خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

تاریخ رونمایی از خانواده آیفون ۲۰۱۹ مشخص شد

بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار، گمانه‌زنی و شایعات متعدد، شرکت اپل بالاخره از سری سه‌گانه گوشی‌های سال ۲۰۱۹ در تاریخ ۱۰ سپتامبر رونمایی خواهد کرد. امروز مصادف با ۳۱ اگوست گزارش جدیدی که خارج از کشور چین منتشر شده، ظاهراً جزئیات مربوط به این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. قابل ذکر است که این اطلاعات بیشتر بر اساس گزارش‌ها و شایعاتی است که تاکنون پیرامون این برند منتشر شده ‌است. در واقع شاید به طراحی نهایی این مدل‌ها نزدیک باشد اما هنوز به صورت رسمی تایید ‌نشده است.

گوشی های آیفون 11

iPhone 11:

آیفون ۱۱ نسخه بعدی آیفون ایکس آر است که گزینه ارزان‌قیمت گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید. این مدل دقیقاً از همان نمایشگری بهره خواهد برد که در آیفون ایکس آر هم به‌ کار ‌گرفته‌ شده است. آیفون ۱۱ پردازنده A13 را به‌خدمت‌گرفته و با ۴ گیگابایت رم همراه شده است. دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی بوده و سنسور Face ID باز شدن قفل گوشی را از زوایای مختلف امکان‌پذیر می‌کند. بنابراین حتی اگر گوشی شما روی میز هم قرار داشته باشد و به آن نگاه کنید قفل نمایشگر باز خواهد شد.

این گزارش نشان می‌دهد که آیفون ۱۱ باتری کوچکتری را به خدمت خواهد گرفت. همچنین فاقد ۳D Touch بوده و از Apple Pencil نیز پشتیبانی نخواهد کرد. در پنل عقب، از ماژول دوگانه دوربین که دربردارنده دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی است بهره خواهد برد. شارژ بی سیم و پشتیبانی از Wi-Fi 6 نیز از دیگر خصوصیات آن در نظر گرفته می‌شود. به احتمال زیاد آیفون ۱۱ در سه نسخه ۶۴/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه شود.

آیفون 2019

 

iPhone 11 Pro: 

آیفون ۱۱ پرو نسخه بعدی آیفون ایکس اس به حساب می‌آید. از نمایشگر OLED بهره خواهد برد. این مدل هم همانند آیفون ۱۱ از تراشه A13 و قابلیت Face ID جدید دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده اما فاقد ۳D Touch خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های آن هم می‌توان به شارژ بی‌سیم و Wi-Fi 6 اشاره کرد. وجه تمایز بین این مدل و مدل ارزان قیمت آیفون، برخورداری از ۶ گیگابایت رم و دوربین اصلی سه‌گانه است. لنز‌های استاندارد، اولتراواید و تله فوتو هم ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین از Apple Pencil هم پشتیبانی کرده و در سه نسخه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

در رابطه با باتری iPhone 11 Pro گفته می‌شود که باتری ۳,۱۹۰ میلی‌آمپری را به خدمت گرفته که نسبت نسخه قبلی جهش قابل توجهی دارد. همچنین شیشه‌ای که به کار رفته هم نسبت به نسخه قبل فرق دارد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

آیفون ایکس اس مکس پرو

iPhone 11 Pro Max:

آیفون ۱۱ پرو مکس، نسخه بعدی گوشی آیفون ایکس اس مکس به حساب می‌آید. این بار هم از همان نوع صفحه نمایشی بهره برده که در نسخه قبلی آن هم به کار گرفته شده و از ۳D Touch پشتیبانی نمی‌کند. قابلیت Face ID هم همانند دو نسخه ضعیف‌تر ارتقاء قابل توجهی یافته است.

دیگر قابلیت‌های آیفون ۱۱ پرو مکس هم می‌توان به برخورداری از تراشه A13 شرکت اپل، پشتیبانی از Wi-Fi 6 و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد. دوربین اصلی آن همانند دوربین به‌کار‌رفته در گوشی آیفون ۱۱ پرو است. همچنین از ۶ گیگابایت و Apple Pencil هم پشتیبانی می‌کند. باتری به‌کار‌گرفته شده در آن هم ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر بوده که نسبت به باتری ۳,۱۷۴ میلی‌آمپری نسخه قبل، ارتقاء قابل توجهی را نشان داده است. از نظر حافظه داخلی هم همانند آیفون ۱۱ پرو است. آداپتور ۱۸ وات هم گفته می‌شود که در بسته‌بندی هر سه قرار خواهد گرفت.نظر شما در مورد خرید گوشی های ایفون جدید چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن