خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

جزئیات کلیدی دو مدل جدید گوشی سامسونگ سری A ؛ گلکسی A71S و گلکسی A51S

مدل‌های گوشی سامسونگ سری A متنوع هستند؛ اما می‌توان دو مدل گلکسی ای ۷۱ و گلکسی ای ۵۱ را جزء بهترین‌های گوشی موبایل سامسونگ در بخش میان‌رده در نظر گرفت. آمارهای رسمی منتشر شده از آمار فروش هم نشان داده که این دو گوشی کاربران زیادی را جذب خود کرده‌ است؛ حال سامسونگ قصد دارد به زودی نسخه‌های بعدی این دو گوشی میان رده را هم تولید کند. در اینجا به برخی از جزئیات کلیدی دو مدل جدید گوشی سامسونگ سری A؛ یعنی گلکسی A71S و گلکسی A51S اشاره خواهیم کرد.


براساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در حال ساخت دو مدل از گوشی‌های جدید سری A خود است. گفته می‌شود که این کمپانی قصد دارد نسخه‌های بعدی گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ را با پشتیبانی از شبکه ۵G روانه بازار کند.

برای اطلاع از قیمت سامسونگ a71 به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مشخصات عضو جدید گوشی سامسونگ سری A؛ گلکسی ای ۵۱ اس:

اخیراً هر دو گوشی گلسی ای ۵۱ اس و گلکسی ای ۷۱ اس در وبسایت گیگبنچ رویت شده‌اند و این سایت اطلاعاتی را پیرامون این دو مدل گوشی سامسونگ سری A نشان داده است. گلکسی A51s با مدل SM- A516V نشان داده شده و گفته می‌شود که به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ اجرا خواهد شد و از ۶ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

جزئیات کلیدی دو مدل جدید گوشی سامسونگ سری A؛ گلکسی A71S و گلکسی A51S

از نظر تراشه هم گفته می‌شود که این مدل از تراشه کوالکام بهره خواهد برد. به احتمال زیاد این تراشه Qualcomm Snapdragon 765 5G خواهد بود. همان طور که می‌دانید در حال حاضر این تراشه جدیدترین چیپست کوالکام در بخش میان‌رده‌ها به حساب می‌آید. همچنین گفته می‌شود که نسبت به تراشه بکار رفته در Galaxy A51 عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت گوشی a51 به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید


جالب است بدانید که این گوشی در بخش عملکرد‌های تک‌هسته‌ای امتیاز ۶۲۲ و در چند هسته‌ای‌ها امتیاز ۱۹۲۸ را کسب کرده است. با توجه امتیازات این گوشی در بخش چند هسته‌ای و تک‌هسته‌ای می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی‌موبایل سری A سامسونگ از جدیدترین تراشه کوالکام بهره خواهد برد.

مشخصات منتشر شده از گوشی سامسونگ سری A؛ گلکسی ای ۷۱ اس:

گوشی سامسونگ A7S نیز با مدل SM-A716V در این بنچمارک رویت شده است. این لیست منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی هم با رابط کاربری OneUI 2.0 بر پایه اندروید ۱۰ اجرا خواهد شد. سامسونگ A7S در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۶۲۶ و در چند هسته‌ای امتیاز ۱۹۶۳ را به دست آورده است. در رابطه با سایر مشخصات این دستگاه‌ها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده؛ اما بدون شک این دو گوشی سامسونگ سری A هر دو، به سنسور اثر انگشت روی نمایشگر مجهز خواهند شد و شاهد پیشرفت‌هایی نیز در زمینه دوربین‌ها خواهیم بود.

جزئیات کلیدی دو مدل جدید سامسونگ سری A

به زودی جزئیات بیشتری را از این دو مدل سامسونگ سری A منتشر خواهیم کرد. به نظر شما این کمپانی در این دو مدل جدید سامسونگ سری A بر چه ویژگی‌هایی تمرکز خواهد کرد و چه ویژگی‌هایی نسبت به نسخه‌های قبلی ارتقاء خواهد داشت؟ نظرات خود را با ۱۹کالا مگ به اشتراک بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن