خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

حذف و اضافه‌های گلکسی نوت ۲۰ پلاس؛ کهکشانی غول‌پیکر ۲۰۲۰

گوشی‌ موبایل سری نوت سامسونگ سال‌هاست که جزء اصلی این برند کره‌ای هستند. سری Note همیشه از بزرگترین و بهترین محصولات سامسونگ بوده و طرفداران خاص خود را دارد، به همین دلیل فاش شدن اطلاعات از این سری همیشه هیجان‌انگیز بوده است. به لطف منابعی که اطلاعات گوشی را خیلی زودتر از معرفی آن فاش می‌کنند، اطلاعات دست اولی از مدل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۲۰ پلاس در دست است.

با نگاهی به رندرهای منتشرشده‌ی جدید، متوجه می‌شویم که طراحی این مدل بسیار آشنا به نظرمی‌رسد. به غیر از محل قرارگیری دکمه پاور و طراحی دوربین‌ها، ظاهر این مدل جدید به نوت ۱۰ پلاس بسیار نزدیک است. نوت ۲۰ پلاس ۱۶۵ میلی‌متر طول و ۷۷.۲ میلی‌مترعرض دارد و ضخامت آن بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین ۷.۶ میلی‌متراست واگر ضخامت دوربین را هم در نظر بگیریم نوت ۲۰ پلاس ضخامتی بالغ بر ۱۰.۷ میلی‌متر دارد.

 

گلکسی نوت +20 با نمایشگر بسیار بزرگ و اسلات S Pen
گلکسی نوت +۲۰ با نمایشگر بسیار بزرگ و اسلات S Pen

در این مدل همچنان از یک برش هول-پانچ کوچک برای دوربین سلفی استفاده شده و در قسمت بالا نیز اسپیکر تعبیه شده است. نوت ۲۰ پلاس هم مشابه مدل‌های قبلی در قسمت پایین خود از درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند؛ اما جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به چشم نمی‌خورد.

تغییرات گلکسی نوت ۲۰ پلاس :

سامسونگ چند تغییر جزئی در این مدل ایجاد کرده است؛ مثلاً قلم و اسپیکرهای پایین آن را به گوشه‌ی پایین در قسمت سمت چپ منتقل و جک هدفون را حذف کرده است. تغییر دیگری که به چشم می‌خورد گوشه‌های خمیده نمایشگر است که البته خیلی هم قابل‌توجه و چشمگیر نیست.

این طور به نظر می‌رسد که نوت ۲۰ پلاس به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز باشد. البته این میزان توان برای این مدل جدید گلکسی معقول است؛ چرا که باید نمایشگر ۶.۹ اینچی با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را تغذیه کند. این نمایشگر از وضوح تصویر ۳۰۴۰×۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی نیز ۱۹:۹ است.

برای اطلاع از خرید گوشی note 20 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

سخت افزار گلکسی نوت ۲۰ پلاس:

پیش‌بینی می‌شود در سری نوت ۲۰ از سخت‌افزار داخلی قوی مانند اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و یا تراشه جدید اگزینوس ۹۹۲ سامسونگ استفاده شود. احتمالاً این دستگاه از ظرفیت رم تا ۱۶ گیگابایت پشتیبانی کند.

گلکسی نوت +20 با نمایشگر بسیار بزرگ و اسلات S Pen
گلکسی نوت +۲۰ با نمایشگر بسیار بزرگ

خبرهای غیر رسمی حاکی از این است که گلکسی نوت ۲۰ پلاس مجهز به یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است؛ اما از آن جایی که افراد زیادی از سیستم فوکوس خودکار S20 اولترا شکایت داشتند، نوت ۲۰ پلاس با سنسور فوکوس خودکار جدیدی عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده که این مدل جدید قابلیت پرطرفدار زوم فضایی ۱۰۰ برابر و سنسور ToF را حذف کرده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

بصورت کلی، نوت ۲۰ پلاس قرار است جانشین شایسته‌ای برای نوت ۱۰ پلاس باشد. گفته می‌شود سامسونگ در ماه آگوست طی یک رویداد آنلاین، نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ را رونمایی خواهد کرد.

اگر از طرفداران سری نوت هستید، تجربیات، نقاط قوت و ضعف این کهکشانی های  سامسونگ را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: xda

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

گلکسی نوت ۲۰ پلاس چه تغییراتی به نسبت مدل‌های قبلی خود داشته؟

✔️ سامسونگ چند تغییر جزئی در گوشی note20 پلاس ایجاد کرده است؛ مثلاً قلم و اسپیکرهای پایین آن را به گوشه‌ی پایین در قسمت سمت چپ منتقل و جک هدفون را حذف کرده است. تغییر دیگری که به چشم می‌خورد گوشه‌های خمیده نمایشگر است که البته خیلی هم قابل‌توجه و چشمگیر نیست.

مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت ۲۰ پلاس چیست؟

✔️ سامسونگ در سری نوت ۲۰ از سخت‌افزار داخلی قوی مانند اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و یا تراشه جدید اگزینوس ۹۹۲ سامسونگ استفاده کرده است. احتمالاً این دستگاه از ظرفیت رم تا ۱۶ گیگابایت پشتیبانی کند.

مشخصات ظاهری گلکسی نوت ۲۰ پلاس چیست؟

✔️ نوت ۲۰ پلاس ۱۶۵ میلی‌متر طول و ۷۷.۲ میلی‌مترعرض دارد و ضخامت آن بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین ۷.۶ میلی‌متراست واگر ضخامت دوربین را هم در نظر بگیریم نوت ۲۰ پلاس ضخامتی بالغ بر ۱۰.۷ میلی‌متر دارد. در این مدل همچنان از یک برش هول-پانچ کوچک برای دوربین سلفی استفاده شده و در قسمت بالا نیز اسپیکر تعبیه شده است. نوت ۲۰ پلاس هم مشابه مدل‌های قبلی در قسمت پایین خود از درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند؛ اما جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به چشم نمی‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن