خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

تاریخ رونمایی از ردمی ۸ و ردمی ۸ ای مشخص شد

ردمی، سری نوت خود را در آگوست ۲۰۱۹، معرفی کرد. این سری در دو مدل ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو عرضه شد؛ اما این زیر برند شیائومی مدل‌های مقرون به صرفه دیگری را نیز در دست ساخت دارد. قرار است در این راستا دو مدل دیگر به نام‌های ردمی ۸ای و ردمی ۸ هم عرضه شوند. بر اساس شایعاتی که تاکنون از این مدل‌ها منتشر شده، این دو میان‌رده نیز به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. در یکی از تیزرهایی که اخیراً به صورت آنلاین به نمایش درآمده به تاریخ رونمایی از آن اشاره شده است. بر این اساس، این دو مدل احتمالاً در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی شوند.

در این تیزر به سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هم اشاره شده که گمانه زنی می‌شود مشخصه گوشی شیائومی ردمی ۸ پرو باشد. قبل از اشاره به هر موضوعی، خاطر نشان می‌شود، با توجه به اینکه این گوشی‌ها تمام مجوز‌های قانونی خود در کشور چین را کسب کرده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که عرضه آنها نزدیک است؛ اما هیچ شواهدی مبنی بر درست بودن صددرصد این اطلاعات در دست نیست. تصاویر Redmi 8A که اخیراً در سایت تنا منتشر شد نشان داد که این گوشی تنها یک دوربین در‌بر‌داشته و فاقد سنسور‌اثر‌انگشت است.

تاریخ رونمایی از ردمی 8 و ردمی 8ای

حال تصاویری به نمایش در‌آمده که گفته می‌شود مربوط به ردمی ۸ است. این گوشی از دوربین دوگانه برخوردار بوده و سنسور اثر انگشت آن دقیقاً در مرکز پنل عقب جای داده شده است. ردمی ۸ ای دارای یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی با کیفیت تصویر HD+ است. از ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را به خدمت خواهد گرفت. می‌توان گفت که تمام این مشخصات نسبت به نسخه قبلی یعنی ردمی نوت ۷ ای ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. اعتقاد بر این است که از پردازنده Snapdragon 439 استفاده خواهد کرد اما همه اینها قطعی نیست و احتمال تغییر آنها وجود دارد.

ردمی 8 پرو

به نظر می‌رسد که نسخه بزرگتر که قبلاً در سایت تنا به نمایش درآمده، مشخصات مشابه‌ای با ردمی نوت ۸ ای دارد. Redmi 8 Pro یکی از مدل‌های رمزآلود بوده که تاکنون عکسی از آن نشان داده نشده است. هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست.نظر شما در مورد خرید گوشی های ردمی ۸ و ردمی ۸ ای چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن