 6 یکی دیگر از گوشی هایی که قرار است در سال ۲۰۱۸ به بازار آید گوشی Xiaomi mi 7 خواهد بود. بعد از تاخیر طولانی در عرضه Mi 6 در سال ۲۰۱۷ حال شرکت شیائومی به منظور بهینه سازی تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ با شرکت کوالکام همکاری کرده است تا بتواند از این تراشه درساخت گوشی شیائومی می ۷ استفاده کند.

رونمایی از گوشی Xiaomi Mi 7 در فوریه ۲۰۱۸

بدون شک گوشی Xiaomi Mi 7 یکی از بهترین گوشی هایی خواهد بود که در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد و در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد؛ اما تا آن زمان مدت زیادی باقی مانده است. در حال حاضر شرکت کوالکام و شرکت شیائومی در حال بهینه سازی و ساخت تراشه snapdragon 845 برای گوشی Xiaomi Mi 7 هستند.

احتمال می رود که مرحله آزمایشی شیائومی می ۷ در ماه نوامبر شروع شود و در ماه فوریه آزمایش نهایی آن انجام گیرد و این دقیقا زمانی است که این گوشی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همان طور که می دانید گوشی شیائومی می ۶ در ماه فوریه ۲۰۱۷ معرفی شد اما در ماه آوریل به بازار آمد به این دلیل که آنها تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ را به تعداد کافی نداشتند تا بتوانند به موقع این گوشی ها را جهت فروش عرضه کنند.

رونمایی از گوشی Xiaomi Mi 7 در فوریه ۲۰۱۸


احتمال می رود که شیائومی می ۷ به طور رسمی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا معرفی شود. حال چرا مهم است که این گوشی در ماه فوریه عرضه شود؟ حقیقت این است که هیچ یک از گوشی هایی که اخیرا به بازار آمده اند انقلابی را در گوشی های همراه به وجود نیاورده اند و در واقع در طی ماهای گذشته گوشی های متفاوتی به بازار نیامده است؛ به طور مثال یکی از بهترین گوشی هایی که این روزها شما می توانید خریداری کنید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ است این درحالی است که بسیاری از گوشی هایی که اخیرا معرفی شده اند کیفیت یکسانی با این گوشی دارند در حالی که قیمت نسبتا بالایی نیز دارند.

خبر خوب این است که اگر قصد خرید یک گوشی جدید در سال ۲۰۱۸ را دارید شیائومی می ۷ یکی از گزینه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید چرا که بدون شک یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۱۸ خواهد بود؛ اما هنوز چیزی از حدود قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما احتمال می رود که قیمت این گوشی کمی از گوشی شیائومی می ۶ بالاتر باشد. همچنین تایید شده است که این گوشی از شارژ سریع و شارژ بی سیم برخوردار بوده و همچنین پنل پشت آن نیز سرامیکی است.

از آنجایی که این شرکت با Qi همکاری دارد انتظار می رود که تمام گوشی هایی که قرار است در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شوند از استاندارد Qi پشتیبانی کنند. همچنین برخی از شایعات حاکی از آن است که این گوشی به صورت بدون لبه طراحی خواهد شد و از مشخصه تشخیص چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

رونمایی از گوشی Xiaomi Mi 7 در فوریه ۲۰۱۸

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن