خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

در سال ۲۰۱۸ سامسونگ و شیائومی از تکنولوژی تشخیص چهره TSMC استفاده خواهند کرد!

همان طور که در خبرها مشاهده کردید شرکت اپل چند روز قبل از گوشی های iPhone 8 

و iPhone  ۸+ و iPhone X رونمایی کرد. این گوشی ها این بار با قابلیت های منحصر به فردی عرضه شده اند. یکی از این قابلیت ها Face ID است. با استفاده از این قابلیت قطعا صورت شما می می تواند پسورد شما به حساب آید. از آنجایی که شرکت اپل یک شرکت تاثیرگذار است و هر گونه سخت‌افزار یا تکنولوژی جدیدی را که به کار می گیرد تولید کنندگان دیگر نیز از آن استفاده خواهند کرد و این امر در مورد تکنولوژی هایی که در آیفون ایکس استفاده شده است نیز اتفاق خواهد افتاد.

همان طور که می دانید این مدل چند روز پیش رونمایی شد. شرکت سازنده از تکنولوژی منحصر به فردی رونمایی کرد که تصور نمی شد به این زودی ساخته شود. قبلا نیز در خبرها شنیده شد که تشخیص چهره به دلیل برخی مسائل مربوط به فنآوری ساخت، هنوز کامل نشده است؛ اما شرکت اپل و شرکت هایی که با این شرکت همکاری داشته اند توانسته اند ساخت این فن آوری را تکمیل کنند در غیر این صورت این فنآوری در گوشی آیفون ایکس ظاهر نمی شد.

حال می بایست دید که سایر پرچمداران مطرح برای رقابت چه راهبردی را در پیش خواهند گرفت و اینکه آیا در گوشی های اندروید نیز این خصوصیت اضافه خواهد شد یا خیر و از چه فنآوری استفاده خواهد شد؟

در سال ۲۰۱۸ سامسونگ و شیائومی از تکنولوژی تشخیص چهره TSMC استفاده خواهند کرد!

بر طبق گزارشات رسمی رسیده، شرکت TSMC – موسسه مستقل ساخت نیمه رسانا در تایوان که بزرگترین شرکت ساخت نیمه رسانا در دنیا محسوب می شود ساخت فن آوری تشخیص چهره مبتنی بر سخت افزار را برای بسیاری از برندهای مطرح دنیا از جمله شرکت سامسونگ و شیائومی آغاز کرده است. همچنین برخی از خبرها حاکی از آن است که شرکت کوالاکام نیز در این زمینه با این شرکت همکاری دارد؛ و تراشهSnapdragon 845 با همکاری این شرکت ساخته خواهد شد.

گفته می شود که این تراشه با فرایند ساخت ۱۰ نانومتری ساخته خواهد شد که عملکرد سریع تر و روان تری را با وجود مصرف کم باتری را ارائه خواهد داد. این تراشه علاوه بر این خصوصیت از بسیاری از فن آوری های نوآورانه مثل تشخیص چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد. حال مشخص شده است که شرکت کوالکام تکنولوژی مرتبط با SLiM را تولید می کند این تکنولوژی به این صورت عمل می کند که با استفاده از اثر فوتوالکتریک یک ارتباط حسی عمیق ۳D را ایجاد می کند. این تکنولوژی دقیقا مشابه با Face ID گوشی آیفون ۱۰ است.

در سال ۲۰۱۸ سامسونگ و شیائومی از تکنولوژی تشخیص چهره TSMC استفاده خواهند کرد!

جای هیچ شکی نیست که پرچمداران بعدی این شرکت ها از فنآوری تشخیص چهره پشتیبانی خواهند کرد اما می بایست برای ساخت این فنآوری عجله کنند چرا که برخی از رقبای آنها در حال حاضر نیز با این فنآوری به بازار آمده اند مثلا شرکت Vivo اخیراً گوشی موبایل X20 را عرضه کرده است که از این فنآوری استفاده کرده است.

اگر قصد خرید اینترنتی گوشی را دارید، می‌توانید به سایت مراجعه کرده و با استفاده از امکانات کاربری سایت بهترین خرید خود را انجام دهید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن