خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

جدیدترین پنتت‌ها از گوشی تاشو شیائومی

گرچه اختلالات و مشکلات مربوط به گوشی موبایل گلکسی فولد موج ناامیدی در مورد گوشی‌های تاشو را به راه انداخت اما با این وجود برندهای معتبر از شانس خود در این زمینه چشم پوشی نکردند و شرکت بعدی هواوی بود که کمی با تأخیر Mate X را به بازار عرضه کرد.

شرکت‌های دیگر نیز در حال سرمایه گذاری زیادی در این زمینه هستند. به همین دلیل مطمئناً شاهد افزایش دستگاه‌های تاشو در سال آینده خواهیم بود. فقط وزنه‌های سنگین مانند سامسونگ و هواوی نیستند که به دنبال توسعه گوشی‌های تاشو برای مصرف کننده عمومی هستند، سازنده گوشی‌های هوشمند چینی؛ شیائومی، به تازگی تصویری از گوشی تاشو خود را در توییتر منتشر کرده است. به نظر می‌رسد حق ثبت اختراع جدیدی که به شیائومی اعطا شده است، یک تلفن مشابه آنچه را که در این پتنت‌ها می‌بینیم را نشان می‌دهد. حق ثبت اختراع، دستگاهی را نشان می دهد که از هر دو طرف تا می‌شود و دوربین در بدنه پانچ شده است.

پنت‌ها و تصاویر منتشر شده توسط شیائومی

دو دوربین در قسمت عقب دستگاه نیز وجود دارد که وقتی باز می‌شوند در دو گوشه گوشی به دور از هم قرار می‌گیرند، به همراه دوربین هایی که در مرکز قرار دارند. قطعاً به نظر می رسد این چینش یک انتخاب جالب برای طراحی این چنین دستگاهی است. طبق شایعات، ممکن است گوشی تاشو شیائومی با نام Mi Fold یا Mi Flex راه اندازی شود .

جدیدترین پنتت‌ها از گوشی تاشو شیائومی

جدیدترین و متفاوت‌ترین محصول اخیر شیائومی، Mi MIX Alpha بود که صفحه نمایش تاشو نداشت، اما نمایشگری دارد که تقریباً تمام بدنه گوشی را پوشش می‌دهد.

اگرچه با اطمینان نمی‌توان گفت که شیائومی در آینده و به طور حتم تلفن تاشو خود را راه اندازی کند، اما نکته جالب‌تر که  جای سوال دارد این است که چنین فرم و طراحی توسط این شرکت برچسب قیمتی مناسبی خواهد داشت؟ و آیا مانند دیگر مدل‌های گوشی شیائومی به صرفه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  “گوشی تاشو” شیائومی  را در صورت در دسترس بودن اطلاعات بیشتر، آنها را در ۱۹کالامگ در اختیار شما قرار خواهیم داد.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن