خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

تاریخ عرضه هوآوی میت ایکس مشخص شد

به نظر می‌رسد که عصر گوشی‌های منعطف یا به اصطلاح تاشو آغاز شده است. بعد از آنکه دیروز مورخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹، گلکسی فولد سامسونگ با طراحی جدید و رفع نقایص، دوباره عرضه شد. به نظر می‌رسد که هوآوی هم برنامه دارد تا در ماه اکتبر گوشی موبایل منعطف خود را به نام میت ایکس روانه بازار کند.

در IFA 2019 مشخص شده که هواوی قرار است دو نسخه از گوشی منعطف خود را به بازار عرضه کند. یکی از این نسخه‌ها پردازنده Kirin 980 و نسخه دیگر پردازنده Kirin 990 را به کار گرفته که در واقع یکی از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌های پرچم‌دار این برند محسوب می‌شود. در مقابل پردازنده Kirin 980 در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شده است. تاکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست که نشان دهد آیا این نسخه تفاوت‌های دیگری با هم دارند یا خیر.

تاریخ رونمایی از میت ایکس هوآوی مشخص شد

وقتی صحبت از قابلیت‌های هوآوی میت ایکس به میان می‌آید قابلیت RYYB در این گوشی خودنمایی می‌کند. Mate X هم همانند پی ۳۰ پرو از این قابلیت برخوردار بوده که به عملکرد بهتر دوربین در نور کم می‌انجامد. همچنین به دو پنل نمایش FullView Display با اندازه‌های ۶٫۶ و ۶٫۳۸ اینچ مجهز شده است. این نمایشگر می‌تواند به یک نمایشگر ۸ اینچی نیز تبدیل شود. رزولوشنی که در حالت ۸ اینچی نشان می‌دهد برابر با ۲۲۰۰×۲۴۸۰ پیکسل است. نمایشگر ۶٫۶ اینچی آن هم رزولوشن ۱۱۴۸x2480 پیکسل را ارائه داده و نسبت تصویر آن در حالت خم، برابر با ۱۹٫۵:۹ است.

هوآوی میت ایکس از یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است که از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که از نظر رم در آپشن ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود. علاوه بر آپشن‌های ذخیره‌سازی می‌توان با استفاده از کارت حافظه Nano Memory حافظه آن را ارتقاء داد. یکی از تفاوت‌های مهم و چشمگیر هوآوی میت ایکس و گوشی سامسونگ فولد این بوده که نمایشگر سامسونگ در نمای داخلی گوشی قرار می‌گیرد اما در این گوشی نمایشگر در نمای بیرونی قرار گرفته است. هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه هوآوی چه بازارهایی را برای این گوشی در نظر گرفته در دسترس نیست.نظر شما در مورد خرید گوشی میت ایکس چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن