خرید گوشی گیمینگ شیائومی
دسته‌بندی نشده

رونمایی از پنل مقایسه همه جانبه و پیشرفته گوشی های موبایل در ۱۹ کالا به زودی

در هنگام خرید یک موبایل گزینه های زیادی وجود دارد که می بایست به آن توجه کرد. در درجه اول می بایست بدانید که چه انتظاری از یک دستگاه دارید. برای برخی از کاربران دوربین از اهمیت زیادی برخوردار بوده در حالی که برای عده ای دیگر عملکرد حرف اول را می زند برای مثال برای شما قطعا این سوال پیش آمده که سه CPU از سه برند مختلف، کدام یک عملکرد بهتری دارند؟ و یا تراشه های Snapdragon 625 ،HiSilicon Kirin 659 و Exynos 7870 چه تفاوتهایی داشته و چه تاثیری بر عملکرد کلی گوشی موبایل دارند. در برخی موارد ممکن است حتی امکانات نرم افزاری را هم مد نظر داشته باشید تا تشخیص دهید که کار با آن راحت است یا خیر.

امروزه قیمت نشان دهنده آنچه که از یک دستگاه موبایل انتظار دارید نیست. این روزها دستگاه های گران قیمت زیادی در بازار وجود دارد اما شاید اگر بدانید که از یک دستگاه چه انتظاری دارید بتوانید با هزینه بسیار پایین تری اقدام به خرید کنید. در اینجا این سوال مطرح می شود که چگونه می توان

در درجه نخست می بایست به خوبی نسبت به محصول شناخت کامل و جامع پیدا کرده و همه امکانات و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. از طرفی قبل خرید کامل این امکان به صورت جامع و کامل وجود نداشته از این رو اکثر اوقات در هنگام خرید دچار سردرگمی می شوید. حتی شاید در برخی موارد با صرف هزینه زیاد هم نتوانید به آنچه که انتظار دارید برسید برای مثال دیده شده که حتی برخی اوقات کیفیت عکس های ثبت شده توسط یک مدل ۳ میلیون تومانی در حد کیفیت عکس های یک موبایل ۶ میلیونی است و یا یک گوشی ۳ میلیون تومانی قدرتی حتی بالاتر از یک مدل ۵ میلیونی دارد. حال امکانی که بتواند به خوبی به این قبیل سوالات شما پاسخ دهد بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز به آن احساس می شود.دریافت که یک دستگاه انتظار ما را برآورده می کند یا خیر؟

وب سایت ما که همواره شناخت جامع و کامل محصول به مشتری را مد نظر قرار داده سعی کرده که با ارائه امکانی جدید به صورت کاملا فنی و حرفه ای به این قبیل سوالات پاسخ داده و ابهامات شما در هنگام خرید را به طور کامل از بین برد. ۱۹ کالا با به کارگیری تیمی تخصصی و فنی در راستای شناخت کامل محصولات به مشتری، یک پنل مقایسه را طراحی کرده است. این پنل در ابتدا برای کالای الکترونیکی سازمان دهی شده و چند قسمت را در بر می گیرد.

رونمایی از پنل مقایسه همه جانبه و پیشرفته گوشی های موبایل در ۱۹ کالا به زودی

یکی از سوالاتی که در اکثر موارد برای شما به وجود می آید این است که مثلا پردازنده های مختلف چه فرقی با هم داشته و کدام بهتر است. حقیقتا تشخیص این امر بسیار مشکل بوده و نیاز به مطالعه تخصصی دارد. یکی از قسمت های آن به این موضوع اختصاص یافته است. در اینجا قادر خواهید بود به سادگی پردازنده های مختلف، همچنین عملکرد کلی هر گوشی را تنها با یک نگاه مشاهده کرده و تشخیص دهید که عملکرد کلی یک موبایل چه قدر بوده و حتی آن را با مدل های پرچم دار و یا میان رده دیگر مقایسه کنید.

یکی دیگر از قسمت های این پنل شبیه ساز رابط کاربری است، حال این امکان به وجود آمده که قبل از خرید بتوانید با رابط کاربری کار کرده با تم ها، شکل آیکون های آن و منوی تنظیمات و برخی از نرم افزار های پیش فرض آشنایی پیدا کنید. بدون شک می توان گفت که اولین بار است که در کشور و یا حتی دنیا یک وب سایت فروشگاهی اقدام به طراحی چنین قابلیتی کرده است.

رونمایی از پنل مقایسه همه جانبه و پیشرفته گوشی های موبایل در ۱۹ کالا به زودی

همچنین در قسمتی دیگر نمونه عکس های گرفته شده در شرایط استاندارد از گوشی های مختلف قرار داده شده که می توانید آنها را با هر مدلی که بخواهید مقایسه کنید. در این قسمت امکان زوم تصاویر نمونه وجود داشته بنابراین می توان به خوبی ثبت جزئیات یک عکس را در مقابل عکس دیگر دید. سعی شده که سوژه انتخاب شده برای تمام عکس ها یکسان باشد تا امکان مقایسه بهتر آنها برای شما فراهم شود

رونمایی از پنل مقایسه همه جانبه و پیشرفته گوشی های موبایل در ۱۹ کالا به زودی

در قسمت دیگر امکان مشاهده اینفوگرافی از مشخصات فنی هر کدام و همچنین مقایسه آنها با هر مدلی که بخواهید فراهم شده است. تنها با یک نگاه با صرف کمترین زمان و بدون سردرگمی با امکانات فنی آن آشنایی پیدا خواهید

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

کرد.

رونمایی از پنل مقایسه همه جانبه و پیشرفته گوشی های موبایل در ۱۹ کالا به زودی

تصاویر ۳D یکی دیگر از بخش های این قابلیت بوده که می توانید محصول را از همه زوایا مشاهده کرده و نسبت به طراحی ظاهری آن شناخت کامل پیدا کرده و می توانید آن را با سایر گوشی ها مقایسه کنید.

رونمایی از پنل مقایسه همه جانبه و پیشرفته گوشی های موبایل در ۱۹ کالا به زودی

در حال حاضر این امکان در حال تکمیل بوده و به زودی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن