خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

تعویق در رونمایی از Nokia 9.1 PureView!

گزارش‌هایی که طی چند ماه اخیر منتشر شده بود نشان می‌داد که HMD Global روی جانشین گوشی موبایل نوکیا ۹ پیورویو کار می‌کند. این گزارش‌ها فاش کرده بود که این شرکت فنلاندی ممکن است گوشی هوشمند Nokia 9.1 PureView را تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. با این حال، خود نوکیا اعلام کرده که Nokia 9.1 PureView تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رسمی نخواهد شد.

تعویق در رونمایی از Nokia 9.1 PureView!

HMD Global با معرفی گوشی‌های جدید در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در سه ماهه اول هر سال برگزار می‌شود؛ شناخته شده است. با این حال، بر اساس اطلاعات تازه می‌توان گفت که نوکیا ۹٫۱ PureView در رویداد MWC 2020 رونمایی نمی‌شود. دلیل تأخیر در رونمایی از این گوشی های هوشمند هنوز مشخص نیست.

مشخصات احتمالی Nokia 9.1 PureView :

تعویق در رونمایی از Nokia 9.1 PureView!

نوکیا ۹ PureView که در اوایل سال جاری در MWC 2019  معرفی رسمی شد، از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. در حالی که SD845 یک چیپست خوب است، استفاده‌ی HMD Global از این چیپست به نسبت قدیمی به جای اسنپدراگون ۸۵۵ که قدرت بیشتری دارد، در بین گوشی‌های پرچمدار امسال ناامید کننده است.

با توجه به همین نکته، ممکن است Nokia 9.1 PureView مانند گوشی‌های پرچمدار در سال آینده به اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز نباشد و با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ وارد بازار شود.

جزئیات فاش شده حاکی از این است که نوکیا ۹٫۱ PureView با فناوری دوربین لایت عرضه خواهد شد. انتظار می رود این تلفن هوشمند عملکرد  بهتری در نور کم و فیلمبرداری داشته باشد. ممکن است این اسمارتفون دارای صفحه نمایش سوراخ پانچ باشد و انتظار می‌رود از لحاظ نرم افزاری ۱۰  Android نیز روی گوشی اجرا شود. همچنین Nokia 9.1 PureView با پشتیبانی از اتصال ۵G وارد بازار شود.

دیگر گوشی ۵G نوکیا:

در مورد  قابلیت اتصال ۵G پیش از این صحبت از گوشی نوکیا ۸٫۲ ۵G بود. شایعات پیرامون آن حاکی از  همراه بودن گوشی مذکور با تراشه ۷nm Snapdragon 735 و ۸ گیگابایت رم بود. این گوشی در انواع مختلفی از قبیل حافظه رم ۴ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایت ، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که نوکیا ۸٫۲ ۵G فول اسکرین بوده و به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شود. در قسمت عقب گوشی ممکن است با یک ماژول دوربین دایره‌ای با لنز اولیه ۶۴ مگاپیکسلی همراه باشد. به احتمال زیاد شاهد معرفی این پرچمدار نوکیا در MWC 2020 خواهیم بود.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن