خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ درماه آگوست!

رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ درماه آگوست!

همان طور که می دانید سال گذشته سال خیلی خوبی برای شرکت سامسونگ نبود، چرا که به دلیل مشکلات به وجود آمده مشتریان متعددی از سامسونگ انتقاد کرده و این انتقادات در رسانه های مختلف منتشر شد. ابتدا سامسونگ سعی کرد که بر روی آن کار کرده و مشکل را برطرف کند؛ اما این تلاش‌ها به جایی نرسید. از‌این‌رو سامسونگ، تولید گوشی سامسونگ نوت ۷ متوقف کرد، همچنین برای امنیت بیشتر مسافرین در پرواز ها سامسونگ نوت ۷ در پرواز ها ممنوع اعلام شد.

این امر در حدود ۵٫۴ میلیارد دلار برای شرکت سامسونگ هزینه در برداشت، اما همان طور که می دانید شرکت سامسونگ برای حفظ خود در بازار به اندازه کافی قدرتمند بوده و این انتقادات تاثیر چندانی بر موقعیت آن در بازار نداشته است. حال مشخص شده است که قصد دارد مدل بعدی این سری از گوشی های خود را عرضه کند و به احتمال زیاد این گوشی جدید در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد که سامسونگ نمی خواهد تنها به دلیل شکست یکی از مدل های نوت خود از ساخت این سری از گوشی های خود صرف نظر کند، اما در نظر دارد که این بار مدل بهتری را نسبت به مدل های قبلی این سری گوشی به بازار عرضه کند. برخی از اطلاعاتی که از رسانه های کره ای منتشر شده است نشان می دهد که «سامسونگ گلکسی نوت ۸» جدید در ماه آگوست ۲۰۱۷ به بازار می آید،همچنین برخی از رسانه ها به قیمت آن نیز اشاره کرده اند.

رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸ درماه آگوست!

این بار انتظار می رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده که به صورت  منحنی و دوگانه طراحی شده است همچنین گفته می شود که این صفحه نمایش همانند صفحه نمایش S8+ نامحدود خواهد بود.

احتمالا گوشی “Galaxy Note 8” دارای دوربین دوگانه است. چرا که در این مورد رقابت شدیدی بین پرچم داران وجود دارد و مهمترین رقیب سامسونگ در این مورد آیفون ۷ پلاس است. به غیر از دوربین دوگانه، احتمالا گوشی سامسونگ نوت ۸ دارای ویژگی های جدیدی نیز خواهد بود. مثلا احتمال دارد که  اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار داشته باشد.

سامسونگ و شرکت اپل هر دو برنامه دارند تا مشخصات امنیتی بیشترو بهتری را در مدل های جدید خود ارائه دهند و هر دو از مدل های جدید خود اواخر امسال رونمایی خواهد کرد. گفته می شود که شرکت اپل احتمالا در”iPhone 8” دکمه فیزیکی صفحه نمایش را به کلی حذف کرده و این صفحه نمایش ازهر چهار طرف بدون لبه ساخته خواهد شد و احتمالا این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت لمسی خواهد بود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن