خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

تاریخ رونمایی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Plus مشخص شد

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در ادامه به برخی اطلاعات مرتبط با این گوشی ها اشاره خواهد کرد.

در حالی که شرکت سامسونگ یکی از شرکت های غالب در کنگره بین المللی موبایل در بارسلونا در نظر گرفته می شود قرار است این شرکت دو گوشی پرچمدار خود یعنی سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس را در تاریخ امروز تاریخ ۲۶ فوریه معرفی کند که در واقع نسخه جدید گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۸ و سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس سال گذشته هستند. هواوی تصمیم گرفته است که از این رویداد صرف نظر کرده و به جای آن برای رونمایی از خانواده P20 خود از رویداد دیگری که توسط این شرکت در ۲۷ ماه مارس برگزار می شود استفاده کند. به این معناست که هنوز زمان زیادی تا رونمایی از گوشی های P20 Plus، P20، P20 Lite باقی مانده است.

در اینجا برای اینکه ذهن شما را از محصولات جنجالی سامسونگ دور کنیم مدل P20 و مدل P20 Plus را در کنار هم قرار داده تا ببینیم چه تفاوت هایی با هم دارند. این دو تصویر از برخی از سایت های خبری غیر رسمی منتشر شده اند. زمان سنجی برای رونمایی این مدل های گوشی هواوی بسیار مناسب است و به نظر نمی رسد که تصادفی باشد. احتمالا فردا بزرگترین رقیب این شرکت از گوشی های پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. حال به این سری از گوشی های هواوی نگاهی می اندازیم.

 

گرچه هنوز اطلاعاتی پیرامون قیمت گوشی هوآوی خانواده پی ۲۰ منتشر نشده؛ اما اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد این است که این گوشی‌ها با حداقل لبه یا حاشیه صفحه نمایش طراحی خواهند شد.  

 
تاریخ رونمایی از گوشی های Huawei P20 و Huawei P20 Plus مشخص شد
 
 
در برخی تصاویر منتشر شده می توان دید که حسگر اثر انگشت در پایین پنل جلو گوشی هواووی P20 طراحی شده است در حالی که در مدل P20 Plus این سنسور به پنل عقب منتقل شده است تا بتواند قاب پایین صفحه نمایش را کمی کوچکتر طراحی کند. این طراحی با آنچه که ما قبلا در TENAA مشاهده کردیم مشابه است. هواوی پی ۲۰ پلاس احتمالا تنها گوشی در خط تولید است که دارای سه دوربین در قسمت عقب می باشد مگر اینکه گوشی هواوی پی ۲۰ پرو نیز در خط تولید قرار گیرد. برای برطرف کردن ابهام می توان گفت که ممکن است نسخه پرو و پلاس در واقع یک گوشی باشند.
 
 

شایعه ای دیگری نیز منتشر شده است که برخی از خصیصه های گوشی هواوی پی ۲۰ پرو را نشان می دهد و بیان می کند که این گوشی با صفحه نمایش لمسی ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ پیکسل عرضه خواهد شد. چیپست این گوشی Kirin 970 SoC بوده و دارای ۶/۸ رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. دوربین سه لنزی عقب این گوشی نیز دارای یک سنسور رنگی ۱۲ مگاپیگسلی و یک لنز تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی است. اندازه دیافراگمی که تا به امروز برای آن ذکر شده است f / 1.8 است اما دقیقا مشخص نیست که مربوط به کدام یک از این سه دوربین است. این امر برای OIS نیز صادق است. این در حالی است که دوربین جلو گوشی P20 Pro (یا Plus) از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی های هوآوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن