خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

تاریخ احتمالی رونمایی از وان پلاس ۷تی پرو مشخص شد!

وان‌پلاس- تولید‎کننده چینی- از سال ۲۰۱۶، هر ساله نسخه به‌روز‌شده محصولات پرچم‌دار خود را درست ۶ ماه بعد عرضه پرچم‌دار اصلی خود به بازار عرضه می کند. هنوز هم این شرکت همان سیاست خود را داشته و در نیمه دوم هر سال نسخه به‎روز‌شده پرچم‌دار خود را با پسوند T منتشر می‌کند.

همان طور که می‌دانید، وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو امسال رونمایی شدند حال انتظار می‎رود که این شرکت وان پلاس ۷ تی پرو را به زودی عرضه کند. قبلاً تصاویری از این گوشی و اکنون خبری مبنی بر تاریخ عرضه وان پلاس ۷ تی منتشر شده است. بر این اساس، انتظار می‎رود که گوشی وان پلاس ۷ تی پرو در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی شود. تاریخ عرضه گزارش شده با تاریخ عرضه گوشی‎های قبلی این برند هم مطابقت دارد.

یادآوری می‎شود که وان پلاس ۵تی در ماه اکتبر و وان پلاس ۶ تی در اکتبر رونمایی شدند. نکته جالب این است که این شرکت از عرضه گوشی وان پلاس ۴ تی چشم پوشی کرد؛ زیرا در فرهنگ چینی عدد ۴ عدد شومی به شمار می‌رود.

تصاویری که از این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که از یک نمایشگر بدون ناچ بهره برده و لبه‌های آن انحنادار ساخته شده است. به علاوه لبه‌های باریکی نیز دارد. بلندگویی که در لبه بالایی گوشی قرار گرفته برجسته تر از وان پلاس ۷ پرو است. طراحی بدون ناچ نمایشگر نیز حاکی از آن است که این گوشی از دوربین پاپ آپ بهره خواهد برد.

ماژول دوربین سه گانه نیز به صورت عمودی در پنل عقب جایی داده شده است. دو عدد از لنزها درست در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند درحالی که بین آنها و لنز سوم اندکی فاصله وجود دارد. فلش LED هم در زیر آنها قرار گرفته است. با توجه به این موارد احتمالاً طراحی وان پلاس ۷ تی پرو مشابه به وان پلاس ۷ پرو باشد با این تفاوت که مشخصات داخلی آن تا حدودی ارتقاء یافته‌اند.

پردازنده‌ای که در آن به کار خواهد رفت هم Qualcomm Snapdragon 855+ است که احتمالاً عملکرد دوربین‌ها را ارتقاء دهد. این احتمال هم هست که آپشن رنگی دیگری از این مدل نیز به بازار آید. هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن